Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Haziran 2013

mallık başka bişey, mal adam,malca şeyler,salaklıklarımız,şile macerası,şile kumkoparan,şilede sabahlamak,noob man,stupid man
Yıh yıh yıhhh, zekiyiz biz... Al sana zekisin kıçımın anti frizi. Arkadaş biz ne süzük adamlarmışız ya la =) Neden kendine böyle gömçürdün, niye durduk yere daha girişte yüzüne aparkat alıp beyini arızaya aldın be admin reyiz?
Efem olaya şöyle başlayayım izninizle:

5 yıldır denize giremiyodum, bir karadenizli olarak içimdeki hamsi genleri sürekli "deniz seni çağırıyooo" diye reklam geçiyodu tenekeden beynimde. Kankamla akşamdan Şileye gideriz, gece orada kalır gündüz döneriz  diye anlaşmıştık.

Meteorolojide çalışan hacı dayılar ise cumartesi ve pazarı çük gürültülü sağanak yağışlı gösterdi. Aradım "bak kanka, hava kötü olucakmış, başka zaman gidek şileye" didim. Oda "ben çok bunaldım oğlum anlamıyosun, az uzaklaşayım buralardan" diyerek rex sinemasının önünde bekleyen emocu ergen cümlesi kurdu. Tutturdu gidek diye, üstüne bide dondurması yalanmış ufak çocuk tripleri attı telefonda bana. Lanet olsun içimdeki sevgi pıtırcığı taşıyan ayıya, "nan, nede olsa kankam, adam çok istiyo gideyim" diyerekten çantamı hazırlamak için yola koyuldum bi yandan da "akvaryumuma denizden güzel taş toplar, bazı şeyleri beleşe getiririm kayınçosunu satayım" diyerekten iflasın eşiğindeki yorgo reyiz gibi planlar yaptım.

4/3'ü su olan beynimle Şile'ye gitmek üzere çanta hazırladım:
- Plaj havlusu,
- Terlik,
- Polar ve kot pantolon (Ya hava bozarsa altımıza mı yapahhh diyerekten şeyettiydim),
- Atıştırmalık antin kuntin zımbırtılar, 
- Koruyucu krem (Açık tenli bi yaşayan ölü olduğum için kullanmadan güneşlenirsem mutasyon geçiriyorum yaşayarak şahit oldum).
Bu malzemeleri neden yazdın nan? Bize ne senin donundan, dötünden başından diyebilirsiniz; ama bi sakin olun, atlanmış önemli bi ayrıntı yüzünden birazdan zincir kopucak, şemsiye girip bidaha açılmayacak :)

Buluştuk, otobüs bekledik, kankamla kafa yapıları ve beyin boyutları aynı olmalı ki tamamen aynı çantalar hazırlanmış. Yani "SAME SH-T" Gittik efem Şileye, önce bi sevinç oldu içimizde, sanki fransayı işgal edip Sarkozy'i kırbaçladık...

2 malak serdik kumsala plaj havlularımızı gecenin köründe, gökyüzündeki yıldızlara ormantik ormantik bakıp muhabbet ediyoruz; bi yandan da fukara atıştırması yapıyoruz. Plajda bizden başka beyin özürlü yok tabi, delimi çüktü milleti o saatte gelsinler dimi... Hava iyiydi hoştu, fakat sonra coştu hacı; zenci şeysi gibi kabarıverdi hava birden bize. Nan arkadaş bi soğumaya başladı, anlatılmaz yaşanır. İkimiz de aynı şeyleri düşünürken kankam "O değilde  sen örtünmeye bişey aldın mı nan?" diyiverdi, "yok, sen?" dedim; "bende almadım laaan" dedi kekolayzır. Neyse soğuk moğuk, idare ederiz bişi olmaz dedik. Dedik ama hava dahada soğursa çaresiz kalacağımızı ikimizde biliyoduk. Hava soğudu da soğudu, soğudu da soğudu arkadaş; sanki dünyanın merkezinden biri klimayı açtı. Uyku saati geldi ama soğuktan uyuyamıyoruz; "g-tüm dondu" deyimini yaşayarak anlıyoruz resmen. 

Uyuyamadığımız için soğuğa karşı çareler düşünmeye başladık:

1- Üstümüzü giyip kuma öyle yatak
Giyindik polarları, kot pantolonları falan, direk kuma yattık "emaaağğnnn kum olurlarsa olsunlar silkeleriz geçer canığğğğmm" havalarındayız, plaj havlularını da üzerimize battaniye gibi sereriz diye düşündüydük fakat amma velakin plaj havlusu lan bu, battaniye mi? adamı hasta etmeyin... Üstümü örtüyom ayak parmaklarım açık kalıp oradan selam veriyo, önümü kapatıyorum dötüm harlem shake dansı yapıyo, arkamı kapatıyorum karnım soğuğu yiyince mazotla çalışan kamyon sesi çıkarıyo. Ne yaptıysak olmadı, boşa çırpındık durduk.

2- Kendimizi kuma gömek
Çok akıllıyım ya, "kanka lan, kuma gömelim kendimizi, baksana altı sıcak, önce seni gömeyim sonra ben kendimi gömerim" diye bol özgüvenli bi çıkış yaptım. Akabinde kankama daha ölmeden bi mezar kazıp bi güzel gömdüm, kafası dışarıda kaldı, mirketler gibi. Sıra kendimi gömmeye geldi, nasıl çırpınıyorum, uçan adam Sabri bok yemiş yanımda. Öyle yoruldum ki kazmaktan, bi yandan deli gibi halimize gülüyorum bi yandan da kankamın "ehi ki ki" diye gülüşünü duyup gevşiyorum. Kollar iflas edince omuzumla, hatta ayaklarımla kazma işlemine devam ettim. Ayaklarımı tam gömüyorum, baş parmak "heyoooo nabeeerrr" dermişçesine fırlıyo kumun altından, bişey olmaz vücudumu gömeyim diyip kendimi gömme denemelerine devam ediyorum, tam kendimi gömüyodum sürekli yandan aldığım kumlar bitti, dımdızlak kaldım. Az daha zorlayıp gömme işlemini tamamlamaya başlamışken bişey dikkatimi çekti, eller dışarıdaydı... Kankam da "lan oğlum benim kıpırdayasım geliyo ben duramam böyle" diye söylenmeye başladı. Buda olmaz diyip başka arayışa girdik.

3- Döt döte verelim
Çözüm bulamayınca dedik bari sırtımız üşümesin, sırtı sırta, dötü döte yaslayalım, ilkokul yıllarında oyun oynarken söylediğimiz o saçma şarkı gibi... Neyse efem sırtımız ısındı, üstümüzü azda olsa havluyla kapattık, fakat sümüklü böcekler gibi büzüştük kabuğumuzda. Soğuğu yinede engelleyemiyoruz. Ayaklar, açık kalan yerler falan, dondurma olduk resmen. Azıcık daldık, sanırım 10 dakika kadar, sonra yoğun omuz ve netice ağrısıyla uyandık; kulaklarımızda aslında olmayan ama ısrarla çalan isyeeaaaağğnnnn şarkısı... 

Çare yoktu, uyumak bize haramdı bu soğukta, bundan sonra bizim adımız "zeki geçinen iki mal olsun, benim kod adım mal 1 senin ki de mal 2 olsun kanka" dedim. Sanırım bu konuda anlaştık. Döt döte verelim düşünceside işe yaramayınca gece 4:30 gibi kumda oturup çaresizce durmaya başladık. Sıkıntıdan ve belki biraz ısınırız diye şekerli şeyler tüketmeye başladık, çikiletalar, piskevitler falan. Ama fayda etti mi? Nayır... Yağmur duası yapan afrikalıların aksine "Nolur güneş çıksın naaaaaaan" diye güneş duası yaptık. Güneş öyle geç doğdu ki şeklimiz , şirazemiz kaydı, ayrıca motorlarımız arızaya geçti. Tüm gece uğraştık fakat uyumaya çalışırken sabahı ettik sevgili okur.

Güneş bulutların arasından "sabredin ipneler ben geldim" diye kendini belli etmeye başlayınca dağda koşan heidi misali kızardı yanaklarımız. Belki sevinçten, belki güneş ışığından, belkide aşırı doz mallıktan. Güneşin çıkmasının ve hafiften ısınan havanın vermiş olduğu huzurla plajda yürüyüp akvaryum için güzel taşlar aramaya başladık; koca sahilde sadece ben ve kankam... Öylece yürürken yaşadığımız onca şeyden sonra aklımdan 2 şeyi atamadım:

1- Umarım dünyada evsiz kimse kalmaz; adalet gerçekten var olur ve herkesin bir gıdımda olsa eşit geliri olur; halk bakamayacağı çocukları yapıp sokaklara salmaz; bizim bir gecede yaşayıp dayanamadığımız bu olayı onlar yıllarca yaşamaz...

2- Biz tasdikli malız dostum ve bu paha biçilemez...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

30 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Gece gece öldürdün beni:) Keyfimde yoktu, iyi geldi. Ne diye gece kumsalda sabahlamaya kalkarsınız ki. O kumları nasıl temizlediniz hem. Çaresizlik adamın aklına neler getiriyor. Bence ufak ufak gece otobüs bulup eve dönmek de hiç aklınıza gelmemiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı vesilesiyle neşelenmene sevindim :) Valla macera olsun diye öyle kumsalda yatarız diyerek gittik işte :D Kumları falan silkeleye silkeleye kas yaptık zaten; harbiden insan zorda kalınca aklına neler geliyo neler :d

      Sil
  2. Üzüldüm ama cidden biraz mallık varmış havanın soğuk olacağı belliymiş bile bile gitmişsiniz birde yorgan mı taşıyacaktınız araba kendi arabanız ile mi gittiniz kibirde bilirim riva da öleydi akşamları çok soğuk oluyor neyse bir macera olmuş size kankanın o can sıkıntısı pardon sikintisi şimdi geçmiştir umarım :-) anlaşılan oda bekar tayfadan yoksa bir bayan olsa size gitme derdi :-) üşüdüğüne elbet üzüldüm de kendinizi denediniz ders çıkarmak da çok güzel bazı zamanlarda insan başkasının yerine üşüyünce onları anlayabiliyor rabbim yersiz yurtsuzlara yardım etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oda benim gibi sap :D Anneler falan gitme dedi ama biz at kafalı olduğumuz için dinlemedik :) Macera işte :P

      Sil
  3. dileğine can-ı gönülden katılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.ye değil dimi :D 1.ye katıldığını varsayıyorum :D

      Sil
  4. Umarım dileğin gerçek olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya düzeni böyle devam ettikçe gerçekleşmesi zor bi hayal sadece; yinede umut ediyoruz işte... :)

      Sil
  5. Sarkozy'i kırbaçladık '' gerçekten yapmışsınız gibi müthiş heyecanlandım hatta sevindirikgillerden kikirikgillere kadar gittim..
    öhöömm öhöömmm efendim hata yapmadan yanılmadan tökezlemeden hiç bi bok öğrenemiycemi bildiğim için çok da garip gelmedi bana şu yaşadıklarınız veee geri dönmeyip mücadeleye devam ettiğiniz için ayrıca tebrik ediyorum :P ama asıl mallık gitmekte değil bence . Hadi gittin macera peşindesinde arkadaş bu nasıl bi kabiliyet iki adam var ikiside don gömlek gitmişler :D

    keyifliydi .. takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte sıkıntı orada zaten, iki kişide don gömlek gidince kaldık pipi gibi orada :D Gitmişken geride dönmek istemedik, savaşa girdiysen savaşıcan başka çare yok :)
      Beğenmenize sevindim, teşekkürler :)

      Sil
  6. O kelimelerin yazılışındaki samimiyet beni sandalyeden düşürdü resmen!! ^_^
    Özellikle de "çük gürültülü sağanak yağış" söz grubunda ağladım :))
    Çok güzeldi, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Hahahahahahaa....benim hiç bir şey yazmama gerek yok sen yeterince yermişsin kendini :D ama dileğin çok güzel keşke gerçekleşse :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğruya doğru napalım :)
      Keşke gerçekleşse...

      Sil
  8. Ben baya güldüm halinize, geçici bir hal olduğunu bilince gülmek kolay oluyor ama senin sonuçta yazdığın 1 numara var ya onu okuyunca içim cız etti..

    Gerçekten kimse evsiz kalmasın..
    Siz de iki arkadaş aklınızı başınıza devşirin, yapmayın öyle şeyler
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizimki geçici :) Biz aklımızı başımıza devşiremeyiz, olmayan bişeyi nasıl devşirek :D

      Sil
  9. çok komik yaw valla.
    :)
    du bi rex sinemasına da gideyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ha gitme, yada gidiyosan önündeki emolarla sinema önünde bekleme :DDD Beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. uzun zamandır hiç bu kadar gülmemiştim valla :))) hay Allah seni :)) gülsem mi ağlasam mı halinize bilemedim :)
    hakikaten ya, yaz ortasında kış yaşıyoruz hala. ağustosta yorganla da yatıyoruz ya daha da diyecek bişey yok sanırım.

    son cümleye kadar gülen ben, 1 numaralı sonuç kısmında takılıp kaldım. Allah kimseyi evsiz barksız koymasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiysem ne mutlu bana :) Evet havalar bi garip. Son cümlede herkes takılıp kalsa keşke, özellikle ülkesindeki fukara yerine yurt dışındakileri görmeyi tercih edenler...

      Sil
  11. burna bak deve toynağı gibi resimdeki kimya öyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem internette arayıp buldum :D

      Sil
    2. Aadam burun oyarken bilmem kaçıncı çakralarını açmış :D

      Sil
  12. Dilegin umarım gercek olur :D Ama birde söyle dusun : Kankanla unutulmaz bi macera olmustur ne kadar simdi mallık gibi gelsede - hakkaten mallık ama :D - ilerde en güzel anılarınız olucak ve eglendik diceksiniz :D Bu da Paha Biçilemez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmaz bi macera olduğu kesin =)

      Sil
  13. Bile bile lades olmuş ya :D
    Gerçekten kimse ebçvsiz kalmasın üşümeye hiç dayanamam ben soğuk olduğu an bileklerim uyuşur rüzgar varsa gözümden yaş gelir o derece :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle olacağını tahmin etmemiştik ama oldu bikere :)
      Keşke hiç evsiz olmasa.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları