Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Haziran 2013

höst ayu, höst ayı,ayı herif,kıro,kıra herif,göbeği açık adam,zikiyle oynayan adam,şeyini kurcalayan adam,otobüste yaşadığımız,yeti adam
Önce kabarık saçları göründü; 80lerin jönleri gibiydi saç modeli ama daha çok jöleli saçıyla yatmışta kafasının bir kısmındaki saçları tezeğe oturmuş atın kuyruğu gibi yapışmıştı. Bıyıkları ise halı fırçasıydı adeta; bi irkilme, bi titreme geldi alayımıza, acaba bizi yer mi? yada bize ufaklığı kaptırmaya çalışır mı diye. Halı fırçası bıyıklarının çorbadan dolayı sararan kısımlarının içinde tek kale maç yapan pirelerin sesleri kulağıma geliyodu.

Horultu eşliğinde otobüsün orta kapısından içeri tamamen girdi; önce beyaz atleti ve devasa göbeği göründü. Çok tehlikeli bi canlıya benziyodu çünkü acayip serkeş tavırları vardı; eskilerin gotik akımlarından etkilenmiş ve evrimini tamamlayıp emekli olmuştu sanırım.

Bi eli "hala çalışıyorum lan ben; daha emekliye ayrılmama çoook var" diyen dalgamatiğinin üzerinde ahenkle dans ederken diğer eli tuttuğu poşeti sıkıca kavramaktaydı. Aşırı sıcaklık zaten tüm ahaliyi anasından doğduğuna pişman etmişken birde aramıza yeni katılan godzillanın önden tamamen açık gömleğinin arasından sarkan koca göbeği ,beyaz atleti ve sürekli kurcalanan pipisi yaşam enerjimizi vakumlayıp çekmişti adeta.

Acaba yaratığın elinde ne vardı? Acımadan katlettiği bayanın sonradan kullanılmak üzere dötünü başını mı taşımaktaydı ? Yoksa at kesmiş yemek için evine mi götürmekteydi? Yoksa göbek deliğinden ve toplarından topladığı pamukçukları elindeki poşette mi biriktirmekteydi ? Zira ülkede manyaktan bol bişey yoktu. İşte bu soruların cevabını hiçbir zaman bilemiycez reyiz; sonu gelmemiş korku filminden bi farkı yoktu. Üzerimizde yarattığı etki, heyecanla izlediğimiz spartaküs dizisinde aniden gay sevişme sahnesinin belirmesi kadar tiksindiriciydi; intihara sebebiyet verir yeminle.

Velhasılkelam, verdik selam hacı. Sonra olabildiğince uzaklaşmaya çalıştım bu objeden, aramıza girebildiği kadar oksijen, hatta mümkünse insan evladı girmeliydi...

Veda etmeden önce bu olaya dair hislerimi bir şiirle şeyettirmek istiyorum:

Açmışın göbeği bugün halk günü diyen marketler gibi,
Elin sürekli pipinde kıpraşma lan mirketler gibi,
O ne şekil bi göbek deliğidir lan,
Aynı Çukurova pamuk fabrikası gibi.

Aradım İsviçreyi karantinaya alcaklar seni,
İsveç bilim adamları test edicek ebeni,
Aşırı rahatlıktan alayımızı zikerttin,
Ne şeker şeysin sen, seveyim sülaleni.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yaratıcı dörtlükler =))

    YanıtlaSil
  2. Anaymmm o pamukçukkklu göbek delikli cümle akıllara zararr. Bilinçaltımdan rüyalarıma doğru ilerlediğini hissedebiliyorum. Bunun hesabını kim verecek ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bilinçaltına işlememesi imkansız zaten. Hesabı ben vereyim o adamı daha bulamayız :D

      Sil
  3. puhahahaha:D koptum yine:))) süper bir şiir olmuş, kafiye sağlam. Sana ödül vermeli:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman tez hazırlayın ödülümü :D

      Sil
  4. Dörtlük şahane..
    :)

    Güzel ahlak başka bir şey...

    YanıtlaSil
  5. Bak yaa kimsenin fiyemediğini ne güzel söylüyosun sen yaaa :))
    Güldün mü sen bakim moralin düzeldi di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Moralim düzelmese de gülebiliyorum sıkıntı yok

      Sil
  6. anlatım ve şiir başarılı...

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları