Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Mayıs 2013

bize ne amk, bombalı saldırı, ha pkk ha muhalif, Hatayda ölenler, iç işlerine karıştık, Medyum olmaya gerek yok, muhalifler, muhalifler ve pkk, sığınmacılar, suriye meselesi, suriyenin terörü,
Görüyoooom, hissediyoooom... Medyumluk hislerim euro gibi tavan yaptı. Yokla yok ne medyumu, daha neler. Zaten bazı şeyleri kestirebilmek için medyum olmaya gerek yok be hacı. Tamam öyle de, sen bu paragrafa böyle malak gibi girerek ne demek istiyosun, olayı nereye götürücen Adminpanpa? Şöyleki;

Bundan çoook uzun zaman önce, Suriye iç meseleleri olmuş tezeğe oturmuş at kuyruğu gibi. Sömürgeleriyle, fahişeleriyle, kirli oyunlarıyla ünlü bazı ülkeler parmağını sokup Suriyeyi şööööyle güzelce bi karıştırıverdi. Yetti mi? Nayır. Baktılar hemen diğer tarafta Türkiye var, verelim gazı, verelim gazı onlara da bi parmak sokalım. Sağ olsun başbakanımız ülkemiz refah içindeymiş, tüm sorunlar bitmiş, insanlar açlıktan ölmüyo, işsizlik sorunu yok diye gördüğü yada gördürüldüğü için dış ülkelere karışmaya başladı. Sanki biz tarihi ingiliz mahkemelerindeki kıvırcık uzun saçlı hakimleriz babasını satayım; adaleti sağlamak bize kaldı (kendimizinkini sağlayamamışız daha) Bize ne dışarda isteyen istediğini çüksün, kendi ülkemizi kurtardıkta onlar kaldı. Neyse efem, işte başbakan Suriye'ye gidip muhalifleri desteklediği, geçerli hükümeti yıkmak için millete çikolata dağıtıp yardım ettiği gün aklıma ilk gelen şuydu (akıllı bi adam değilimdir, aklımın kirli su atıkları arasından bu fikir nasıl oldu da sağ salim beyne kadar ulaştı onu bende bilmiyorum, bi mucize diyelim):

Şimdi gitti, muhalif denen elemanlara yardım etti. Peki muhalifler kimler? Suriye'nin Pkksı... Komiktir ki kendi ülkemizde pkk bitsin diye yırtınırken başka ülkenin terör örgütünün poposunu pışpışladık. Alın size mama, alın size meme, haydi bakam saldırın, biz halka daha çok vergi geçirip gelen parayla size yardım ederiz muhalif kankiler rahat olun. İşte bu muhalifler desteklendiği an dedim ki diğer kendime yani benden daha zeki olan diğer bana "Olum bak, bu adamlar yarın öbür gün, sizi totoşlar sizi, demek muhaliflere yardım edip ülkemizi hamburger ekmeği gibi ikiye bölmek istersiniz he, bunun intikamını almaz mıyız haciiii demezlermiydi?"

Derlerdi, ve yaptılar da. Hatay'da meydana gelen saldırıda o kadar insan öldü, yaralandı. Şimdi güyya suçluları bulmuşlar, alayı Türk ve hepsinin amacı oradaki Suriyeli halkı yaralamak veya kaçırmakmışmışmış...   Siz onu benim dötümün sol yanağına anlatın, sağ yanağı pek iyi duymaz da... Madem öyle neden saldırı yapıldığı gün sokakta hiç sığınmacı Suriyelilerden kimse yoktu? Normalde hep sokaklarda tezgah kurup "geeeaaaal geaaallll batan Suriye'nin malları bunlar, muhalif eli değmemiş mallar geaaalll" diye bağırmıyolarmıydı. Hepsine vahiy gelmiş olmalı ki patlama günü hiçbiri ortada yoktu reyiz. Garip yani...

Muhalifler, Suriyenin teröristleri,Suriyenin pkksı,ha pkk ha muhalif,mualif,muhalifler amerika

Şu da var ki ülkemize aldığımız o kadar insanın arasında muhaliflerden kimsenin olmadığını ne bileceğiz? Sakın hatayda muhalif besleyip büyütüyo olmasın hükümet.
-Yok be oğlum daha neler...
-Niye oğlum olur mu olur...

Ülkemizde millet açlıktan çöp konteynırlarının kenarında ölsün, aileler boşansın, işsizlik artsın, ülkeye doğru düzgün yatırım yapılmasın, neymiş efendim Suriyeli kardeşlerimizin yanındaymışız, besleyelim bakalım ne kadar besleyeceğiz daha, zaten giren çıkan halka, baştakilere bişey olduğu yok. Biz orozbu olduk resmen, vergi mergi derken folloş olduk. Bakalım ilerde bize bişey olursa sevgili Suriyeli, Gazzeli, Mısırlı kardeşleriniz yardım edecekmi... İçimdeki ses şey diyo... şeyyy eee... NAH EDERLER !!!

Hayat bilgisayar oyunu , öyle iki ileri bi geri bastıktan sonra X e basıp Ryu'ya aduket attıramazsın. Kendimiz terörden yakınırken başka ülkenin terörünü besledik, olacakları görmek için medyum olmaya gerek yok...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bir insan siyaseti ve ülkemizde olanları bu denli hicivli ve güzel anlatabilir.Hayran olmamak elde değil güldürürken düşündüren bir mizah anlayışın var herkesde olmaz.ayrıca söylediklerinin hepsine beyinciğimle katılıyorum hani bizim beyinciklerimiz varya aklımız ermez ya erenler sağolsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aslında siyaseti sevmem ama yazmak dorunda bırakıyolar resmen beni :D

      Sil
  2. ben siyasetten pek anlamıyorum ve sevmiyorum da , çok güzel anlaşılır dilde açıklamışsın valla bravo :)

    YanıtlaSil
  3. Bende güncel meseleleri yazmaya böyle başladıydım. Gençliğim geldi aklıma :P
    Devlet muhalifleri gizlice değil alenen besliyor, o sığırmacı Suriyelilerin hepsi ÖSO ordusu. Ayrıca hepsi Türk vatandaşı yapıldı oy kullanma hakları var.
    Benim bir komplo teorim var, Pkk meşru hale geldikten sonra kaldığı yerden bu muhalifler devam edecek. Reyhanlı falan daha başlangıç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pkk zaten şuan gayet meşrulaşma yolunda, öcalan bile Sayın Öcalan oldu...

      Sil
  4. Bunların hepsinden sonra da tek derdimiz alkol satışı, çünkü her şeyi çözdük.

    YanıtlaSil
  5. Admin ne güzel yazmışsın, başlıktan böyle bir yazı çıkacağını tahmin etmezdim. Her cümlene katılıyorum, durum içler acısı, bir yerden değişir umarım diye hayallerimin sınırlarını zorlamaktayım..
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başlık ve giriş biraz enteresan oldu bu yazıda :D Önce biraz perdelemek istedim :) Hayal etmeye devam bakalım ne olacak...

      Sil
    2. Umarım güzel olur herşey, siyaset yasağım var yazamıyorum
      :)

      Sil
  6. mazlumun yanında yer almayanı ne Tarih ne de Allah affeder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizdeki mazlumlar bitti de bizim mi haberimiz yok? :)

      Sil
  7. Süpersin Abdullah! Bunu insanlara anlatamıyorum ben olan, görünen şeyi görmek istemiyorlar. Nasıl bir uykudalar bilmiyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla enteresan bişey bende anlamıyorum. Birkaç sene önce bende azıcık uyuyodum ama artık uyandım, fazlasıyla...

      Sil
  8. Bu başlığa bu konu ama laf yerine de gitmiş :)
    Kalemine sağlık panpacan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlığı bilerek farklı attım :)
      Teşekkürler.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları