Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Temmuz 2013

aşkına fak, yaz aşkı, yaz aşkı nedir amk, kezban, kezban detected, aşk bitti, yeni aşklar, mevsime göre aşk, kaşarlar, kaşarların aşk, meyvemi bu, bi kezban gördüm sanki, aşkına sıçam, aşk,
Breh breh breh; nan arkadaş ben hani bazı zamanlar kendimi sorguluyorum ya; işte efem neden kız arkadaşım olamıyo, neden yalnızım, neden Hz.Sap olarak adımı tüm dünyaya duyurucam falan diye, işte onun sebeplerini anlamaya başladım sanırsam.
Ben anlamak istemesemde birileri mistik yollarla anlatmayı deniyo yada.

Canım sıkılmış, oyun oynayasım yok, çizesim yok, yazasım yok, intihar edesim yok, dışarı çıkasım yok, kıçımı kaşıyasım yok, spor yapasım yok falan; bildiğin harbi sıkılmış yani babasını satayım; öyle ki kaşlarımı küçük emrah gibi yapmayı da başarabilirsem zengin bi aile beni evlatlık edinir diye umutlandım bi an. İşte bu can sıkıntısıyla boğuşurken forumları gezmeye başladım. Saçma sapan şeyler görüyoruz malum net ortamı (bu saçmalıklardan biride benim, üzgünüm hacı napayım). Bi soru gördüm sonra; kızın, pardon kezbanın teki yakınıyo, derdini anlatmış güyya, yardım istiyo diğerlerinden falan. Fakat sorudaki terimi görünce, daha cümleye girişteki ağzına vurduğmun 2 kelimeyi görünce zaten okumayı bıraktım; bununla da kalmayıp mala bağladım; harbiden böyle insanlar bizimle aynı oksijeni soluyup istihkakımızın ırzına geçiyomu diye...

Bayan arkadaşın cümleye girişi efem: "Yaz Aşkımdan..."
Pardon ! Yaz Aşkı ! Nası yani ! Wa Wa Whaaat ! Lan şu sözü Snoop Dogg kardeşim duysa Kezban diye albüm çıkarıp bu kıza 12 parçasında da diss atardı yeminle. Nedir nan Yaz aşkı ? Meyvemi nan bu babasını satayım; yazın başka biri, kışın başka biri mi?
Kıyafet sanki, arkadaşlar yazlık aşklarımı dolaba kaldırdım falan, bitik akbil gibi mal mal sesler...

En kaliteli kahve hindistanda üretilir efem; kahveyi önce fillere yedirir, sonra onları zıçırtırlar, sonra o zıçılan kahveleri güneşte kurutup onunla kahve yaparlar. İşte o filin dötünden çıkan kuru kahveleri bu tiplere yediricen tıka basa; kabız olup ciyaklamasını izliycen keyifle; yazın böyle, kışın öyle zıçılır diycen.

Bak nası gerildim yazarken ya, aşkın geldiği duruma bak arkadaş, birisi söylesinde şu aşk denen şey daha da rezil olmadan format mı atıyolar, belliği mi yakıyolar napıyolar bişi yapsınlar şu dünyaya...

Kezban der yaz aşkımdan ayrıldım,
Sağdan sola sandal gibi kaykıldım,
Yeni aşklar lazım hacı dayılar,
Manita değişmekten bayıldım,

Yazın ayrı isterim kışın ayrı,
Rendelenmiş kaşar gibiyim aynı,
Öyle bi aşk anlayışım var ki,
Aşkın içine zıçıverdim gayrı...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yazık bu gençliğin haline.. Bari aşk kelimesini kullanıp ta kirletmesinler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirletmişler kirletecekleri kadar...

      Sil
  2. Sondaki şiir güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bunları söylemek için daha küçüğüm belki ama duramıycam söyliycem.
    ''Aşk'' kelimesinin cılkını çıkardılar resmen. Aşk bu mu yaa?! Mevsimlik mi?! Bari aşk değilde
    eğlence falan de. La havle...
    Allah akıl fikir versin o kezbana, ne diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevsimlikmiş haberimiz yokmuş :) Patates soğan gibi bişeymiş meğersem aşk :D

      Sil
  4. Hahaaaa şiire çok güldüm, süper olmuş..
    :)

    Amaaa acaba yazın başladı ve bitti diye "yaz aşkı" demiş olabilir mi, bitmesi kızdan bağımsız ve ömrünün sonuna kadar sürsün istediği bir aşk olabilir mi?? Cümlenin devamını merak ettim ben şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ne yazık ki senin sandığın gibi devam etmedi cümle :D

      Sil
  5. Fotoğraf yazıya tam uymuş. Birde tipler çoğaldı ağzını büzüştürüp fotoğraf çekinen. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe :D
      Bilirsin fotolarım yazılarıma çok uyar :D

      Sil
  6. aynen harika bi yazı

    YanıtlaSil
  7. Ohoo şimdikilerde bu ne ki neler var :D
    Şiir süper yaa :))

    YanıtlaSil
  8. Yazı süper şiir ayrı bir güzel olmuş:d Yaz aşkısı şeyisini bende pek anlamıyorum:d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Anlamıyor olmamız çok normal, anlarsak sıkıntı olur :D Nidimek yaz aşkı ^^

      Sil
    2. Sen hep yaz takipteyim:)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları