Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Mayıs 2013

ufolar,amerikanın ufoları,abd ve ufo,ufo gerçeği,ufo haberi,ufo karikatürleri,uzaylı karikatürü
Dün bi haber gördüm, Abd donanması ilk ufosunu uçurdu diye. Bu haberi görünce kafamda çeşitli senaryolar canlandı; kişneyen bissürü at depar atarak beynimde turlamaya başladı. Bunlardan birini karikatüre dökmek istedim; umarım beğenirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :DD horoz da iyiymiş..:)) Ayrıca taşın açısını çok iyi ayarlamışsın. sinüs kaç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matematiğim çok zayıftır; hiç bilemedim sinüs kaç :))

      Sil
  2. matematik kötü olsada edebiyat harika :) tebrikler

    YanıtlaSil
  3. Süper süper süper!! eline sağlık..

    Haberi, merak ettim ama bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hürriyetin sitesinde görmüştüm 1-2 gün önce :)
      Beğenmene sevindim :)

      Sil
    2. Bakayım tekrar
      :)

      Sevinmene sevindim
      ;)

      Sil
    3. İyiymiş bu arada bloguma yazmışsın çekiliş falan diye o nedir :O ben hak mı kazandım ben şanslı mıyım şimdi yani çok hoş.

      Sil
    4. Evet her ay yorumda ilk 10a giren üyeler hediye çizim çekilişine katılmaya hak kazanıyo. Ayrıntılı bilgi için: http://adminpanpa.blogspot.com/p/hediye-iste.html

      Sil
  4. Çok güzel olmuş kiii :))
    Bu haberi iyi ki okumuşum dedim yoksaaa şimdi meraktan arardım :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları