Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Temmuz 2013

Curse of the shadow,shadow cabal,saga,Film Yazılarım, Saga Curse of the shadow, fantastik filmler, fantastik kurgu, kullimon, kara orc, Goth azul, Gezgin Keltus, Elf kelle avcısı, film önerisi, fantazi severlere, Orc ve elf,
Hah ! Kullimon is not black kullimon nowww !!!
Gaza geldim, acilen doldur boşalt istasyonuna gitmem lazım; fantastik filmler bende fecii etki yapıyo yeminle, bigün kendimden geçip smeagol gibi bişey olursam hiç şaşırmam.

Efem çok fazla film seyreden biri olarak özellikle fantastik sonrada komedi filmlerini yoklarım, yeni ne çıkmış diye. Geçenlerde öyle gezerken radara bişey yakalandı; "Curse of the shadow" hemdeeee başrollerdeki sarışın elf hatunla birlikte. Zaten filmi izlerken sürekli kendi kendinize "1000 orc kellesi borcum olsun şöyle elf manitum olsun" diye zaman zaman tekrarlayacaksınız istemeden.

Filmin konusu biraz garip, ya aslında konusu güzelde, grafikler süper mario gibi diyeyim. Adamlar o güzel senaryoyla daha güzel bi film yapabilirlerdi ama kimbilir, belkide paraları yoktu, belkide zenci kardeşlerimizin "money in the bank nigga" adlı şarkılarını dinlerken bol bol küfrediyolardı. Trolleşmeden devam edeyim. Filmimizde bir kötülük tanrısı var (Goth Azul) o dirilmeye çalışıyo ve bi işaret sayesinde ele geçiriyo milleti. Bu kötü güç aynı zamanda ölümle besleniyo. Filmin başında elf ablamızın ejder üzerinde tesbih sallayarak uçan orc şamanı crossbowla vurmasıyla boka sarıyo herşey.

Curse of the shadow,shadow cabal,saga,Film Yazılarım, Saga Curse of the shadow, fantastik filmler, fantastik kurgu, kullimon, kara orc, Goth azul, Gezgin Keltus, Elf kelle avcısı, film önerisi, fantazi severlere, Orc ve elf,


Filmde neleri beğendim neleri beğenmedim ?
Hikayeyi beğendim, Elf, Gnome ve Orc rolündeki oyuncuları, onların savaş sanatlarını, orc sürüsü muhabbetlerini beğendim. Özellikle başka hiçbi fantastik filmde böyle çılgın gnomeler görmedim :D Bildiğin World of Warcraft'daki gnomelerin aynını yapmış adamlar; ellerinde tüfekleri aptal aptal kahkahaları :) Fakat başroldeki şerefsiz Keltus'tan nefret ettim, paladin gibi görünüpte aslında ipne olan tek adam sanırım. Keltus süzmesinin hizmet ettiği kadına da uyuz oldum; öyle iyilik Tanrısı mı olur lan, Adnan Oktar müridi gibi... Bu film diğer fantastik filmlerden farklı olarak Orc ve Elf dostluğunu işliyo sonlara doğru.

Dediğim gibi grafikleri beğenmedim; özellikle filmin sonunda Keltus'un mızrak attığı bi sahne var, oraya hiç üşenmeden dötümü açarak güldüm (gülmeyi bahane ettim aslında, hava çok sıcaktı hava alsın diye şeyettim)
Bide başlarda bi sahne var, cüppeli bi kadın yollarını kesiyo, kadının yüzünün yarısı görünüyo, böyle bildiğin Jennifer Lopez gibi hatun, yüzü belediyenin yeni yaptığı asfalt yollar kadar pürüzsüz. Keltus gerizekalısı kadına "Ne istiyosun yaşlı kadın" dedi ya la; kafası güzelken yazdı sanırım senarist orayı; yada Keltus 3 numara miyop.

Curse of the shadow,shadow cabal,saga,Film Yazılarım, Saga Curse of the shadow, fantastik filmler, fantastik kurgu, kullimon, kara orc, Goth azul, Gezgin Keltus, Elf kelle avcısı, film önerisi, fantazi severlere, Orc ve elf,


Filmi tavsiye eder miyim?
Bilemedim; eğer benim gibi fantastik kurgu delisi biriyseniz sadece Kara Orc Kullimon için bile izlenir film. Zaten ben sırf o orcun hatrına izledim filmi, süper bi karakter gerçekten. Köpek gibi hırlaması, hiçbişeyden korkmaması, arada bi manyak manyak Hah! diye kesik gülmesi, en umulmaz yerlerde saçma salak şarkı mırıldanmasının zevki anlatılmaz yaşanır :) Helede orc sürüsünün kendi içindeki muhabbetleri, sürü liderliği için olan çatışmalar yokmu offff. Eğer benim gibi sadece 1-2 karakter için bile filmi izleyebileceklerdenseniz filmi izleyin, he yok ben dayanamam diğer olaylar çok gözüme batar diyosanız arkanızı dönüp hızla uzaklaşın hacı dayılar; Hah!

Film Hakkında Kısa Bilgiler:
Tür: Fantastik Kurgu | Yönetmen: John Lyde
Senarist: Jason Faller, Kynan Griffin

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Not ettim, izlenecekler listesine:) Çeviri hatası olmasın o yaşlı kadın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çeviri hatası değil :D Tr altyazı çünkü, adam "old woman" mı "old witch" mi ne diyodu =)

      Sil
    2. 20 yaş üstü belki onlarda yaşlı kadın olmak demektir:))

      Sil
  2. Eveeet fantastik dizi film kitap ne olursa kabul :D
    Teşekkür ederim panpacan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cCc Fantastik Kurgu cCc
      Rica ederim ^^

      Sil
  3. İZLEDİM LA MANYAK ÇA Bİ FİLMDİ BİRAZ EFSANEVİ BİRAZ SİNEMA EFEKTLERİYLE ANCAK BÖYLE FANTASTİKA ŞEY ÇIKIYOR ORTAYA

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları