Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Haziran 2013

Tayyip karikatür,Recep tayyip erdoğan karikatür,RTE komik,RTE karikatürü,Halk patladı,gezi parkı
Millet son bikaç senedir sürekli başında birinin durup yemesine, içmesine, giyinmesine, zıçmasına, işemesine vs. karıştığı için bunalmış durumdaydı. Doğal olarak en sonunda insanların sabır taşı çatladı, anal fisur olduk mübarek :) Annem yanımda oturmuş akvaryumu izlerken bahsettiğim konuyla alakalı bu karikatürü çiziverdim. Hoşuna giden arkadaşlar yayının altındaki paylaşım buttonlarını yada bu yayının linkini kopyalayarak paylaşabilirler :) Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

33 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu konuda doluyum pek bişey yazmıcam ama bir iki kelam edeyim. :) Öncelikle alkolün gece yasaklanması kimsenin yediğine karışmak değil hayat kurtarmaktır. Akşam içip içip insanların ne b*k yediklerini hepimiz biliyoruzdur umarım. Daha sonra bu adama siyasi yada başka sebeplerden dolayı karşı olanlar olabilir ama bu gezi parkı olayını kimse desteklememeli zaten iş ağaç sevdasından çikti(Hoş başından beri oyle değildi). Suriye'de binlerce insan ölurken çıt sesi bile çıkarmayan bir dış basın bu olaylar yüzünde Türk POLİSİNE, BAŞBAKANINA hertürlü hakareti yapıyor, provake edici hertürlu başlığı atıyor. Sizce bu dış basın neden bunları yapıyor. Hiçbir zaman TÜRK'ÜN TÜRK'DEN başka dostu olamdı olmazda. Bu görüşüme katılmayabilirsiniz ama bence Türkiye muassır medeniyetler denilen seviyeye ulaşmak hatta gecme yolunda çok hızlı ilerliyor. Bu istemeyen, batı, rusya ve birçok ülke bu olaya hertürlu desteği veriyor. Mevcut yönetimi seven sevmeyen herkes bu olaya karşı çıkmalı, eğer istemiyorsanız basarsınız Hayır'ı....

    YanıtlaSil
  2. Valla Furkanım ben daha önce Akpye oy vermiş biriyim; yiğidi öldür hakkını yeme demişler, iyi işler yapıyordu, yaptı. Bende o yüzden oy vermiştim zaten. Fakat benim bu karikatürü çizme sebebim halkın, medyanın, basının üzerindeki baskı. Özgürlük varmış gibi ama yok :) Dikkat edersen karikatürüm içki yada gezi parkıyla ilgili değil :) Gezi parkı olayı çok provoke edildi, o yüzden onunla da ilgili karikatür çizdim hatta. Gerçekten baskıdan bunalmış insanlar gittiği gibi, birsürü provakatör, Chpnin otobüslerle doldurup yolladığı eylemci gitti, ayrıca dediğin gibi avrupa ülkeleri de bu işi destekleyip kurcalamaya başladı. Benim Akpye tekrar oy vermeyecek olma sebebim bu özgürlük meselesi, işsizlik, gelir, yaşam meselesidir. Kiraların 750 tl olduğu bi ülkede insanlar 850 tl ye çalışıyosa burada bi sorun var demektir. Tabiki şiddet hiçbişeyin çözümü değildir, sandık zamanı gider oyunu atmazsın olur biter :)

    YanıtlaSil
  3. İş konusunda kesinlikle haklısın . Binlerce üniversiteli genç işsiz durumda. Özgürlük konusunda aynı görüşte değilim. Önce şunlarıda düşünmek gerek bu ülkede basının' halkın sürekli baskıda olduğu dönem balyozcuların dönemidir. Yada o dönemle bu dönemi kıyaslayalım. Yıllarca bu ülkenin muhafazakarlarına baş örtülülerine yapılmadık bırakılmadı. Bu zihniyetîn döneminde gazteciler korkudan, işden çıkarılma korkusundan sürekli anti muhafazakar bir tavır sergiledi(bknz M.Ali Birand'ın açıklamaları). Şu dönemde Başbakan diktatör diyen bir basının neresı özgür degildir. Yaşım bu meseleler hakkında yorum yapmak için pek uygun olmayabilir :) ama vatanımın dış ülkelerin oyununa kurban gitmesine gönlüm razı olmuyor.
    Saygılar, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgürlük konusunda yinede katılamıyorum Furkanım :) Ben başbakanın kendiyle ilgili yazılıp çizilenleri kastetmiyorum, kafasına uymayan herşeyi yasaklıyo sıkıntı orada. Aaa ben bunu beğenmedim tv den kaldırılsın, şunu beğenmedim kapatılsın vs...

      Sil
  4. çok beğendim, helal olsun ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu çizime yoruma Bir ton +++++ ..... benden:)

    YanıtlaSil
  6. Eğer söylediğini doğru anladıysam şu var Başbakan'da, yıllarca İmam Hatipliler bu ülkede dışlandı, önleri kapatıldı. Bu adam sağcı, namaz kılıyor diye hapise atıldı. Şimdi muhafazakar kesim bu ülkede söz sahibi, bunun heyecanı ve o dönemin baskısından kurtulmasıyla işte efendim, "Evet, Camii'yi yapacağız kimseye soracak değiliz". "Alkol'u yasaklayacağız size mi soracagız". "3-5 çapulcu" gibi sözler söyleyebiliyor. Bunları bende tasvif etmiyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Karikatürü çok beğendim, izin verdiğiniz için de zevkle paylaşıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Furkan Keleş polemik yapmak istemiyorum ama Suriye'de ölen insanlarda malesef bizim ülkeninde elinde kan var.ÖSO ya verdiğimiz lojistik,silah,gıda,sağlık gibi yardımlar sonunda da bir sürü insan öldü.Öldürüldükten sonra kalbi çıkarılıp ısırılan insanın da çoluğu çocuğu,annesi babası var.AKP iki taraf arasında anlaşma sağlayan yapıda kalsaydı bu olaylarda sonuna kadar bu politikasını benimserdim ama bir tarafa destek verip çatışmaların devamını sağlayan bir politikaya bir gram destek vericek değilim.
    Gezi parkına da gelicek olursak oraya giden binlerce insan arasına tabiki provakatörler giricek ama oraya giden binlerce insan ve benim gibi binlerce insan üzerimizde baskı varsa diyosa bir bildikleri vardır bu insanları dışlamak yerine hepsini faizci lobisi diye yaftalamak yerine birazcık dinleseniz zaten zorun çözülür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, adamların ülkesine gidip muhalifleri (pkk) destekle, hemde Suriye halkına yardım ediyorum ayağı yap; geçicen o işleri :) Kendi ülkemizdeki insanları kurtaramamışız daha, Suriyedekiler kalmış...

      Sil
    2. Suriye konusunda yine aynı görüşte değilim ama benim deyindiğim nokta şuraydı; Suriye'de binlerce insan katledildiğinde bu dış basın ne yapmaktaydı. Şimdi ne oldu da Türkiye'de Gezi Parkı olayları Dünyanın en önemli sorunu oldu.

      Sil
    3. Onlarda işi kurcalamaya çalışıyoda o yüzden. Ama Suriye meselesi de dünya çapında geniş yankı buldu, ben o konuyu dünyanın görmezden geldiğini düşünmüyorum.

      Sil
    4. Dış basını takip etmeden kafadan bilgi sallamayın.Bizim dışişleri bakanı ahmet davutoğlu ve yandaş basının Esad 2 aya kalmadan gidicek dediği günlerde yabancı basın çalışanları Suriye'deki çatışma bölgelerine girip durumun hiç de ÖSO'luların lehine gitmediğini söylediler.Dış basına bir dünya haber geçti Suriye ile ilgili olarak.
      Bir de her olaya dış mihraklar mantığıyla bakıcaksak bu ülkeye nasıl demokrasi gelicek.28 Şubat kafasıyla gitseydik bu başörtü özgürlüğünü bize dış mihraklar Türkiye'ye şeriat getirip ülkeyi güçsüzleştirecek matığıyla gitseydik şu an en azından başörtülülere gelmesi gereken özgürlüklerin bir kısmı hala daha gelmemiş olurdu.Lütfen biraz insan odaklı düşünün.

      Sil
  9. Çok hoş olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Şimdi bakın ben orda bu olayların provake eden etkenleri saydım, dış basından bunlardan biri yani ben olayı direk dış basına nakletmiş değilim, dış basını elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ve Suriye konusunda bu arkadaşlar o kadarda aktif değillerdi ve bi dünya haberde yoktu. Geçen avrupa basınının tüm yayın organlarında aynı manşet atıldı. Arkadaşlar bu işin organize olduğu apaçık ortada ama malesef göremiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu iş organize ve içinde ne yazık ki sayın başbakanda var (bana göre) =)

      Sil
  11. Ellerine sağlık, neyini beğenmiyon?

    YanıtlaSil
  12. Çok anlamlı olmuş. Eline sağlık :)
    ''Allah için'' ve kolundaki Nazi sembolü bir harika ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve dikkatin için tebrikler :D

      Sil
  13. Hem de çok manidar olmuş, ben bayıldım.

    Bu arada profil fotoğrafı neden değişti??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Biliyosun eski profil resmim normal resimdi, yani kendimi photoshopladığım makara bi resimdi. Bi logom olsun diyip logo çizdim artık bunu kullanıcam :)

      Sil
  14. Türk kafası dersin işte.Durdum bunu nasıl çizmiş lan diye düşünüyorum.Bakıp geçsene kızım,güzel işte.Ama yo ille beynimde kalan 3-5 damla suyu fokurdatcam,buharlaştırıcam,beynimi kurutucam :(
    Sonuç : Çok beğendim ,eline sağlı asdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :) Çok teşekkürler, beğenmiş olmana sevindim.

      Sil
  15. yine çok can alıcı bir nokta..
    karikatüründen dolayı panpaya kesinlikle katılıyorum, ama furkan keleş'in ilk yorumuna da katılıyorum.. aslında herkes farkında herşeyin, bir ara başkaları vardı namaz kıldırmıyor, kur an okutmuyor, eşarp bağlattırmıyordu, şimdi de daha başkaları var onlar da öbürlerinin yaptığının tam tersini yapıp intikam alıyor sanki.. ama değişmeyen bir şey var, sürekli dışardan birileri insanların ocu, bucu diye ayrılmasına sebebiyet verecek suni gündemler oluşturuyo, ilk bakışta çok normal ve masummuş gibi görünen olaylar bir de bakıyosun ki akıllara zarar planların ürünü.. herşeye rağmen dostluk ve kardeşliğimizi ve devlet bütünlüğümüzü korumamız dileğiyle..
    (bu arada bir yorumumda 'beni okumadığın belli' dediğin için daha önceden okuduğum yazılarına yorum atıyorum (başka bir yorumumda dediğim gibi, seni ve yazılarını biliyorum )

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları