Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Mayıs 2013

Yay burcu,yay burcunun özellikleri,yay burcu ve ben,yay erkeği,yay burcu erkeği,burç saçmalığı,jüpiter
Burçlar... Oldum olalı nefret ettiğim mevzulardandır, saçma geliyo bana. Tırı vırı, antin kuntin, boş iş... Bu arada ben burç alemine göre yay burcuymuşum, yani ben seçmedim ok, yay falan, onlar kendi diyolar öylesin diye. Çünkü annemin kasıtlı bi şekilde "bu çocuk yay burcu olsun" diyerekten beni 1 Aralıkta pırtlattığını sanmıyorum. Neyse efem böyle makara kukara derken bi bakam bu yay erkeği nasıl oluyomuş, gene ne saçmalamışlar dedim. Şimdi kendimle kıyaslarak olaya bi gireyim dedim, benimle ne kadar uyuşuyo, sallayanlar ne kadar tutturmuş diye:

Yay burcunun etrafında kalabalık bulunurmuş, çokta iyimser olurmuş yay erkeği.
Yazarken acaba ben yay değil miyim diye şüphelendim hacı, etrafı kalabalık mı? Du bi bakim, hmmm... Evet etrafım çok kalabalık akvaryumdaki 9 balığı, annemin 2 muhabbet kuşunu ve arkamı kaplayıp tüm gece beni röntgenler gibi duran çiçekleri sayarsak tabi. Makarası bi yana evet etrafım çok kalabalık reyiz, bi ben var, başka bi ben var, öteki ben var, hep ben var, ohooo çok kalabalık nan. Nan arkadaş cep telefonunda 20 kişi olupta bunların 15i akraba, 5i iş arkadaşı olan biriyim ben, kalabalık olurmuş, maytap mı geçiyosunuz benle! Çokta iyimser olurmuş, yanlışınız var, biz yay erkekleri çok pipimseriz...

●Yayların aşırı iyimserliği başlarına bela olabilir.
Hmmm... Mesela bana zorla at gübresi yedirirlerse "en azından atı yedirmediler" diye sevinebiliyomuşum; o derece iyimser yani. Polyannanın içine Mr.Bean kaçmış hali.

Hayalcidir, ama kör bi hayalci değildir, Jüpiterin zeki mantığının merakından ve süzgecinden geçer.
Hayalci olduğum doğru, çok hayal kurarım ama genelde zaman geçirmek için makara amaçlı kurarım. Mesela hiçbişey geçirmeyen bi zırhım, yanan devasa bi kılıcım ve hiç kaybolmayan bi sakızım olsa. Zırhımı ve kılıcımı kuşanıp dünyadaki tüm kötüleri "Ben sizin babanızım zikikler" diyerek öldürsem, herkes beni görünce "Aaa işte o" dese şaşkın şaşkın; ünlü konserindeki izleyiciler gibi donlarını falan çıkarıp fırlatsalar bana :) Bu yüzyılda yaşayan bi elf olsam, alsam palalarımı elime, Sarkozy'i sünnet etsem falan...

Tamam hayalleri anladımda, Jüpiterin zeki mantığı neyyy lan !?
Gezegen olan jüpiter ise bi gezegenin nasıl zeki olduğunu söyleyebilirsin ki? Hee mitolojide ki Jüpiter diyosan, benle jüpiter ne alaka la, yada gezegenle jüpiter... Jüpiter i çükeyim size bişey olmasın. Jüpiterin zekasından dolayı uç hayaller kurmazmışım, bunun jüpiterle ne ilgisi var babasını satayım. Çocukken düzgün beslenirsem, akraba evliliği sonucu doğmamışsam, kazayla kendi kakamı yemişliğim falan yoksa, herhalde büyüyünce mantıklı düşünen bi velet olurum. Jüpiteri her işe bulaştırmayın; spartacüsü çok izlediniz sanırım. Nedemiş usta savaşçı Crixus "The name of the Jupiter's Ballz (Jüpiterin topları adına)"

●Talihli ve şanslı olduğu için yay doğal ve iyimserdir.
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan....... Oğlum bak git !!! Bak giiiiiitttt !!! Talihliymiş. Hayatımı şuraya yazsam dayanamayıp parmağınla kulağını karıştırır sonra aynı parmağınla sırasıyla burnunu, dötünü, ayak parmaklarının arasını kurcalar, akabinde yutarak iç organlarını umumi helaya döndürür, bakteri kökenli zehirlenmeden ölürsün. Talihmiş... Ağzına lahmacun küreğiyle vurup, sırtını 3 başlı kırbaçla e-5 otoyoluna çeviresim geldi şunu yazanın.

●Yay erkeği dürüst olmayan insanları ayırır, o yüzden çok arkadaşı olmaz.
Yeaaaa badiiiii gimmeeee fayvvvvv yeaaa. Bak bitane tutturdun he sevgili dünya sallama rekortmeni seni. Evet yalnızım, arkadaşım yok, evet uzaklaştırıyorum. Hakim yalnızlığının suçlusu kim derse "Hep benim bok yemem" diyecem raaaaad ol sen :)

●Yay erkeğinin günahı hiçbi zaman kasten acımasızca kötülük etmek değildir, sadece nezaketsizlik ve düşüncesizliktir. Onun içtenlikle söylediği sözlere alınabilir, onu boğmak isteyebilirsiniz, fakat sonunda kötü niyetli olmadığını anlarsınız; Yayın konuşması şu sembolik oku kadar direktir.
Babamın bi sözü var "Zıçtın ağzıma verdin elime" diye. Onun gibi hissettim sevgili astrolog reyiz. Yani övdün mü, dövdün mü, sövdün mü bilemedim. Tam "aha iyi bişey dedi lan sevin sevin" diye beynime sinyal göndermişken nezaketsiz, düşüncesiz falan diyip kazayla yanlış durakta basıp inmek zorunda kalan yolcu gibi niye moralimin üzerine sülfirik asit atıyosun anlamadım. Evet sözlerim ok gibi o konuda bişey diyemem bak, söyleyeceğimi söylerim, ama okun ucuna zehir sürerek değilde, süsleyerek atarım genelde; anlayana ;)

●Yay rastgele ilişkiler peşindedir, o kadar ki bazen her önüne gelenle ilişki kurar. Kızlar ilişkiyi ciddiye aldıklarını düşünüp hayal kırıklığına uğrarlar.
Vay baboş vay, bize resmen "erkeğin orozpusu" demişler ya la. Ulen keşki aşk hayatım, ilişkilerim falan sizin dediğiniz gibi olsaydı, en azından 8 yıldır bir fiil sap olarak yaşamımı sürdürmezdim. Bu nokta da sıçtınız, hemde öyle böyle değil, isalli isalli, paçadan ahenkle akar halde... Çünkü benle alakası yok, tamamen sallayayım ya tutarsa gibi olmuş. Nan biz her önümüze gelenle ilişki yaşıyosak ben neyim? numune mi? dünya dışı varlık mı? 7-8 yıldır yalnızlıktan sevgililerin dolaştığı yerlerde yürümeye, 14 şubatta dışarı çıkmaya utanıyoruz, el ele tutuşanları görünce kulak memesi ellenmiş gibi tahrik oluyoruz, sizin dediğinize bak. FUK YU !

●Çocuklar büyüdükçe onda babadan çok bir arkadaş imajı bulacaklardır. Yay hem kalbiyle hem de kafasıyla düşünür; dürüst ve gerçek bi aşıktır.
Evet, belkide benim kendi babamdan gördüklerimden dolayı olabilir, ama ilerde evlenip çocuk sahibi olursam (ortada yenge adayı bile yok) çocuklarımla arkadaş gibi olmayı düşünüyorum. Onlarla sanki patronlarıymış gibi sadece para ve işten bahsetmeyi düşünmüyorum. Hem kalple hem kafasıyla düşünme kısmına kısmen katılıyorum fakat sadece kalbimle daha çok düşünüyorum sanki. Bazense tam kalbimle düşünüp güzel hayaller kurarken kafam at kafası edalarıyla kalbime cumburlop dalıp işleri içinden çıkılmaz hale getiriyo. Düşün babam düşün, sorgula babam sorgula, sonuç = orta parmak... Aşk konusunda da tutturmuşsun çakal seni. Evet, genelde köpek gibi sevenler kategorisindenimdir. Öyle kör olurum ki, onu kendimden çok düşünürüm, onun mutluluğu için çabalarım (ama yok); çabalardım; çabalamışlar; çabalaştıramadıklarımızdanmısınız?

Neticede efem, ortada gezen yay burcu erkeği ile kendimi kıyasladığımda tam olarak tuttuğunu söyleyemem, fakat sanırım %40-50 gibi bi kısmı benimle uyuşmakta. Jüpiterin topları adına...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. haha çok sevdim yazıyı bir yay kadını olarak:)şans hariç yayın tüm özelliklerini taşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende biçoğunu taşıyorum ama bi o kadar taşımadığım da var :D

      Sil
  2. Hem etrafın kalabalık hem de arkadaşın yok, dürüstlüğün nedeniyle yalnızlığa mahkumsun dostum, ama karı kız konusunda hovardalığın var ohoo, bir de iyimsersin ya hatta aşırı ama yoo dostum yoo hayallere dalabilirsin de körü körüne hayalperest yaşayamazsın, olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol la, ne o öyle über-iyimser her gün kolunda başka bir sevgili popülaritesi tavan yapmış ve fekat yalnız kovboy havaları? :))) Kendi içinde çelişen tanımlara da ancak bu kadar güzel yorum yapılabilirdi, eline sağlık :) Burcu başak yükseleni başak biri olarak diyorum ki, genel geçer ve de üstüme yakıştırdığım! tanımlar haricinde başak burcuyla alakam yoktur (ya da cami avlusundan bulunan bir bebe miyim neyim?) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet çelişkili durumlar var ortada :) Boşverin ya burçlara ihtiyacımız yok, astrologların ihtiyacı var sadece :D

      Sil
  3. benim tanıdığım tüm yay kadınları ve erkekleri pesimist ama çok da espirili insanlar. Biri kayınpederim. Acayip takıntılı mesela. Biri iş arkadaşım hem pesimist hem de hala bekar. Sizlerin hiç birinizi tutturamamışlar. Ama al oğlak burcu kadınının özelliklerini oku, iyisiyle kötüsüyle aynı ben. Oğlakları tutturuyorlar demek ki :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak pessimist ve espirili kısmı beni tamamen tanımlıyo, ama bunu sen diyosun astrologlar değil :D Sen daha iyi gözlemlemişsin yada gördüklerin şansa bağlı olarak benimle uyuştu :D Evet ama diğer oğlaklarda aynı sen mi? :) Böyle diyincede hemen yükselenine bak falan derler; töbe töbe ehi-kiki

      Sil
  4. aaaa Bende yay burcuyum! :) ama özelliklerini hiiç taşımam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu insan burcunun özelliğini taşımıyo zaten :) sallamışlar bişeyler, kime tutarsa :)

      Sil
  5. Admin, acilen yükselen burcuna bak. Yayın özelliklerini taşımadığın kesin.
    :)

    Belki yükselenin etkisindesindir..
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok başka şeylerin etkisindeyim :)

      Sil
  6. Ben de başak burcuyum ama annemin ilk harfi değiştirmek suretiyle söylediği bi burç daha var "sen kesin o burçtansın, Başak burcu temiz olur titiz olur şu odanın haline bak"...

    YanıtlaSil
  7. Yuh ama ya burcundan da mı hayır göremedin panpacan :)

    Şu yükselen burç denen bişey daha var bi baksana ya tutarsa :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları