Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Haziran 2013

Bugün ağırlık çalışırken bi yandan da merak edip haberleri açtım; izlemeye koyuldum hacı. Bi sahne geldi ekrana, gülmekten kendimi alamadım :) Eleman almış eline bi büyük metal parçası, diğer elde de molotof, polisle bi saat boyunca savaşıyo; üstelik tomaya karşı :D Tomada ne hikmetse bi türlü uçuramıyo adamı; bilmem anlatabildim mi? Anlatamadım mı? O zaman karikatürü bi inceleyin efem.

Bu aralar çizim yapmaktan yazı yazamadım, bunun için ayriyetten özür dilerim reyizler; umarım karikatürleri beğenirsiniz... Beğenen arkadaşlar konu altındaki sosyal paylaşı buttonlarını kullanarak karikatürü paylaşabilirler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Medya bir şeyi canlı veriyorsa o yalandır onuda öğrenmiş olduk artık!

    YanıtlaSil
  2. Cizimlerin güzel ama tarafli karikatürleri sevmiyorum. Ne olur tarafsiz geziparkini ortaya katmadan daha degisik seyler cizde gülelim yada düsünelim ama siyaset olmasin lütfen. Üstelik cok güzel ciziyorsunuz tarafsiz yaklasarak yaziyorum emeginize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ama ben zaten tarafsızım, biraz blogumda araştırma yaparsanız bunu anlayabilirsiniz. Mesela Başbakanı hem övüp hem eleştirdiğim yazı ve karikatürler dolu. Aynı şekilde polisi hem desteklediğim hemde eleştirdiğim karikatürler. Ben taraf tutmayı sevmem, hiçbir parti yada örgütün şakşakçılığını yapamam, elime bişey mi geçicek :) O yüzden blogun aşağısındaki arama kutucuğuna başbakan falan yazarak arama yapın mesela :)

      Sil
    2. Anlamadin sen ben siyaset olmasin baska seyler ciz diyorum ya baska daha baska :) ama tabi hak veriyorum sizede cünkü gündeme göre cizimler daha farklilik yaratir :) ben zaten baktim okudum bir cogunu. Benim demek istedigim bitsin artik bloglardada yazilar görmek istemiyorum bununla ilgili.

      Sil
    3. Anladım :) Napayım öyle saçma şeyler oluyoki değinmeden edemiyorum bazen :D Açıkcası bende sıkıldım bu mevzudan :) Siyasi ve diğer alanlarla ilgili aldığım karikatür notları var ama bunlarla ilgili değil :)

      Sil
  3. off her gün o kadar farklı şeyler oluyor ki taksimde, dizi izleme kültürü gelişmiş bir ülke olarak dehşet içinde izliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık Abdullah. Çok ama çok güzel olmuş, oldukça tarafsız:D

    YanıtlaSil
  5. İzledik, izledik kahrolduk
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık izlediğim biçok şeye inanmıyorum, sosyal medyaya da güvenmiyorum herkes bişey sallıyo. Ama bunu canlı yayında izledim çok komikti; tam tiyatroydu :)

      Sil
    2. Ben de canlı izlediğim ya da arkadaşlarımın bizzat yaşadıklarını paylaşıyorum ve onlara itibar ediyorum
      ...

      Sil
    3. Mantıklısı da o zaten.

      Sil
  6. çok güzel olmuş paylaşıyorum izninle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, tabi ki paylaşabilirsiniz :)

      Sil
  7. Gayet güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. O komediyi çok güzel yansıtmışsın :)
    Tebrikler :))

    YanıtlaSil
  9. Medya neyi doğru yansıttı ki şimdiye kadar. .

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları