Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Mayıs 2013

üye hediyeleri,adminpanpa,adminpanpa hediyeleri,hediye çizim,takipçilere hediye,3gen
1 ay kadar önce bir takipçime hediye ettiğim çizimi görüp "bende istiyom" diyen 3gen lakaplı bir blog üyem vardı. Keyifli olduğum bi zamanda yaparım diye düşünüyodum, bikaç gün önce karar verdim ve kendisine mail atıp nasıl bişey istediğini sordum. Kararsızlık sonrası ısrarımla bişeyler tarif etti ve profil resmi olarak kullanıcam dedi. O yüzden bende kendisine hediye ettiğim çizimi ona uygun ölçülerde hazırladım. Umarım anlattıkları ile benim çizittirdiklerim uyuşmuştur; sarkozy'nin dudağına kelebek konmuş gibi görünmesini istemem :)

"Bende hediye çizim istiyorum haciii" diyenlerdenseniz AdminPanpa'yı takipte kalın.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

24 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Tamam gelecek ayın listesine ekliyom, ay sonunda kura çekicem :)

      Sil
  2. harika olmuş ayrıca bende kitap okumayı ve pembeyi çok severim arkadaşa yaptığınız çizimi çok beğendim çok hoş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler, umarım kendisi de beğenir :)

      Sil
    2. deli bir kuyuya taş attı:) düşün ne demek istiyom anlarsın :)karikatür isteği ne çok geldi öyle maşallah

      Sil
    3. Açıkcası ilk defa bu kadar istek oldu :) Ama çok değil ya 4 kişi var şuan listede :)

      Sil
  3. Şahane olmuş, eline sağlık. Benim çizimi de sen yapmıştın, onu da çok beğenen var. Bu da çok güzel
    :)

    YanıtlaSil
  4. Aman Allahı`ımmm tam da istediğmi yapmışsınn!! :)
    Ayh çok beğendim. Eline, koluna, emeğine, yüreğine sağlık. :)
    Çoooook teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. Ben istemiyorum dersem, tokgözlülüğüm prim kazandırır mı ki :)) Ellerinize sağlık güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; bilmem kazandırır mı? :) İstiyosanız mail atın nasıl bişey istediğinizi gelecek ay ki kuraya sizi de ekliyim :)

      Sil
  6. Ben zaten karikatür bir tipim, ama sadece başım var:( Biraz duygu sömürüsü yapsam işe yarar mı acaba:) Maili attım bakalım şans bana gülecek mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizide ekliyorum hediye çizim kurasına :)

      Sil
  7. Selam,
    Beni çizen gördüğünüz gibi acemi.. Şöyle afilli bir profil fotoğrafım olsa ne güzel olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuraya ekliyorum, maille nasıl bir çizim istediğinizi yazın bana :)

      Sil
  8. Atıyorum hemen mesaj :D Çok iyi yapmışsın ah ah benim de böyle bir yeteneğim olayaydı.Müzik bu konularda işe yaramıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Keşke benimde müzik kabiliyetim olsaydı boşver :) Resime kimse ülkemizde değer vermiyo, 1 dakika bakıp kapatırlar o kadar :D İstiyorsan sende mail at, ekliyim listeye :)

      Sil
  9. Ne kadar güzel bir çizim olmuş...
    Çok beceriklisiniz...
    Bende isterim doğrusu şansımı denenmeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Sizi de üye hediyeleri bölümüne ekliyorum her ay kuraya dahil olacaksınız. Fakat Sağdaki hediye iste bölümüne tıklayıp oradaki mail adresine nasıl bişey istediğinizi yazarsanız iyi olur :)

      Sil
  10. şu anda olmak istediğim durumu ne güzel gözler önüne sermiş bu çizim..
    ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  11. Yok yok senin bu başına gelenlerin hepsi iyiliğinden valla bak :)
    İyilerin yeri pek yok bu dünyada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olabilsem çok şey elde edicem de beceremiyorum :'(

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları