Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Haziran 2013

Tablet,Thrust tablet,tabletle çizim,photoshop çizimi,üye hediyeleri,adminpanpa,adminpanpa  facebook
Bu ayın hediye çizim kazanan üyesi Ucuzcu Bekir in hediyesi efem.
Sorduğumda biraz kararsızdı fakat sonunda slaytına eklemesi için bir çizim istedi benden; bende anlattığı kadarıyla bunu çizdim. Normalde çizimlerin üzerine blog adresimi yazıyorum fakat kullanılacağı yer açısından yazmamaya karar verdim. Umarım işine yarar ve beğenir.

Üye hediyeleri,ucuzcu bekir,adminpanpa hediye,adminin hediyesi,şanslı takipçi,takipçime hediye
ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aslında daha güzel olabilirdi ama evde savaş vardı anca bu kadar oldu...

      Sil
  2. Çok güzel çizmişsin. Profesyonelce bir çizim olmuş...
    Güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş:) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; umarım onunda hoşuna gider.

      Sil
  4. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Gerçekten çok güzel olmuş. Hayatımda ne zamandır hiç bu kadar güzel bir hediye almamıştım.. Ellerine, kollarına, emeğine, beynine sağlık arkadaşım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiysen ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş gerçekten de.. Bayıldım, bayıldım:)
    Ellerinize sağlık, güle güle kullansın arkadaş.
    Bu arada geçen ayki başvurularımız bu ayki çekiliş için de geçerli mi:) Yoksa yeniden mi başvuralım:) Haliyle biz de istiyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Tabi ki dahil; her ay çizim için başvuran tüm arkadaşlar yeni çekilişe dahil olur :) Kazananlar hariç tabi :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları