Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Temmuz 2013

troll olasım var,trolüz biz,trollük,trolling,troll şiiri,komik troll,trolüm trolsün trolüz,trollüm,trollsün,komik şiir
Efem bildiğiniz gibi şu gazetelerin şiir sayfalarındaki saçma şiirlerle dalga geçmek için Mini Mini Bir Kuş diye bi şiir yazmıştım makarasına :) O zaman belki devam ederim böyle yazmaya demiştim, şimdi yeni saçma bi şiirle karşınızdayım =)
Bu seferki şiirim trollükle ilgili, tamamen içten gelen hayvansı duygularla yazılmıştır.


Trollük bende baki sana da bulaşır illa ki,
Madafaka dinler arka fonda ilahi,
Troll şefi seçilicem bu gidişle,
Oylarımın yarısı din üzerinden vallahi,

Troll diye küçümserken trollere özendim,
Adam olayım diye yıllardır kıç bezi gibi bezendim,
Facebook iletileri layklanmayan adam varya,
İşte o göldeki ördek bendim,

Haliçte eskiden bok vardı şimdi hayallerim var,
Her 5 kekodan 4ünde 50 milyarlık arabalar,
Ulan bi ben mi Sarkozinin evladıyım,
Kaldırımda yürürken gariban bu diye bakarlar,

Kafam bu aralar bi hayli karışık,
Troll olaydım keşke, kendiyle barışık,
Eski aşkları nah bulursun,
Otur izdivaç izle, alem buna alışık,

Karekökü karegöt diye okuyasım var,
Hayatı makaraya alıp ipnelik yapasım var,
Ahanda kapısı böyle tısss diye açılınca
Otobüse biniyomuş gibi yapıpta inesim var,

Bi öyleyim bi böyle Imkb gibi,
Hayat saçma, ekmek arası üzüm gibi,
Böğrü açık, elde tesbihle etrafı keser,
Vitrine şebek yapayım öyle tipi,

Her lafın içinde çükler pipiler,
Lan bi sohbet edemedik kafamızı yediler,
Gelde trollük yapma hacı dayı,
Övünüyolar ama, sanki siyahi yerliler,

Troll olma yolunda atarım adım,
Çıkma önüme ederim hadım,
Trollükte çağ açıp özelleştiricem,
Boru değil AdminPanpa lan adım !

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Neye ugrasıgımı sasırdım :D iyi yazmıssın helal :D - M

    YanıtlaSil
  2. Karekökü karegöt diye okuyasım var,
    Hayatı makaraya alıp ipnelik yapasım var,
    Ahanda kapısı böyle tısss diye açılınca
    Otobüse biniyomuş gibi yapıpta inesim var,
    en beğendiğim kıta bu olmuş. Şiirin ahenkliği karşısında adeta dilim tutuldu, mısralar arasındaki geçişlerde ve konu akışında bacağımı vs kaybettim... :DDD harika:DDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh deli saçmaları işte :D Ne mutlu bana biraz neşelendirebiliyosam :))

      Sil
  3. Vayyyss :)))
    Kafiyeli olmuş hemi de...
    Akşam akşam neşelendirdin, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Aman bize bulaşmasın Blogta bir tane Trol yeter :D :D

    YanıtlaSil
  5. Öldüm ya süper olmuş :D
    Ben bunu gider gelir okurum :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları