Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Mayıs 2013

Dabbe Bir Cin Vakası resim,Dabbe,Dabbe resimleri,dabbe filmi,Dabbe Bir Cin Vakası filmi resimleri
Bu saatten sonra pipmişim Amerikan korku filmlerini. Zaten hiçbi zaman en ufak bi tırsma, bi gerilme, popoda bi titreşim, korkudan bi sağı solu yoklayıp "şşş noluyo la kolla götü" , "ahh cin mi o cin mi?" gibisinden triplere de sokamadılar beni izlerken. Çekirdek çitleyerek komedi filmi izler gibi sıfır korku hissiyle izledim alayını. Elma yiyip tadını almamak gibi bişey bu hacı. Korku filmi dediğin azcık kasmalı adamı, bi sonraki adımı heyecanla beklemelisin. Dabbe bir cin vakası filmi cidden hoşuma gitti.

Mal gibi bu film vizyona ilk girdiğinde sinemaya gitmemiştim, daha doğrusu gitmeyi planladığım arkadaşım beni açık arttıymaya çıkartıp zittizitiyor.com da satmıştı. Akabinde tek gitmek istemediğimden gitmemiştim; filmin internete düşmesi tam 1 yıl sürdü, "fcking one year"... 1 yıl boyunca sürekli nete girip acaba sitelere düştümü diye bakındım. Evde izleyince ne büyük eşşeklik ettiğimi anladım o film cidden sinemada daha muhteşem olurdu.

Dabbe Bir Cin Vakası


Hasan Karacadağ yardır reyiz, arkandayız :) Yaptığın her film diğerinden daha iyi oluyo; şimdi de El-Cin'i feci merak eder oldum, içimde Çin halk cumhuriyetinin ordusu şaolin dansı yapıyo sanki babasını satayım. Böyle sürekli dürten bişi var sinemaya git kaçırma diye.

Bu filmin neden beğendiğime gelirsek:
-Senaryosu (güzel, araştırılıp bulunmuş bir olay derlenerek ve eklenerek korku filmi yapılmış)
-Oyuncular (çok meşhur kişiler olmamasına rağmen performansları iyiydi bence)
-Efektler (İşin cizıs kırayst dedirten yeri işte burası)
-Sesler (Daha ilk Dabbe filmi çıktığında, yani dabbe 1, o zamandan beri sürekli artan bi ses kalitesi var. Adamın ödü bokuna karışıyo cidden, irkiliyosun)

Dabbe Bir Cin Vakası,hocanın büyüyü bulması,imamın büyüyü bozması


Evdeki büyüyü hocanın bulması ve sırayla çözerek gitmesi; işte o sahneler muhteşem cidden. İyi kurgulanmış, filme dalıp gittiyseniz oralarda baya irkilebiliyosunuz o yüzden filme oksijen tüpünüz olmadan dalmayın derim.

Hoca büyüyü bozmaya çalışırken birden panikleyip, argo tabirle "şimdi vaşaklara geldik, el-ruh bu, ölümsüzlük büyüsü" dediği anki buruşmuş salatalık turşusu ifadesi ve akabinde arkasında beliren büyü sahibi kerkenez karının hocanın kafasını karnıyarık yapar gibi yarması... Manyak sahne...

AdminPanpa neden size bu filmi tavsiye ediyo? Çünkü günde 4-5 film izleyen bi film manyağı olarak iddia ediyorum bu zamana kadar izlediğim en korkunç filmdi. Tamam ben korku filmlerinden pek korkan biri değilimdir; aynada kendimi görsem daha çok irkilirim "o nası sıfat lan" diye. Fakat bu film gerilimden midir nedir bilmem 1-2 sahnede gözümden yaş getirmeyi başardı. Korku filmi sevenler mutlaka izlesin der ve baba kaçar =)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

32 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ben korkumu yenemiyorum, izleyemiyorum yani ! ne şanslısın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben ışıkları kapatıp izliyorum :D Kendimi korkmaya teşvik ediyorum resmen :)

      Sil
  2. Bu yorumu oyunca izlenecekler listesine aldım. Yoksa Türk yapımı korku filmi neyime:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ön yargısız bi şekilde izle, pişman olmayacaksın :)

      Sil
  3. Korku filmlerinden korkmayan grupta bende varım. Ama korkutmayan filmler serinin içinde Dabbe de var. :)
    Beni korkutmadı yani :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dabbe serisinden bi tek cin vakası hoşuma gitti gerisi boş tabi el-cin de var oda muhteşem cin çarpmasını henüz izlemedim izleyenler varsa özet geçebilirlermi acaba :)

      Sil
    2. Cin çarpmasını bende izleyemedim, sabırsızlıkla internete düşmesini bekliyorum fakat filmler uzun süre farklı ülkelerde gösterime girdiği için iyi korunuyolar :)

      Sil
  4. Ben Kutsal Damacana'dan bile korkuyorum ne diyorsunuz siz :D

    YanıtlaSil
  5. Normalde cesur bir kızımdır da :D bu cinli şeylerden tırsıyorum işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tırsarım gerci nasıl izledim bilmiyorum gündüzleri bakıyorum hep izlicekssemde :D gece bakmak yemiyo biraz :D

      Sil
  6. Fragmanını bile görünce o gece uyuyamadım ben. Filmi izlemeye cesaret edemiyorum o yüzden. Bir de gerçek bir hikayeden uyarlama olduğunu okumak iyice tırsıtmıştı beni :D

    YanıtlaSil
  7. film güzel ancak benim ilk sıradaki korku filmim mezarına tüküreceğim'dir sen birde onu izle admin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu izledim ama pek etki yaratmadı bende :))

      Sil
  8. "Musallat" da hiç fena değil, teşekkürler, bunu da ekledim izlenecekler listeme. Amerikan korku filmleri bende de khiç bir kıpırdanma yaratmıyor, ama üç harfliler iyidir candır çok pis tırstırır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Musallat,Marid,Semum gibi son dönem Türk korku filmleri de gerçekten mükemmel. Amerikan korku filmlerini sevmeyen birini gördüğüme sevindim :)))

      Sil
  9. Iıı-ııı ben hayatta izlemem..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojim bozulur diyosan izleme tabi :)

      Sil
  10. Ben izledim ama beni gülme krizi tutmuştu. Arkadaşımın tepkilerinden dolayı. hehehehe... bak aklıma geldi yine! :D

    YanıtlaSil
  11. /** **/ Hooop dur bakam ! yorum yazmadan nereye ? :) /** **/

    Bu uyarını dikkate alarak yazının tamamını okuduğumuda var sayarak yorumumu yapıyorum (harbiden okudum lo varsayım işin espiresi)

    Filmle ilgili düşüncelerini okuduktan sonra bende izlemeye kendimi ikna ettim. Bir çok film izledim korku dalında oskarda nirvanaya ulaşabilmiş (sözde)yapıtlarıda ancak bu filmde vasat anlamda gerilim diyebilirim. Bilmiyorum belkide bana öyle geldi. Açıkçası beni korkutmadı yada germedi bile. Bakış açıları, düşüncelerin gidişatı herbirimizde farklılık gösterdiği gibi bu konuda da fikir ayrılığımı alenen ilan ediyorum. Beni etkilemedi be hacı. Sebebini sorma sorsan bende bilmem ama gıdıklamadı beni bu yapıtta. Her neyse, benden şimdilik bu kadar. Başka sağlam film gibim şeylerin yorumlarında görüşmek üzere. Baş baş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi korku filmlerinden bende hiç korkmam :) Yani benide hiç korkutan film olmadı fakat nadirde olsa böyle etkileyen filmler çıkıyo. Gerçi deist olduğumdan beri artık iyici bu tarz şeylerden hiç mi hiç korkmaz oldum oda ayrı. Çünkü çok fazla şişiriliyo bazı şeyler :D Pompalıyolarda pompalıyolar :) Beğenmeyebilirsin, saygı duyarım ;)

      Sil
  12. yazdıklarının her satırına katılıyorum.filmi sinemada izledim şahane bir kurgusu var.sesler efektler olayların akış biçimi,özellikle son 20 dakikası insanı felç ediyor.sinemadaki etkisi çok daha iyiydi.paranormal activity filmini alıp duvara çarpan bu türk korku filmini yapan hasan karacadağ'ın dabbe cin çarpması filmi bundan çok daha iyi olmuş.sinemada yakalarsan izle derim.bu adam dünyaya hitap eden filmler çekmeli bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, adam bu kadar imkanla böyle filmler çıkartıyo, bizim insanımızda anca bok atıyo :) Herkesin kabul etmesi gereken bişey varsa oda bu adamın Türk korku filmlerinde çığır açtığıdır, onun filmlerinden önce, iyi film varsa, bilen söylesin, ben görmedim :)

      Sil
  13. yehuu ben kadar çok film izlemeyi seven biri daha varmış hemde korku :) çok sevindim. amerikan korku filmleri haklısın korkutmuyor ama bizimkiler öylemi işin içinde cin var ya hep ondan :) dedim ya işteyim şu an ama okumaya doyamıyorum :) yazının başında foto var ya işte orada ki kadın birden kafasını bana doğru döndürecek diye bakamadım çığlık atmamayım işyerinde :))
    izlemişsindir ama 3 harfliler diye bir türk yapımı da var otobüste Eskişehire giderken izlemiştim onca insanın içinde korktum neredeyse yandaki kıza sarılcaktım işte hep bu cinlerle korkutmaktan kaynaklanıyor bilinç altı :)) ay ne çok yazdım hadi ben kaçtım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet film izlemeyi çok severim, abartılı sayıda izlerim :D Korku filmlerinden hiç korkmam indi cindi falan, ama nedense izlemeyi severim. Paranormal olan herşeyi sevdiğim için sanırım. Evet 3 harflileri de izledim :)

      Sil
  14. Git nan gece gece izler miyim ben :D
    Neyse yarın izlerim artık :))
    Korkarsam korkuturum baaaaaak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkut korkutabilirsen :)

      Sil
    2. Bişeyden de korkmuyosun ki zaten :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları