Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Temmuz 2013

patlama noktası,adminpanpa,abdullah kara,bunalım,depresyon,huzursuzluk,sinir,aile içi,ailemden nefret ediyorum,babamdan nefret ediyorum,hayattan nefret ediyorum,çok sıkıldım,anlamı yok
Aslında aklımda hiç çizim yapmak falan yoktu, doğrusunu söylemek gerekirse günlerdir hiçbişey yapasım yoktu oda ayrı dava... Moral sıfırın bile altına inince bi çıkış yolu aradım, aradım da pek bişey bulamadım be hacı. Bu çizime başladım akşam 11 gibi. Sonra gecenin ikisinde çıkıp meraklı gözler sauron gibi beni süzerken mahallede biraz dolaştım. Gelip tekrar devam ettim ama keyifsizlikten uğraşasım da gelmedi; sabaha bıraktım. Şimdi yeni bitti taze taze, sıcak sıcak, stresi, siniri, dumanı, huzursuzluğu ve mutsuzluğu üstünde. Yinede çizince biraz rahatladım be; görüşmek üzere.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. sözcüklere gerek kalmamış o anlatmış içindeki isyan ve fırtınaları :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh işte anlatabildiyse yine iyi... :/

      Sil
    2. anlatmış anlatmışş ;)

      Sil
  2. bu nasıl bir çizimdir, dehşetle bakıyorum şu an. Sen baya baya kötüsün anlaşılan, kendini parçalamak böyle kanlı falan kötü yani :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki çoooook uzun süredir öyleyim...

      Sil
  3. Ay darlandığımda kendime yapmak istediğiiim :D
    Valla ben gelene kadar bayatlamış :)
    Çok terbiyesiz oldum ben ya buna gülünür mü !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiç yani, lütfen gülmeyelim :)
      Fakat gerçekten bi garibim ya, sanırım depresyondayım, ciddi ciddi.

      Sil
    2. Kötü haber vermek gibi olmasın ama seni bööyle çok mutlu edecek bişey olmadığı sürece çıkamıyosun o depresyondan :/
      Yani sende benim gibisin az çok kendimi toparlayayım diyeceğini pek sanmıyorum :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları