Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Temmuz 2013

bir taş macerası,böbrek taşı,böbrek ameliyatı, böbrek taşı ameliyatı,kapalı böbrek taşı ameliyatı,açık böbrek taşı ameliyatı,böbrek taşı düşüren,daha önce taş düşüren,komik hastan anısı,askeri hastane

Teskeresi yaklaşanların eğlence gecesi vardı; yani benim. Askerlik bitiyo diye hoplayıp zıpladık, ben komutanların gazı ve ısrarıyla kolbastı falan oynamak zorunda kaldım. Gece koğuşu kontrol ettikten sonra kamuflajı hücum yeleğini falan çıkarttım, silahlığı kilitleyip yatmaya gittim doğruca; kıta çavuşluğunun görevlerinden bazıları işte (kıta çavuşu = komutanın ikinci karısı). Tam uykuya daldım; rüyamda bol ekşınlı şeyler görmenin hayaliyle gözlerimi kapadım, aradan 10 dakika falan geçmiş, inanılmaz bi şekilde uyandım. Sanki Sabri reyize top verip vur demişler, oda kazayla benim toplara vurmuş gibi; aniden sağ tarafımda ağrı hissettim. Bide malum bölgede bi yanma, sanki arap yarımadasından rüzgar esiyo...

O aralar da askeriye çok fazla kiraz ve vişne gönderiyodu; bizde 40 yıllık açlar gibi nefes almadan yiyoduk. Nan işerken idrar kırmızı gelince, dedim herhalde vişneyi kirazı falan fazla kaçırdım, o yüzden böyle renklerle ve ahenkle dans ediyo çişim. Sonra bi yanma ve zorlanma eşliğinde bi baktım lıpır lıpır kan, canlı canlı, taze taze Arh+ kanlarım gidiyo laaaynnn... Sabah komutana söylerim diyip o sancılarla uyumaya çalıştım. Sabah hemen kıta komutanımın yanına koştum "komutanım çükte sorun çıktı, arz ederim" demedim tabi, yanında diğer komutanlar vardı makara kukara yapıp tekmil verircesine kısa kesik seslerle gülüyolardı "Ha ! - Ha !", "Hü - he - he" Komutanıma selamı verip maruzatım vardı diyince işaret etti gel diye, bende sanki adamla emişicekmiş gibi kulağının dibine kadar girdim, o ara ipnelik olsun diye üfleyesimde gelmedi değil he :) Komutanım böyle böyle, fıskiye renkli su püskürtüyo dedim; askerlerle ilgilenmesi için bi çavuş koyduk, biz şöför ve poşet revir çavuşuyla askeri hastanenin yolunu tuttuk. Sonrası tam bi eğlence...

İlk gün ilaçlı böbrek filmi çektiler; yontma taş devrinin başlarında bulunmuş bi yöntem ve askeriye hala kullanmakta. Sedyeye sırt üstü yattığımda bi baktım doktor elinde up uzuuuuuuğğğğnnn bi şırıngayla bana doğru yaklaşıyo, üstelik şırınga komple plastik; ucu falan. "Korkar mısın ?" dedi; yok dediğim gibi damarın ordan laaaps diye sokuverdi. Lan arkadaş şırınga öyle uzun ki ittiriyoda ittiriyo, ittiriyoda ittiriyo, omzumun altında hissettim resmen. O şırıngayla yeşil bi sıvı salıyolar içime, sonra o çekilen filmde içimin daha kolay görünmesini sağlıyomuş. Tamam hacı sıkıntı değilde, iş bittikten sonra kolumun teki yeşil kaldı ya la. Bildiğin yarı Orc oldum babasını satayım. Elimin teki yeşil gezdim 15 gün falan.  Neyse efem filmde bişey çıkmayınca ertesi gün ultrasona gel dediler. Tabi ben hastaneden askeriyeye dönünce sancıdan yerimde duramıyorum, saçımı başımı yoluyorum, çaresizlik enteresan bişey, yok böyle bi acı. Bi sağa yürüyorum bi sola fakat hiçbişey değişmiyo. Acıdan duramayınca revirci çavuşu kaldırıyorum araba hazırlatıp hastaneye gidiyoruz (günde 3 kere falan) ve her gittiğimde 2 adet iğne vuruluyorum. Bi süre sonra dötüm süzgeç gibi oldu, böyle piriç falan koyup sallasam büyük olanlar o deliklere takılır öyle diyim sana reyiz.

Ultrasona çişin dolu gel demişlerdi. Suları içtimde içtim, içtimde içtim, resmen içim su oldu; dolayısıyla sürekli çişim geliyo. Hastanede de sıra vardı biraz, artık öyle bi duruma geldim ki ya işiycem yada zorlanmaktan bayılıcam. Doktorun kapısını çaldım, kapıyı hemşire açtı; sonrasında aramızda gelişen muhabbet:

Ben: - Şeyyy... ben dayanamıyorum çok sıkıştım, işesem bişey olur mu?
Hemşire: - Yoook, idrara sıkışık olman lazım.
Ben: - Ama cidden dayanamıyorum, az bişey işesem ?
Hemşire: - Az işemek ? Az nasıl işiycen hehehe (deli çocuk)
Ben: - Ben işerim, yapabiliyorum cidden.
Hemşire: - İyi madem ama az işe, hepsini bitirme.

Neyse bu olayı hallettikten sonra sıra bana geldi ama sıra bana gelene kadar ben yine su içip durduğum için inanılmaz sıkışık vaziyetteyim. İçeri bi girdim doktor huysuz bi binbaşı çıktı, böyle sert bi surat yok; ateş etsen mermi geri seker o derece. Ultrasonda üzerime sürmesi gereken yapışkan sıvıyı çıkardı; sonra onu bu zahmete sokuyorum diye sinirlendi sanırım ve dövercesine sürmeye başladı, çat çut sesleri eşliğinde sürüyo bana sıvıyı, bilmeyen "içeride tellal var çocuğu yoğuruyo" der. Sonra başladı malum bölgeye bastırmaya, lan arkadaş bi basınç yapıyo, işememek için zor tutuyorum kendimi; o bastırdıkça ben kendimi sıkıyorum çünkü öyle bi hizada ki kendimi bi tutamazsam çişimle onu yaralamam an meselesi; kendimi sıkmaktan ayağım titremeye başladı. Velhasıl kelam "8mm böbrek taşı var" dediler ve 1 hafta sonrasına randevu verdiler. Ben yine 1 hafta boyunca hastanelere gidip kıçı süzgeç kıvamında tutmaya devam ettim; hatta bir keresinde devlet hastanesine gittik, içeri girdiğimde hemşireye "aşı olucaktım" dedim; kadın yan tarafa dönüp "X hemşireeee bakarmısın askereeeeeaaaa" diye çığırdı. Neyse hemşire geldi, aşıyı yaparken şöyle bi muhabbet doğdu:

Hemşire: - Hihihihi...
Ben: ..... (Noluyo ameke)
Hemşire: - Oooo burası ne olmuş ?
Ben: Eeee, he? (ne ne olmuş lan)
Hemşire: - Dağın bu tarafı hep delik deşik olmuş.
Ben: Hehe ne dağı ?
Hemşire: - Dağ işte yeaa, bidahaki sefere gelince söyleyin karşıki dağdan vursunlar (Mahmut Tuncerin akrabası sanırım Kezban hemşire)

İğneyi yaptı, ben sürekli iğne yemenin vermiş olduğu mallıkla olayı kavrayamadım, sonra yürüdükçe popo keşkül kıvamında sallanmış ve kan değerleri normale dönmüş olmalı ki hemşirenin bahsettiği dağın benim dötüm olduğunu anlamam biraz zaman aldı.

1 hafta sonra giydirdiler yeşil ameliyat elbisesini, ilk kez giydim ve kendimi garip hissettim lan, çırılçıplak kadavraydım resmen. İçerde don yok ama üstte yeşil örtü var, yeni moda :) Sonra bıyıklı hemşir abi gelip sedyeye bi güzel yatırdı beni kurbanlık koyun edasıyla, ameliyathaneye götürüp doktorlara "bakın adamı sağlam verdim, verdiğim gibi geri isterim keh keh kah keh" diyiverdi.

Kapalı böbrek taşı ameliyatı nedir bilmiyodum, taa ki sırttan kemiğimin içine vampir öldürmek için kullanılan kazıkları andıran devasa bi şırınga enjekte ettikten sonra, bacaklarımı doğum yapılan çatallara kaldırıp koydukları ana kadar. Önüne yeşil bi perde çekiyolar, neymiş efenim "yapılanları görüp korkmamam" içinmiş. Nan oğlum, pipiden içeri saldınız kafam kadar hortumu, yanıma da koymuşsunuz at kafası kadar led ekranı, benim içimde gezen hortumun ucundaki kamerayla kendi içimi izliyorum. O yeşil örtüyü çeksen ne olur çekmesen ne olur artiz :) 30 dk sürücek dedikleri ameliyat lanet olası böbrek taşının benimle vaşak geçip bi türlü yakalanamaması sonucu 1,5 saat sürdü. Ameliyatta ben mal mal güldüğüm için bi an bayılıcam falan sandılar herhalde, kafama gelip "iyi misin?" dedi bayan doktorun teki, diğer doktorların şaşkın bakışlarının arasında. O arada "iyiyim hehehe" derken benim mal varlığımın da açıkta olduğu aklıma geldi, kadının karşısında bi canım sıkıldı sorma hocam. Sürekli gülüp kikirdediğim için rahatsızlandım sanmışlar, "kusucan mı ?" falan diye fırladı bazıları; "yok yok rahatım" diyince, bana daha önce ultrasonda tokatlı tedavi yapan binbaşı "ilk defa senin gibi hasta görüyorum evladım" dedi. 

Sonunda ameliyat bitmişti, beni ameliyathaneye götürürken makara yapan hemşir koca bıyıklarıyla geri gelip "ya ben bu adamı size böylemi verdim, ne hale getirmişsiniz, geri almam ben bunu" dedi sırıtarak. Ameliyatın bitmesinin sevinciyle yatırılacağım odanın yolunu tuttum. Sonrası mı; sonrası başka zaman, çünkü çok ayrı bi olay var orada :) Onu da başka bi yazımda anlatacağım çünkü bu yazı bayağı bi uzun oldu nan, kendimden utandım. Bol su için, hadi görüşürüz =)
YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

31 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Gülerek okudum, daha da okurdum yani .. Hani nerdeyse böbreklerimde taş olsa diyesm geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe çok teşekkürler :)
      Aman taş maş olmasın çok uğraştırıyo :)

      Sil
  2. Askerde böbrek taşı düşürmek rutin bir olay galiba . Askeriye iç organları da denetim altında tutmak istiyor. Ben de hayatım boyunca böbrekle sorun yaşamadım ama askerde iki kere taş düşürdüm. Sen yine ilaçlı filmi çektirmişsin bana Gata'da 3hafta sonraya gün verdiler o güne kadar taşı kendi imkânlarımla doğurdum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet askeriyenin yemeklerinden kaynaklanıyo bence. İyide ilaçlı böbrek filmi bişeye yaramıyoki :D Sadece kolumun yeşil olmasını sağladı :D Benimde ameliyat olana kadar hastaneye git gellerim 2 hafta kadar sürdü, o arada gün 3x2 = 6 iğneden popo oldu sana süzgeç :D

      Sil
    2. Askeriyenin resmi hastalığı fıtık bence :)

      Sil
    3. Olabilir o kadar indir kaldıra bel mi dayanır :)

      Sil
  3. İğne zaten alışkanlık yapıyor, baş ağrısına bile iğneyle tedavi uygulanıyor. :)

    Benim hayvani bünyeme iğne fayda etmediği için ekstra bir de serum yiyordum her gün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk gittiğimde zehirlendim sanıp serum bağladılar; o seruma koydukları ilaçta kusturmak içinmiş :D Lan böyle lanet bişey görmedim :D

      Sil
  4. hahaha uzun zamandır böyle gülmedim Allah razı olsun senden kardeş :)

    YanıtlaSil
  5. bu kadar işlemden sonra böbrek sağlamdır umarım :)
    geçmiş olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlam sağlam taş gibi :D böbrek taşı gibi :=)

      Sil
  6. Geçmişler olsun diyelim. :)
    Şaka maka zor günler geçmiş. Allah göstertmesin bir daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı zordu; teşekkürler =)
      Daha sonra devamınıda yazacağım, orada da bomba olaylar var :D

      Sil
  7. Ahahaha Geçmiş olsun ne diyim :D Umarım benimde başıma gelmez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kimsenin başına gelmez :)

      Sil
    2. Ya ben sorumları ananım yazmak zorunda kalıyorum nereden uyelık alıcaz ?

      Sil
    3. Sağ tarafta "AdminPanpa'nın Sevgili Takipçileri" yazan yer varya, oradam "Bu siteye katılın" a tıklayıp takip et diyiceksin. Veya google accountunla girmiş olman lazım, o zamanda adın görünür :)

      Sil
    4. Tesekkurler telefondan bakınca gorunmuyomus bilgisayardan hallediyim :D alısamamısım zaten yanlıs yazmısım telefonda :D yeni yazılarını bekliyorum bi arkadas sureklı yolluyordu yazılarını okuyodumda baya sardı iyice beklenti icindeyim artık :D Kolay gelsin zordur bu iste :D -M

      Sil
    5. Doğrudur :) Yeni yazılarımı beklerken önceki yazdıklarımı okuyabilirsiniz :) Tam 318 tane yayınım olmuş şuan =)) Yazıları beğenenlerin olmasına sevindim =)
      Teşekkür ederim ^^

      Sil
  8. Böbrek taşı gibi kötü bir olayın bile komedi ya :) Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. iğne süperdi ya bendede taş vardı düşmedi kırdırdım ben onu bir ay boyunca iğne yedim en sonunda varya iğne yemeğe gidiyordum resmen oley bugün iğne yiyecem kafam gene güzel olacak ohhh bir uyuyacağım ki diye filler uçuyordu kafamda :D kafamı öyle güzel ediyordu ki sonra annem bunu farketti doktora dedi bu kız morfinman olcak dedi de iğnenin dozunu düşürdü doktorum :))

    YanıtlaSil
  10. ayrıca çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  11. mahmut tuncerin akrabası + kadın dr.la ameliyat olayı + diğerleri :D amaaa sert binbaşıyla sıkışık hâlde muayene en güzeli... :D
    geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. çok güzel olmuş şablonun bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Çok yordu beni ama sonunda bişeye benzedi sanırım =)

      Sil
  13. Çözemedim ben seni şu benzetmelerin süper ama :))
    Geçmiş olsun desem çok geç kalmış olurum di mi :)
    Hastanelerde türlü türlü manyaklar bulunuyor gerçekten her biri bi çeşit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bayağı geç olur :D 6 yıl falan önce olan şey bu :)
      Evet, manyak bol ^^

      Sil
    2. Off o kadar eski miydi :D
      Bu aralar pek bi rezilliğim üstümde :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları