Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Mayıs 2013

evli kadın evli adamla,başka adamdan çocuk yapıp,yasak ilişki,başkasının çocuğunu kendi çocuğu gibi,pompa,hocam napıyım?
Artık dini programlarda mutasyon geçirdi. Enteresan muhabbetler dönmeye başladı.

"Sonra aldı eline kırbacıııı, ben orta dünyanın efendisi Lord Melkor'um sende elf prensesi Arwen'sin birazdan seni kırbaçlayacam" dedi, olay öyle başladı hocam. Tamam tamam, tabi ki kadın böyle demedi. Arkadaş bu dini programlar ne kadar garip olmaya başladı nan. Kadın canlı yayına bi bağlandı:

- Hocam ben çok kötü bişey yaptım (hell yeah, ateş seni çağırıyo)
- Ne gibi yavrum? (açıl amcana)
- Başka bi adamla birlikte oldum (tüm gece olaylar olaylar)
- Nası yani? Sen evli misin kızım? (tezek yedinde boyutu ne onu anlayalım)
- Evet 
- Adam evli mi ?
- Evettt (he la heee)
- Yuhhh... pardon kızım eee, peki asıl soru ne?
- Benim o adamdan çocuğum oldu, ama kocam kendi çocuğu sanıyo, ne yapabilirim? (tutmuşlar gollum'u thorin meşe kalkana götürüp bu senin evladın demişler babasını satayım)
- Babanın toplarını.... töbe töbe... ne diyim, buna ben ne diyim yavrum?
- Hayır hocam yani söylemesem günah mı? (yani doldur boşalt yaparken yaptıklarımız günah değildi de, hani sölemesem bu çocuk başka adamdan diye, günah olur mu? demeye getiriyo)
- Günahı bilmem de, söylencek adam var, söylencek adam var?
- Yani ?
- Yani birisi boş ol der bitirir, diğeri de seni keser, çocuğu keser, en son kendini keser bide Mustafa keser (tamam lan Mustafa Keser'i ben ekledim, soğuk espri olsun ki kendinize gelin diye).

Olaya bak, milletin ne enteresan hayatı var nan :) Evli kadın evli adamdan çocuk yapmış, hocayı arayıp yardım istiyo, sanki hoca çocuğu sperm haline geri döndürüp ana rahmine yollama duası biliyo babasını satayım. Hayır hoca napsın yani size, ondan ne yardımı istiyosun... "Hocam pompa yaptık nolur yardım et" diye istek mi olur arkadaş... 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

23 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Mustafa Keser bölümünde koptum, parantezler aşmış zaten ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bütün parantezlere koptum mustafa keserde iptaldim ....çok güzel bir dille yorumlamışsınız dünya çığrından çıktı bence

      Sil
    2. Teşekkürler, bence de çıktı :)

      Sil
  2. Başımıza taş yağacak taş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bişey yağdığı da yağacağı da yok :)

      Sil
  3. Töbe töbe, bir de bu hayatlar hep benim gördüğüm gece kondu mahallelerinde vs. çıkıyor. Nasıl bişiy anlamadım. Ayrıca günah mı çıkarıyorlar bunlar. Bu nasıl bir şey. Ama çok güldüm, harika anlatmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlamıyorum işte :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  4. Bu düzenin gittiği yer tam da anlatığın olay...

    YanıtlaSil
  5. aklıma nedense flash tv'deki yalçın ile cübbeli ahmet geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. Aman ya neler oluyor. İzlemesene o saçma şeyleri. Tövbe tövbe...

    Ama anlatım şahane onu söylemeden geçemeyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde saçma şeyleri izlemem de, malzemeyi görünce dayanamadım :DDD

      Sil
  7. Bu tv dini programlarına gıcığım o yüzden 5 dakikadan fazla tahammül edemiyorum. Niye mi? Adamın biri geliyor tıpkı TİYATRO oynar gibi yüzünde YAPMACIK bir ağladı ağlayacak hali, ya da böyle şefkatli tonton dede hali ama yapmacık olduğu besbelli...sonra tutuyor öldükten sonra mezarda başımıza neler geleceğini ayrıntılarıyla anlatmaya başlıyor veya cennette neler yaşayacağımız yahu ben Kuran'ı Türkçe mealinden sonuna kadar okudum, orada bu tür şeyler ayrınılar ASLA yazmıyor, Allah'ın söylemediği, bildirmediği şeyleri bu adam nereden uydurup da söylüyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevmem, görünce değişiyorum kanalı istemeden. Sahtekar dolu, birisi bişey uyduruyo diğer hocalarda onu anlatıyo. Dediğin gibi Kuranda yazmayan 1.000lerce şey uyduruyolar neticelerinden. Yok şu demişki, yok bu zat demişki, banane lan ne demişse demiş ben ne biliyim %100 doğru mu demiş :D

      Sil
  8. Yine okurken kahkaha attım ya bayılıyorum olaylara bakış açına. Kapanış çok iyi aynen hoca napcak ki?! laff...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yani, hoca napsın :)

      Sil
  9. Hiç izlemem böyle programları ama bu olay gerçek miiii :D
    Pekiiii gerçekse kadınlarda alıp başını gitmiş :P
    Ne günlere kaldık nan :D

    YanıtlaSil
  10. Feride Yıldız5 Şubat 2015 12:14

    Işte bu yüzden deistim.. Dinleri ahlak öğretisi gibi zannedenlere kapak olsun..
    -Aferin bebeğim hiç vicdan yapma gir örtünün altına tevbe et, bitti gitti. Senin ahlak anlayisin bunu ozumsedikten sonra ne gerek var hocaya.. Sana ölene kadar mukoko.. :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları