Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Haziran 2013

taksim gezi parkı, taksimdeki olaylarda,taksimdeki gösteride,polisin sert gösterisi,bir gösterici öldü,karikatür,polis karikatür,taksim karikatürü
Taksim gezi parkında olanlara sessiz kalmak istemedim, sırtımın yoğun ağrısına ve uykusuzluğuma rağmen içimden bi ses "hissettiklerini çizmelisin" diye dürtükleyip durdu; bence buna değerdi. Bende bu saçma duruma bi karikatürümle dokundurmak istedim. Oldu mu olmadı mı bilemem orası sizlere kalmış :)
Yorumlarınızı bekliyorum.

DİPNOT: Hiçbi siyasi görüşün taraftarı değilim, alayı aynı bok. Ben sadece en ufak şeyde öldüresiye dövülen  insanların taraftarıyım. Son yıllarda halka uygulanan gücün seviyesi raydan çıktı... Benim derdim polisimle, askerimle değil, olamazda. Benim derdim ülkeyi bu hale getirenle...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bence çok güzel olmuş. İyi anlatmışsın. :))

    YanıtlaSil
  2. ülkeyi bu hale getiren belli arkadaşım AKpkk denen ABD destekli Fetoş destekli parti Allah sonumuzu hayreylesin..kırdığı ceviz bini aştı Tayyip'in artık bardak taştı...karikatür çok güzel eline sağlık:) Tayyip'in ileri demokrasisi ile ilgili bir karikatür de bekliyorum sizden (ukalalık olarak görmezseniz) hani hep diyordu ya ileri demokrasi ileri demokrasi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sebebi o... Estağfurullah ne ukalalığı :) Çizeceğim çok şey var zaten :) Şuan konuşma özgürlüğü ile ilgili çizeceğim bir tane var :)

      Sil
  3. Çok anlamlı bir karikatür olmuş. Aynen hepsi aynı bok. Yalnız dikkatli olmak lazım. İnci sözlükte bir kaç arkadaş paylaşım yapmış ne kadar doğru onu bilmiyorum araştırmak lazım. Yalan haberler uydurduklarını ve ülkeyi karıştıracağız diye güldüklerini gördüm. Ayrıca bazı paylaşımlarda milli bayrağımız olacak yakındır diyenleri. Provakatörlere dikkat etmek lazım. Yurdun her yerinde protestolar var. Yaşadığım şehirde bile çok küçük bir yer ama binlerce kişi toplandı ayran içip ampül kırıldı. Diğer ülkelerde diktatörlüğe karşı ayaklanmıştı. İki ucu boklu değnek dedikleri bu olsa gerek Tayyip gerçekten dikatör benim gözümde gittikçe de artırmaya başlamıştı biri buna son vermeliydi, ama diğer taraftan da TÜRKİYE BAHARI'nın olması ne derece de doğru. Arap Baharı dediler ama o ülkeler sonbahar yaşıyor. Hakkımızda en iyisi olur umarım gerçekten bahar yaşarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Bazı provakatörlere, hainlere de gün doğdu bu arada. Onlarda kaynadı araya. Fakat bana sorarsan bişey çıkacağı yok bu olaydan, biter gider yani.

      Sil
    2. bizim Türk Baharı olmayacak çünkü Arap Baharı dedikleri CIA destekli Amerikan ajanı destekli SAHTE ÇAKMA baharlardı, şu anda Libya şeriat, Mısır şeriat ve büyük kaos içindeler...Libya'nın petrollerini de ABD İngiliz İtalyan şirketleri kondular! Zaten maksat buydu:(

      Sil
  4. Çok güzel çizmişsiniz, ellerinize sağlık. Son yıllarda ülkemiz maalesef polis devleti olmuştu.. Umarım bu olaylardan sonra polis de biraz haddini bilir.. Bu ülkenin en büyük sorunu bence empati kuramamak. Oysa bunu başarabilsek, etki altında kalmadan sadece insani olarak kendimizi karşımızdakinin yerine bir anlığına bile olsa koyabilsek ortada ne kutuplaşma kalacak, ne de şiddet..
    Bu güzel çizimlerin devamını heyecanla bekliyoruz..
    not: aslında bu çizimlerinizi sosyal medyada paylaşmayı o kadar isterim ki:) Ama telif hakkına saygıdan bunu yapmıyorum elbette:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yok efem konunun altındaki sosyal paylaşım buttonlarıyla paylaşımda bulunabilirsiniz ona itirazım yok :)))

      Sil
  5. Harika olmuş Abdullah, eline fikrine sağlık. Benim de kimseyle bir derdim yok ama orantısız güçle var, hala dur demeyen Tayip Erdoğan'la da var. Çıkıp şu sürekli bahsettikleri sağduyuyu gösterip bize de sağduyu konusunda örnek olup ısrarcı tavrından vazgeçip "VAZGEÇTİM, BENİ SİZLER YARATTINIZ. TABİ Kİ SİZİN İSTEDİĞİNİZ OLUR. BEN HALKIN ELÇİSİYİM" diyebilse...

    Ellerine sağlık, yenilerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yenileri gelicek elbette.

      Sil
  6. Çizim ve anlatmak istediğin çok güzel ve hala türlü bahanrlerle insanlara zarar vermeye devam ediyorlar..

    YanıtlaSil
  7. panpi,senden bi ricam var,mümkünse şu siyasi yorum yapanların yorumlarını burda yayınlamasan,zaten eniğinden cücüğüne,tüm platformlarda cümbür cemaat siyasetin kanalizasyonuna düştük,bi gidin milyonlarca yer var engin fikirlerinizi yayabileceğiniz,şu küçücük blogu da kirletmeyin

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları