Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Haziran 2013

provakatörler,taksimdeki olayda,gezi parkı provakatörler,olaya provakatörler karıştı,polise taş atan
Dün halka uygulanan şiddetle ilgili Taksim Açık Büfe diye bir karikatür çizmiştim, bu sefer de olayın diğer yönünü, provokatörleri karikatürize etmek istedim. Yorumlarınızı bekliyorum.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

20 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Polis ve rte keşke birazcık daha sağduyulu olsaydı da olaylar bu kadar sertleşmeseydi bu marjinal gruplar da bir halt yapamazdı.Türkiyenin her noktasındaki protestolarında gaz ve tomalar varken haberlerde gördüm yabancı ülkelerde ki türklerin yaptığı gezi parkı protestolarında hiç polis müdahalesi yoktu hatta amerika da beyaz sarayın önünde yapıyolardı protestoyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda haklısın, zaten uygulanan şiddet ve kimyasallarla ilgili de karikatür çizdim.

      Sil
    2. facebook sayfamda arkadaşların paylaşımlarında AKp 'nin gençlik kolu üyelerine polis üniforması giydirildiği yazıyor! kırıp dökenlerin de bunlar olduğunu düşünüyorum ayrıca yine akp gençlik kolu üyeleri arabalarını göstericilerin üzerine sürmek dahil şiddet gösteriyorlarmış..mavi tişörtlü akp gençlik kolu üyesi birisinin ismi soyadı da vardı fotosunu çekmişlerdi..

      Sil
    3. Olabilir, sonuçta insanların kim yada nereden olduklarını bilemiyoruz...

      Sil
  2. abdullah bitirdin beni ya varya sana anlatcam ama inanmayacaksın yeminle dün gece rüyamda gördüm sabah uyandım işte çok net hatırlıyordum ama taşınma işlerim olduğu için giremedim gelemedim buraya yoksa sana kafamdakileri gördüğüm rüyayı anlatcaktım belki karikatür çizersin diye ama inanki benzerini sen çizmişsin olamaz böyle birşey yeminle şuanda çok fena kopuyorum :D nasıl pohtan bi kalbim var benim ya resmen çizeceğin şeyi rüyamda gördüm ben :D keşke gelip anlatsaydım sana ya :D kopuyorum gece gece gülme krizi aldı beni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan bişey olmuş :D Rastlantının bu kadarı diyosun yani :D

      Sil
  3. her olayda rant sağlamaya çalışanlar olacak ama halkımızın ve polisin sağduyulu olması lazım.

    YanıtlaSil
  4. Güzel anlatım, doğru anlatım:)

    YanıtlaSil
  5. Olayların renginin nasıl değiştiğini çok güzel özetlemişsin..

    YanıtlaSil
  6. Maaelesef artık ülkemizde politik mizah yapan o kadar az insan kaldı ki.. Bir kaç dergi o kadar.. Bu anlamda sizi tebrik ediyorum, çok güzel bir anlatım olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aslında politikayı da hiç sevmem ama adamı mecbur ediyolar işte :D

      Sil
  7. Bakış açın çizgilerinle birleşip gündemi gayet güzel yansıtmış.
    Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Yaaa aynen bu karikatürdeki gibi bu anlamlı direnişi kullanmaya çalışanlar var. Ne yazık ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, hatta son günlerde iyice b-ku çıktı. Bdp bile destekler oldu, bdp ve israil bişeyi destekliyosa orada "bi dur aga ne oluyo ya" diyeceksin. Ama ben böyle diyince olmuyo işte hemen insana etiket koyuyolar :)

      Sil
  9. Amaçları farklı olanların işine geldi her zamanki gibi. .
    Panpacan şu detaylarıyla birlikte çizmen o kadar güzel ki :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları