Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Nisan 2013

lara abla, Lara Croft, Lara Croft gibi sevgilim olsun, Lara Crofta hallenen adam, taş gibi hatun, Tomb Raider, tomb raider oynarken ağzı sulanan, tomb raiderin kadın kahramanı, Zavallı Tomb Raider,
Hani insanlar arasında sapık olarak tabir ettiğimiz tipler olur ya, zaman zaman gazete ve tvlerde de boy gösterirler yaptıkları icraatlerle falan; işte ben bu tipler kadar olmasa da daha masum bi versiyonuyla 15li yaşlarımda tanıştım.

O yaşlarda sürekli evine gittiğim bi abi vardı, bakmayın abi dediğime aslında amca desem hiç yabana kaçmazdı yani; fakat kendisi çoluk çocukla takılmayı severdi, aramızdaki 20 yaşa rağmen kankaydık resmen :D
Neyse efem zaten kendisiyle nasıl tanıştığımıda hatırlamıyorum ama bilgisayarla ilgili bi zımbırtılardan dolayı tanışmıştık. Cdlere oyun kopyalar, bazende çizimlerimi taratırdık...

Bigün evine gittim, oturuyoruz, çay içiyoruz falan, benim yaşım 15 ama kankamın 5 tane çocuğu var düşün :))) Etrafta geziyo bunlar, hanımı da o ara çay getirdi. Ben çocukluğumda elimde olan minik beynimle bulunduğum ortamı çözmeye çalışıyorum. Sonra bu abim,amcam,kankam her neyse aldığı oyunları göstermeye başladı bana, tabi bende çocuğum ya, ağzım monitörün ebadıyla eşdeğer açılmış ekrana bakıyorum, bi yandan da bu oyunu banada kopyalarsın dimi abi diye inceden inceye g-tüm g-tüm yürüyorum abiye :) O ara, sıra Tomb Raider oyununa geldi. İşte kayışın koptuğu anda oydu :)

Abi girdi oyuna, tomb raiderı bana gösterecek ama, tek yaptığı Ctrl ye basıp geri bırakmak suretiyle zavallı kadın kahraman olan Lara Croft'a sürekli çök kalk yaptırmak. Bende anlamaya çalışıyorum ulan adam napıyo diye, sonra önce eşi odada mı diye baktı, dip köşelerde olduğunu görünce nasılsa duymaz diyerekten bana yanaşıp fısıldadı "Tomb Raider'a baksana lannn, süper yaaa" tabi ne anlamda süper dediğini siz anlayın, salyalarını toplasan 80 yapraklık kitap yapıştırırsın :)  Baktım hiç sıkılmadan karaktere hala çök kalk yaptırıyo, kikirdiyo, gülüyo falan... Dedim nan ben inceden kaçayım, yolumuz yol değil; yarın öbür gün Ctrl ye basıp bana çök kalk yaptırmasın ondan sonra :) Hani hep Lara Croft'un baldırları neden çok kalın, efem bacakları neden çok kaslı falan diye düşüneniniz varsa, işte hepsi bu abi yüzünden hacı.

Eve giderken Lara Croft'a o kadar üzüldüm ki anlatamam, zavallı nan, adamın bilgisayarından kaçacak yeride yok, adam sabah akşam çök kalk yaptırıyo garibana, halbuki oyunu tasarlayan firma millet oyunu bitirmeye çalışsın, kafayı sıyırsın diye yapmış oyunu, fakat gel gör ki, oyunda çayını alıp karaktere otur kalk yaptırıp izleyenler var :) Keşke bilgisayarından uninstall edeydim de, kurtaraydım zavallı tomb raideri bu amcanın ellerinden :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :)))))))))) tam zamanında sıvışmışsın bencede :D

    YanıtlaSil
  2. Töbee.. Ne insanlar var yaa. Bu gün Lara Croft'a yapan yarın... :D

    YanıtlaSil
  3. Kötüymüş ve maalesef bu sapıklar aramızda normal normal geziyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver en azından pixelleriyle mutlu olan cinslerden :)

      Sil
  4. Yıllarca oynadığım tek oyundu:) Amca pek fenaymış.. Çocuk bile olsan yanlış olduğunu sen bilirken, demek var böyle sapıklar. Gerçi ben de bir kuzen vardı, sırf oyunu hatun için oynuyordu...

    YanıtlaSil
  5. Bu arada yayındasın:)http://shemellon.blogspot.com/2013/04/blog-kesifleri.html

    YanıtlaSil
  6. Yok artık ya, hasta bu insanlar.

    YanıtlaSil
  7. İşte böyle adamları ne yamalı?
    Şimdi kankana ne desem az yani ayıp olmasın sana ama :D
    Cidden ne pislik düşünceler varmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kankası ya bi abiydi diyorum :D Öyle kanka mı olur :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları