Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Mayıs 2013

hint dansları,hindu dansları,hint filmlerindeki dans
Hintliler ve dansları, Cizısssss kırayst dude... Bir hint filmi izliyosanız bilmeniz gereken ilk şey filmin toplam süresini 2 ye bölmeniz gerektiğidir. Çünkü filmin yarısı danstır.

120 dakikalık bi filmin 60 dakikasında bitmek bilmeyen danslarını izlersin. Figürleri de genelde çiftleşme çağrısı yapan mirketleri andırır...

Dövüş filmi izliyorum, en atraksiyonlu yerleri, öyle bi dalmışım ki, gözlerim 10-12 ön nizamiye nöbeti tutan asker kadar dikkatli. Kaptırmışım kendimi, sanki o totoşlar kavga ederken bende arada kaynıyomuşum gibi. Tam o an afallıyorum, birden bire bi şekilde olay dansa dönüyo. Sağdan soldan evdeki perdelerden üzerlerine kıyafet yapmış bissürü kezban kıçıp "daler dalanaaa çiker çikenaaaa" diyerekten dans edip popo sallamaya başlıyo. Bazı filmlerde öyle fazla kaçırıyolar ki utanmasalar her yumruk ve tekme arasına bi dans yerleştiricekler. Yada kavga edenlerden her biri bi kere vurduktan sonra poposunu keşkül gibi titreticek.

Nan arkadaş ne güzel tam olaya kendimizi kaptırıp fotosenteze başlamıştık neden birden filmin en alakasız yerine götürüp booty shake yapan kezbanları gösterdinki. Gitti şimdi tüm o gaz, kaçtı tüm hevesim hacı. Bu hintlilerin dans sevdası tıpkı uzak doğuluların uçma sevdası gibi. Onlar her filmde uçarken bunlarda her filmde "kop hacı kop devir kopma devri" diyerekten dans ediyo.

İndian dance,hint dansı,hindu dansı,dans figürleri

Din konulu bi hint filmi açıyorum, Tanrılar falan... Tam böyle "hassekreeet" diyeceğim hislere girmişken birden bire meydana toplanan 100 kişi dansa başlıyo, Ayşe Özgün seyircisi sanki babasını satayım, birden bire nereden çıkıyolarsa... Yine izlerken ki tüm o motivasyonum gidiyo, poseidonun ballzları adına demekten alamıyorum kendimi.

Dram izliyorum, dramda bile birden bire kopmaya başlıyolar anlamlandıramıyorum. Neyin kafasıdır bu reyiz ? Tamam dansı seviyoruz, güzel şey, ama yeri var be. Tuvalette işerken dans etmeye çalışıp yerlere sıçratmanın mantığı olmadığı gibi filmlerde olur olmaz yerlere 10 dakika süren danslar koymanın da anlamı yok bence.

Uzak doğuluların uçma, Hintlilerin dans, Amerikalıların da süper kahraman sevdası bi bitmedi arkadaş, bi bitmediniz lea...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Tespitlerin çok doğru..

    YanıtlaSil
  2. Ama ne güzel işteeee, kavga olacağına dans olsun. Ben de en çok o kısmını seviyorum ve çok da pozitif buluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de 3 İdiot'u izledim bitmek bilmedi valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan bi film o :) Amerikan komedi anlayışı çok garip.

      Sil
  4. İyi ki hiç hint filmi izlememişim dedim :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları