Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Temmuz 2013

sakız yaşı,küfür ve çocuk,çocuk ve küfür,çocuklarda küfür,küfreden çocuk,ahlak,ananı sikiyim,ananı skm,sakız,çocuklarda sakız
Dışarıya ne zaman çıksam genelde başımdaki at çiftliğinden hep at sesleri yükselir, hiç eksik olmaz. Otu boku, kılı tüyü, havadaki nemi, Nasa'da ki astronotun o kıyafetlerin arasında apış arasının terleyip terlemediğini falan; ne varsa (o kadarda değil siz bakmayın bana).

Beynimde hunharca koşan bu atların kafamı zikertmesi sırasında çıkan ahenkli sesleri bozabilen şeylerin sayısı çok azdır.

Yani o kadar atı besleyip eğitmekle uğraşırken bi yandan da herşeye odaklanmam beklenemez. Ama dediğim gibi bu işleyişi bozduran bazı şeyler var; birisi ki artık inanılmaz rahatsız etmeye başladı; bi ara dötümde çıban çıkmıştı; ondan bile bu kadar rahatsız olmamıştım hacı. Peki nedir o?

"Ananı s.k.ym!"... herkesin ağzında bu; sakız olmuş ağızlara. İyi tamam da; bu sakızı çocuklara kim verdi ? Sakız kullanma yaşı bu kadar düştü mü? Akıl demeye bin şahit isteyen aklım bunları idrak etmekte yetersiz kaldı; yokuşu çıkamayan Doğan L geldi aklıma...

Çocuk düşer "Ananı s.k.ym!"
Çocuk kızar "Ananı s.k.ym!"
Çocuk oyun oynar "Ananı s.k.ym!"
Çocuk üzülür "Ananı s.k.ym!"
Çocuğun istediği bişey olmaz "Ananı s.k.ym!"
Çocuğun pazarda istediği alınmaz "Ananı s.k.ym!"
Çocuğun bisikleti bozulur "Ananı s.k.ym!"
Çocuk nefes alıp dışarıya karbondioksit olarak verdiği an; her bir karbondioksit hep bir ağızdan "Ananı s.k.ym!"

Kim verdi lan bu çocuklara bu sakızlara bedava he? Yakalarsam o çükünü lahmacun küreğiyle ezmezmiyim ben onun... Ahlak, terbiye, bilmemne, tırı vırı. Cennet anaların ayakları altındaymış da; ana gibi yar olmazmış ta; ana sütü şöyleymiş te böyleymiş. Lan bi herkesin kendi anası mı korumaya değer; laf edilmemesi gereken insandır. Yada annelere duyulan saygı sadece bu sözlerde süs olsun diye mi söylenmekte ? O zaman samimiyetinize oturayım sizin...  

Bu sözler havada kalacaksa; neyin ahlak bekçiliğini yapıyosunuz nan dışarı çıkıp göğsünüzü gere gere? Vay dedesini satayım ya. Çocukları doğru düzgün büyütmeyin; yanlarında sanki yaratılırken bir tek size çük verilmiş gibi koyup çıkartın; ondan sonra çocuklardan terbiyeli olmalarını bekleyin. Yök yeaa ! Oldu ! Bak sallanıyo terbiye şimdi çocukların bacak aralarında; toplarsınız terbiyeyi oradan. 

4-5 yaşındaki çocuklar eğer bu sakızı ağzında çiğnemeye başlamış; kürsüye çıkıp ulusa seslenen sarkozi edasıyla konuşuyolarsa; şimdi sigara yaşını bi boşver de reyiz; bu sakız yaşını ne yapıcaz ?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Benim hayatımda hiç olmadı olamayacak da. Ayıp öyle şeyler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıp işte benimde demek istediğim o :) Helede bu ayıp 5 yaşındaki çocukların ağzında ise artık...

      Sil
    2. Nereden öğrenmişler, ayıp çok ayıııııp..

      Sil
  2. 5 yaşında 35 yaşına ağızda sakız evet bunların bazılarının anaları da aynı, anaya laf etmek istemem ama birebir görünce..
    Böyle sevgili böyle eş de bozar insanı bayan halinle küfreder hale gelirsin Allah muhafaza :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Cinsiyeti de yok zaten. Kızlar bile ediyo ama özellikle erkek çocuklarda iş cılkından çıkmış durumda.

      Sil
  3. Bak o kadar küfrederim anneye babaya hiiiç küfretmem :)
    Anne bu ya yuh zaten senin de en çok bu yüzden yazılarını seviyorum işin açığı :))
    Direk ne geliyosa annele geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat ettiysen genelde hep "babasını satayım" yazarım :))

      Sil
    2. Hıhı en çok onu seviyorum ben işte :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları