Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Mayıs 2013

Komik köpek,komik uyuyan köpek,deli köpek,uyuyan çomar,Üsküdar iskelesinde
İvit kabul ediyorum yazmayalı baya oldu. Fakat araya ev tadilatları, psikolojik pipileşmeler, nanik depresif ataklar, ergen pesimist halleri falan girince öyle oluverdi işte. İki tarla bostan yan gel osman moduna girdim belkide; kim bilir... Kim biliiiiiğğğğğrrrrr kim biliiiğğğğrrrr kimmmmm biliiiğğğrrr amaaağnnn (trollüğe ilk adım)

Efem bugün iş görüşmem dolayısıyla (iş görüşmelerine gide gide bacaklarım kas yaptı dedesini satayım) Etilere gidiyodum. Üsküdar'da Beşiktaş iskelesinin önünde beklerken kikirdeyen bi çocuk sesi duydum, içimdeki admin hemen dürtükledi, "bak lan kesin bişey var sana malzeme çıkar" dedi. Dönüp baktığımda bi sokak köpeğinin hayatı nasıl koyverdiğini, hayatın ne kadar boş olduğunu ve bıkkınlığını uyku stiline yansıttığını gördüm. Çomarın götü arkaya, popodan üstü öne bakıyo, aynı zamanda arka patileri taşa dayalı, ön patileri ise aksi yöne dönük bi şekilde antin kuntin hareketler yapıyodu. Dayanamadım izledim çomarı, rüyasında seksi bi kaniş görüyo olmalı ki arada bi dilinden salya akıp ön patileri sağa sola sallanıyodu. Bu arada size bahsettiğim köpeğin resmini göstereyim:



Neyse efem köpeği izleyip resmini çektikten sonra road runner gibi hızla iş görüşmesine gitmek üzere yola koyuldum, yolda bissürü coyote, sürüsüne bereket yaban çakalı doluydu, yollar engebeliydi hacciiiiii... İş görüşmesini hallettikten sonra bi arkadaşımla Üsküdar'da buluşup oradan Çengelköy'e deniz kenarına gittik. Hava çok çomarlıydı, her yerden çomar yağıyodu nereye gitsek çomar. Nan bi gittik sahile oturduk, 3 yandan köpek çıkıp gezmeye başladı, bizde köpek sevmeyeli, insanlara veremediğimiz sevgimizi hayvanlara vermeyeli öyle çok zaman olmuş ki dayanamayıp "C'mooon" diyerekten topladık etrafımıza, onlarda bizdeki enerjiyi gördüler sanırım, yani "bu abiler sevgiye aç, gelin gençler, şu sarışına dikkat edin yalnız eli başı çok oynuyo" demiş olabilirler. Nan arkadaş bi özlemişim köpek sevmeyi, üzerimde ceket falan var diye hayvana sarılamıyorum ama hayvanla sürekli Türk-Japon iş ortağı gibi tokalaşıyorum. İlk tokalaşmayı kendi başlattı. Ben bayağı bi sevdikten sonra acıklı gözleriyle patisini bana uzatıp "naber" der gibi baktı, tuttum patisini gözlerinin içi güldü resmen totoşun :)  Diğer patisinide uzatıyo falan, az daha sevdim şımarık çocuklar gibi yere yatıp ayaklarıma vurmaya başladı. Diğer sarışın çomarda yanımdaki arkadaşıma musallat oldu salyalarını bol bol sürdü paçalarına. Fakat inanın hayvanların gözünden sevgi akıyodu ya. Dayanamıyozda, hani böyle iki arkadaş farklı yiycekler alırsında o seninkinden sen onunkinden arada bi koparır yutarsın ya aynen o hesap bazen ben onun sevdiğini bazende o benim sevdiğimi seviyo. Kalkıp gidek dedim peşimizide bırakmıyo namussuzlar, buldular tabi melek gibi adamları :D (kendimi arada bi öveyim yani paso gömüyom zaten)

Bizim oturduğumuz yan bankta yaşlı bi çift vardı; köpekler onlara doğru giderken teyze uzak doğu stili ile çantasını eline alırken dede de "o köpek yaklarşırsa onun anuna gorung" havalarında takılıyodu :) Onlar rahat etsin diye onlara giden çomarıda çağırdık, seve seve gelip arkamıza doğru uzandı namussuz namuslu.

Size çok ciddi olarak söylüyorum hacılar, eğer aşırı stresiniz falan varsa, böyle hayvanları falan sevin 40 tane terapiye bedel. Lan bi rahatlama oldu oradan ayrılırken, sanki ücretsiz yoga derslerine katılmışım, hatta üstüne bana katıldığım için para vermişler gibi. Arkadaşa dönüp "Olum hayvanları sevince acayip rahatladım ya" dedim, oda aynı şeyi diyip tasdikledi zaten. Bu arada ne geliyosa başıma hayvan sevgisinden geliyo, yeni akvaryumum için tekrar Üsküdar'a gittim, koskoca akvaryumu eve getirene kadar dötüm yerinden çıktı, sırt kemiklerimin yeri değişti. Skolyoz olmazsam iyidir. Şimdi yazarken de arada bi yana dönüp balıklara bakıyorum, bedava terapi nan Hell yeah !!!

Hayvan sevgisi, daha doğrusu her türlü sevgi, boku çıkartılmadığı sürece çok gerekli. Bu arada ilk kez bi yazımda kendime ait foto kullandım hatamı ettim bilemedim, daha çok var diğer köpeklerle de ama  hala alışamadım kaldırsam mı geri şu resmi :) Neyse efem benden bu kadar, adios amigos, patos, panços, doritos...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

37 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. İş görüşmesinin sonucunu sorayım mı??

    Bu arada pek şık olmuşuz, olmuşuz ne demek yahu olmuşsun olacaktı o.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş görüşmesi işte klasik "bu tanışma görüşmesiydi biz tekrar olumlu bulduğumuz arkadaşları arayacağız" falan :)
      Şıklık için teşekkür ederim efem, annemin deyimiyle "adama benzemişim" :D

      Sil
    2. Annenin deyimini sevdim
      :))

      Sil
  2. Köpeklerden feci korkarım. Oralarda olsaydım terapi falan olmazdı bana. Tam tersine kalp krizinden gidebilirdim, kesin :)

    İş görüşmesi sonrası inşallah olumlu bulur da ararlar diyelim efenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her köpeği sevemem yani bazılarından bende korkarım :)
      Temennin için teşekkürler :)

      Sil
  3. Gayet hoş olmuş böle posta resim eklememek olmazdı iyi etmişsin hayvanları sevmekk gerçekten terapi gibi birde o köpek nasıl yatıyor öle yav çok şaşırdım oda sıcaktan nasıl şekillere girmiş bugün bende baya ba ta uzun zamandır tutmayan migrenim tuttu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet köpek enteresan :)
      Geçmiş olsun.

      Sil
    2. köpek biraz bedensel engelli gibi :D yada zihinsel :D böle köpek ilk kez gördüm yada bende bir engel var çevreme bakmıyorum :D
      ayrıca çok teşekkürler ...misafirlerim gitti migren ataklarım geçti çoluk çocumla almanyadan beş gün kalmaya gelinir mi yav ne millet var rahatlar yeminle kafayı birşeye takmıyorlar milleti hasta eder böle cinsler

      Sil
  4. Bende bu aralar, kedilerle terapi yapıyorum. Kapımızın önünde 3 tane yavru kedi var. Oynamalarını izlemek, öyle güzel ki. :)
    Köpekleri de kedileri de uzaktan severim ama. :)

    YanıtlaSil
  5. kafamdaki abdullah ile fotodaki çok farklı çıktı. Sen kendini eziklerken meğer bayağı hoş çocukmuşsun, nasıl kız arkadaşın olmaz anlamadım. Çöpçatanlık konusunda berbatım yoksa senin çöpü çatardım haci.:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :D Teşekkürler :) Ne yazıkki hiçkimse çöpümü çatmıyor :D

      Sil
    2. aynen nuguliye de katılıyorum he :) bende resmi görünce şaşırdım ..ama şimdiki kızlarda açıksözlülüğü sevmiyor belkide o yüzden kız arkadaşın yoktur diye düşündüm ben.

      Sil
    3. Bilmiyorum, olmayınca olmuyo işte, bende anlayamıyorum. Özellikle dışarıya çıktığımda gezen bazı garip çiftleri görünce kendimi aptal gibi hissediyorum :))

      Sil
  6. Kedi, köpek, kuş farketmez o sevimli yaratıkların sevgisi candır.. Köpeklerden feci korkarım ama senin gibide yanaşıp sevmeden edemem "ha ısıracak, ha tamam şimdi o koca patisiyle kesicek yüzümü, o dişlerini bi geçirse kolumu koparır valla" diye diye ama bayıla bayıla da severim.. :)

    Sabah sabah şu uykulu halimle yazınızla gülümsedim :)

    Not: bencede gayet şık olmuşsunuz.. Kaldırmayın bence :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Açıkcası bende her köpeği sevemem öyle, yani gidip bi pitbulu böyle okşayamam :D

      Sil
    2. Fikri bile caydırızı :)

      Sil
    3. Evet :D Yani hayvanları çok sevsem de bende gidip her köpeği sevemem bazen içten içe tırstığım olur :D Ama böyle sevecen yada kendi halinde köpekler başka tabi :)

      Sil
  7. Evet hayvanları sevmek birçok terapiye bedel. Hele kedileri. Kedilerin insanların negatif enerjisi aldığı üzerine açıklama bile yapılmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O açıklama kedilere özel yapılmadı yahu, genel olarak hayvanlar üzerine yapıldı :) Hayvanları böyle okşamak sevmek falan insanı rahatlatıyomuş :)

      Sil
  8. Ben hep diyorum kedi besleyin diye ama, büyük sözü dinleyen yok ki....

    YanıtlaSil
  9. o nasıl bir uyumaktır öyle :) kendinden geçmiş garibim :) iş görüşmesi de olumlu olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı izledim onu o gün :)
      İş görüşmesinin olumlu olacağını sanmıyorum aramadılar geri; zaten son 2-3 yıldır hayatım iyice boka sardı :)

      Sil
  10. Zamanında yaşadığım ilginç olay sonrası uzunca bir süre köpek korkum vardı. 30 metre ötemde olsa dahi geçemezdim. Sonra noldu ben de anlamadım simdi seviyorum bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende normalde köpeklerden korkardım :) Fakat arkadaşımın köpeği sayesinde bu korkuyu bayağı yendim. Ama yinede gidip pitbull falan sevemem o ayrı :D

      Sil
  11. Tabii yaa. Pascal hay yaşa sen, hatırladım arkadaşım diyince sen. Benim de arkadaşımın aşırı uysal, iyi huylu bir köpeği vardı. Pascal. Onun sayesinde geçti korkum.

    YanıtlaSil
  12. Terapi mi terapi mi??? ahh sanırım 3 köpek bana doğru geliyor olsa pppaattt düşer bayılırdım ya da çığlık çığlığa kaçardım :)

    fotoyu niye kaldırıyorsun?? benim neredeyse bütün postlarımda fotolarım var yaaa :) nedir bu bloggerlardaki gizem anlayabilmiş değilim.. neyseee kişisel tercih diyelimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne bilim ben böyle resim falan eklemek istemem pek çünkü insanımız etiket yapıştırmayı çok sever :) Hemen başlarlar ne egoist adammış resim ekleyip duruyo kendini pazarlıyo falan diye etiket takmaya :D O yüzden yani :) Azıcık gizem iyidir ;)

      Sil
    2. ooo çok ağır bir laf ettin farkında mısın??
      ne yani millet benim hakkımda böyle mi düşünüyorrr???

      alakası bile yok kuruntu yapıyorsun benceee!! ;)

      Sil
    3. Estağfurullah ya öyle düşünüyolar demiyorum :) Fakat insanımızı biliyosun birbirine laf sokmayı, etiket koymayı çok sever :) O yüzden benimki bi nevi önlem almak gibi; ama bazen böyle hımaaaan kim ne derse desin canıığğğğmm diye İsmail abi havalarına girip eklediğim oluyo işte; daha doğrusu 1-2 kereye mahsus oldu :DDD

      Sil
    4. hehehe devamını bekliyoruzzz..
      milleti boşvermelisin bence.. çünkü onlarr hhiiççç susmazlarr ;)
      birileri yüzündenn kendini kısıtlamak bana gereksiz geliyor..
      o benim için benim istediğim şekilde yaşıyor mu ki ben onun istediği şekilde yaşayayım :)

      Sil
  13. O köpeğin hali ne ya yazık..
    Cidden hayvanlar stresi alıp götürüyo ama ben imkanı yok kocaman olanları sevemem tırsıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben görünce sevmeden duramıyom ya :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları