Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Haziran 2013

doğan l,doğan slx,doğan kullanmak,doğan severler,modifiyeli doğan,doğan araba,kartal marka otomobil,doğan marka,komik araba
Paran neye müsaitse onu yersin, ona binersin hacı dayı. Yok öyle 4.000tl ye mercedeslere falan binmek, dötün açık yattıysan rüyanda uçağa bile binersin o ayrı. Hatta ben rüyamda helikopterin pervanesi yerine ellerimi sallayıp uçtuğumu bile bilirim ama o başka şimdi onu karıştırmayalım.

Napalım işte bizim maddi imkanlar da doğan almaya yetiyodu. Fakat bu araca aslında doğan yerine "doğmuş" demek daha mantıklı olurdu; çünkü harbiden doğalı çok olmuş; benimle aynı yaş otomobil mi olur nan? 1986'lı otomobil :) Üstelik kendisi çok sigara kullanmış olmalı ki öksürmeden gidebildiğine çok az şahit oldum; şahit olduğum anlarsa yokuş aşağı boş viteste indiğim anlar :) Zaten orada da inleyecek olsa arabayla bilerek bi duvara çarpar ikimizi de hunharca katlederdim reyiz.

Ehliyet almak için çalıştığım dönemlerde de yine doğanla çalışmak zorunda kaldım; aaahh ahhh... O ne işkenceydi, breh breh breh... Vites kutusu bozuk, vitesi 1e atıyorum 3e giriyo, ileri takayım diyorum geriye giriyo; nan arkadaş arabanın dilinden anlayana kadar ne çektim ya. Onun dilini çözene kadar kursa falan gitseydim ekstradan bi dil daha söker, kameralar karşısına geçip "beyin bedava" derdim herhalde.

Ben araba kullanmayı çözdükten sonra doğanımızla (benim deyimimle "dül dül") gezer oldum sürekli. Şimdi doğan kullanan bi gencin trajikomik tavırlarını ve yaşadıklarını maddeler halinde laaaps diye sereyim önünüze.

● Arabanın dötü yemediğinden motor inanılmaz ses çıkarır, sen mahalleden 30km hızla geçerken evindeki vatandaş "aha mahalleden porşe geçiyo galiba" diye heyecanlanarak cama çıkar; sonra senin kaportası sallanan; ağırlığını taşımakta zorlandığı için inleyen düldülünü görürler. Utancından öyle eğilirsin ki; karşıdan biri görse otomobil kendi kendine gidiyo zannedip tövbe eder.

● Arkadaşlarla buluşulacaktır; yada kafana eser şööööyle bi Çengelköy'e ineyim dersin. Sonra macera başlar haciii. Düldülü park ettikten sonra çaktırmadan sağa ve sola bakarsın; araçtan matrix edalarıyla inip kapısını şimşek hızıyla kilitler ve görünmeme çabaları içinde, ustaca, sessiz adımlarla uzağa doğru yürürsün. Aslında bu sessiz adımlar çığlık atmaktadır: "Birisi bu arabadan indiğimi görürse rezil olurum leaaaynnn koşşş, çabuk çabuk, aha görücekler babasını satayım"

● Biri gelir, belkide düldülü almayı düşünüyodur veya bişey soracaktır. Seni aracın yanında görmesinden mütevellit sorar "Araba sizin mi?" İki ucu boklu değnek sözündeki değneğin boklu uçlarından aşağıda kalanı tercih eder ve "Yok kardeş benim değil" der giderim. İşin ucunda düldülle beraber Times dergisine kapak güzeli olmak var; cizıs...

● Koşucu olup koşamayan, ağzı olup yiyemeyen, beyni olup düşünemeyen, olimpiyatlara halterci olarak katılıp "ağırlık kaldıramam belim ağrır" diyen insan gördünüz mü hiç? Peki ya 1.viteste bile yokuş çıkamayan araç gördünüz mü hiç? Uzaklarda arama, işte o benim; ben ve düldül. Hayatımda gördüğüm 1. viteste yokuş çıkamayan tek araba, bide kullanırken ki o duyguyu bilseniz varya. Yokuşu çıkarken ortasında yada tam başında kalıyosun böyle, gaza basıyosun araba "vınnn vınnn" diyo, zannediyosunki gidiyo. Nayır efem. Daha sonra araba deliler gibi sallanıp istop etme yoluna giderken "tırrr tırrr ttırrrr" diye ötmeye başlayıp sana şunu söylemek istiyo "evladım ben yaşlıyım, bu yokuşu çıkmaya dötüm yemedi; idare et gari"

● Trafikteyken önünden cip itmektedir, yada bi bmw, bi audi veya bi uzay mekiği, öyle dikkat kesilirsin ki direksiyon başında, ameliyata giren cerrahtan farkın kalmaz. Çünkü bilirsin ki öndeki araca bi çarpsan masrafları karşılamaya cebindeki para yetmeyeceği gibi üzerine bindiğin düldülü versen anca zararı karşılarsın...

Öyle böyle ama özledim seni be düldül, kusura bakma satmak zorunda kaldık ama napalım yani, az daha elimizde tutsak kucağımda ölüp egsozu elime karbiratörü belime vericektin yani. Sıkıldım yokuş başlarında popodan bi türlü düşmeyen kaka gibi kalmaktan (ıyyy ne iğrenç benzetme oldu nan, gonuşma nan, tamam...) Şuan ayağımızı yerden kesen bişeyde kalmadı gerçi ama olsun; paramız köfte almaya yetmiyo napak at mı kesek?...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :DD Ben de öyle bir araba alayım da köye falan gideyim diyordum. En iyisi almayım, köyü de boşver:))

    YanıtlaSil
  2. ama bu araba cok ilgi cekici gorunuyor len :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama ne yazık ki bahsettiğim araba o değil :D

      Sil
  3. haha çok güldüm yahh takipteyim

    YanıtlaSil
  4. Bir sürü güzel hatıra hediye etmiş sizin doğan sana
    :)

    YanıtlaSil
  5. Biri gelir, belkide düldülü almayı düşünüyodur veya bişey soracaktır. Seni aracın yanında görmesinden mütevellit sorar "Araba sizin mi?" İki ucu boklu değnek sözündeki değneğin boklu uçlarından aşağıda kalanı tercih eder ve "Yok kardeş benim değil" der giderim.

    Benim abimin böyle maceraları da oldu iyi gülmüştüm, iyi güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Öyle, çok farklı ruh hallerine sokar ucuz araba adamı :)

      Sil
  6. Ya eski de olsa anısı önemli olan :))
    Özlersin tabi :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları