Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Temmuz 2013

oy çabaları,Kemal Kılıçdaroğlu,Kılıçdaroğlu,Chp,Chp komik,Kılıçdaroğlu komik,siyasi karikatür,chp karikatür,kılıçdaroğlu karikatür,cumhuriyet halk partisi komik
Takipçilerim iyi bilir, uzun süredir başbakanın sevmediğim yanları üzerine karikatür ve yazı yayınlıyorum. Fakat ülkede şuan tüm siyasetçilerimiz çok komik ve bana göre ülkeyi yönetecek kabiliyete sahip kimse yok. Bu yüzden birazda Mılıçdaroğlu'nu karikatüre dökmeye karar vermiştim; bunun üzerine birde takipçilerimden biri istekte bulunup "çizsene çizseneee" diyince ahanda çiziverdim işte. Açıkla açık, kapalıyla kapalı bir parti lideri :)

Bu sadece başlangıç; tarafsızlık ne güzel duygu lan, yaşasın boş oy =)))
Efem yorumlarınızı bekliyorum umarım beğenirsiniz; beğenen arkadaşlar konunun altındaki paylaşım tuşlarını kullanarak diledikleri gibi paylaşabilirler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

35 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ha ha .. Kunut dualarını ayet sanan adamdan ne beklersin

    YanıtlaSil
  2. Ben alkolde alıyorum, orucumu da tutuyorum. Bu insanla Allah arasındadır. Ben bu karikatürü tarafsız bulamadım ne yazık ki!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyide buradaki olay senin inancın benim inancım değil ki :) Banane isteyen içer, isteyen namazda kılar. Ben burada siyaseilerin oy toplamak için neler yaptıklarını anlatmaya çalışıyorum :)

      Tayyip aleyhinde karikatür çizerken tarafsız oluyorumda Kılıçdaroğlu aleyhine çizince neden tarafsız olamıyorum? Üzüldüm doğrusu, elinizi vicdanınıza koyun...

      Sil
    2. Gayet yerince bir karikatür olmuş bu! Yukarıdaki arkadaşa da sorsan kesin tarafsızdır kesin! Ama malesef tarafsız değiller göründüğü üzre. Ve tarafsız olabilen sen, büyüklüğünü de kanıtladın lan aferin!

      Sil
    3. Hah haa
      :)

      Tüm bedenimi vicdanıma koyarak yazmaya başlıyorum :) seninle Facebook'dan da bunu konuşmuştuk Abdullah. Ben Kemal Kılıçdaroğlu'nun politikasını sevmem. Ama adamın dini siyasete alet ettiğini de görmedim. Onun yerine Deniz Baykal'ı koysaydın daha gerçekçi bir karikatür olabilirdi. Hatırlarım çarşaflılara sırf siyaset aşkına rozet taktığı günleri.

      İlk yorumumda da yazmıştım, din Allah'la kulu arasındadır, kimseyi ilgilendirmez. Tabi ki dini siyasete alet edenlere ben de karşıyım. Ama nedense yorumun bir yerine odaklanmışsınız..
      :)

      Adsız arkadaşım; sende keşke biraz ön yargılarından arınabilseydin. Kimseyi ötekileştirmeyin. Bu zamanda yapılacak en korkunç şey insanları onlar bunlar diye ayırmak. Ben herkesi çok seviyorum, siz de deneyin..
      Sevgilerimle

      Yukarıdaki arkadaş yani pehito
      :)

      Sil
    4. Bu yorumu zaten senle faceden konuşmadan önce yazdım :) Karikatürü insanlar beğenmeyebilir, ama bana tarafsız bulmadım denmesini anlayamam :) Çünkü taraf tutuyor olsam Tayyibi o kadar kötüleyen şeyler çizip yazmazdım. Kılıçdaroğlunu yapınca taraf tutuyo oldum. O zaman diyinki tamam sen tarafsızsın bunu kabul ediyorum ama karikatürü beğenmedim diyin olsun bitsin :)
      Beni gerisi ilgilendirmez din, min...

      Sil
    5. Tarafsız değilim Abdullah, tarafım dostluk ve barış..
      :)

      Ben oradaki yüze takılıp yorum yaptım, sen anlatmak istediğini anlatmışsın..
      Sevgileriml:)

      Sil
  3. :))...Sadece şunu diyorum din hiçbir siyasi partiye ait değildir. Siyasiler kendi çıkarları için kullanıyor bu ülke de dini. İnasnlar bir görebilse biri türbandan hoşlanmaz türban sorununuzu çözeceğim der biri din, Müslümanlık der; oruç zannında ağza alınmayacak laflar söyler Caminin adını ibadethane olarak değiştirir, domuzu kasaplık hayvanlar kategorisine kor, dini bayramlara kitaplarda paskalyayı ekler.... :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, dinin siyasetle işi olmaz ama siyasiler oy için dini kullanıyolar. Benim bu karikatürde anlatmak istediğim siyasilerin samimiyetsizliğiydi :) Çünkü bir gün kapalıları kötülüyolar, diğer gün bakıyosun oy için onlara bedava çarçaf dağıtıyolar ^^

      Sil
  4. Ben çok doğru buldum bu çizimini. Bunun taraf tutmakla yada karalamakla hiçbir alakası yok. Olan bu. Din öyle herşeye alet edilecek bişey değildir, ne yazık ki bizim toplumumuzda din herşeye alet oluyor. Oy toplama çabalarıyla yapılanlar hakikaten komik ve üzücü. Bence çok yerinde ve başarılı bir çizim olmuş. Tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  5. Doğru teşhis Abdullah eline sağlık
    @pe hito sorun Deniz Baykal yada Kemal Kılıçdaroğlu değil sorun CHP zihniyeti. Hem başörtüsü açılımı yapıp hemde Oruç tutanlara Badem IQlüler diyen bir CHP zihniyeti var malesef, bu dünde böyleydi bugünde böyle gelecektede böyle olacak.

    YanıtlaSil
  6. Gayet yerinde bir çizim olmuş.. Tarafsız ve ne anlattığı belli bir çizim. Ne yazık ki oy toplamak için -her siyasetçi için konuşuyorum- yapmayacakları şey kalmadı.. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. :)))))2. karikatürü daha çok sevdim:))))gerçi en azından Kulhu ve Elham'ı bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.:) Tayyip'in de karikatürünü çizmek istediğini yazmışsın bekliyorum.
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayyip'in çok karikatürünü çizdim :) Yukarıdaki menüden Çizimler => Karikatür yolunu izleyip "Monopoly, Bekar gençler evlenin, Neyimi sevmiyon?, Game of thrones" başlıklı karikatürlere bakabilirsin ;))

      Sil
  8. Bu din Allah ile kul arasındadır diyenlerin cenaze namazlarına kimse gitmezse çok iyi olur. Madem aranızda halledin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dinlere inanmıyorum, inananlar düşünsün. Ben öldükten sonra cenazeme kimin gelip gelmediği, kıçıma ne kadar pamuk girdiği, yakılıp yakılmadığım beni pekte çüklemez...

      Sil
  9. abi çok saçma yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa relax akışına abi yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaa abi nerdeyim ben yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  10. Türkiye'nin en çok mizaha ihtiyacı var. Harikasın Panpa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tarafsızca bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendi görüşlerime göre işte, bi bakıyosun akpyi, chp yi bi bakıyosun mhpyi eleştiriyorum :) Taraf tutmayı sevmem :)

      Sil
  11. Dinsiz insların din adına yorum yapması karikatürden daha komik olmuş ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü bi zamanlar onlarında dini vardı; tıpkı benim gibi =) Burada komik bir şey göremedim, isteyen istediği şey hakkında konuşur, bunun gereksinimi yok. Nasıl ki kendi dininden olmayanlara ahkam kesiliyorsa pekala bizde yorum yapabiliriz. Çoğumuz müslüman ailelerde doğduk, papua yeniginede değil.

      Sil
    2. Ayrıca bayım, yukarıda yorum yapan insanların çoğu müslüman zaten, görüşleri size uymadı diye zorunuza gitti sanırım :) Hiç şaşırmadım bu tavra orası ayrı =)

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1) Kusura bakma ama bu senin görüşün, senin gibi düşünmek zorunda değil kimse. Herkes dinler ve inançlar hakkında konuşabilir, bunun hükmünü sen koyamazsın. Sizler diğer dinlere inanlar hakkında atıp tutup makara geçmiyo musunuz? Ahahaha hinduya bak ineğe tapılır mı mk demiyo musunuz? Hristiyanların isa inancıyla kafa bulmuyo musunuz? Ben müslümanken çevremdeki herkes böyleydi o yüzden hayır desende inanmam :)

      2) Bu ön yargıda ne? Chpye oy veren kafir Akpye oy veren müslüman? Akp ilahi parti mi, Allah mı kurdu partiyi ? Yoksa onun hakkında da mı ayet, hadis falan var? "Şüphesiz ki biz akpyi ona oy verin diye yarattık" falan... Chpye de oy atan çok müslüman var, senin görüşün kimseyi kafir yapmaz, insanları sen yaratmadın. 40 tane din var, sen birini seçip diğer 39una kafir diyorsun, diğer 39 dinden olanda sana kafir diyor. Herkes konuşabilir.

      3) İnanmadıkları islam hakkında yorum yaparlar, çünkü yaşadıkları ülkede baskın din o, gidipte şamanizm hakkında yorum yapacak değiller herhalde. Sorgulayan insanlara sorgulama demek sana düşmez.

      4) Bu karikatürde Chp yi eleştirdiğimi anlamayacak kadar kör müsün? Ben tarafsız biriyim, chpyide akpyide tüm partileri de eleştiririm, sizin gibi takım tutar gibi parti tutmam, tanrıya tapar gibi de lider peşinden koşmam.

      Görüşlerin zerre umrumda olmadığı için yorum atarsan da yayınlamayacağım bayım (çünkü bizimkilerde sizin umrunuzda değil), rahatsızsanız diyanetin ve binlerce dini sitenin sayfalarında gezin burada işiniz ne...

      Sil
  13. bence de gayet tarfsız ve hoş bir çizim olmuş.. taraflı insanlar işlerine gelince (AKP veya dini eleştirdiğinde) beğenip 'eline sağlık' işlerine gelmeyince 'taraflı' olmuş diyor..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları