Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Temmuz 2013

seçim,ailelerimizi seçemiyoruz,Tanrının adaleti,Allahın adaleti,kendi ailelerimizi,doğarken şans,adalet var mı?
Kafamı kurcalayan bazı konularla ve beraberinde buna dair yeni bi çizimle aranızdayım :) Fakat tabi ki de benim çizerken anlatmak istediklerimi her zamanki gibi söylemiyo ve olayı sizin kendi iç dünyanıza bırakıyorum; tüyo yok, ipucu yok, iç dünyanıza ne çağrıştırıyosa o ;)
Umarım beğenirsiniz; yorumlarınızı bekliyorum ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. çözemedim tam olarak fakat çok güzel bir çizim olmuş..tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Valla ne mesaj var burada anlayamadım. Ama ben ışıl ışıl sarı ışıklar saçan kısmı seçerdim :D

    YanıtlaSil
  3. Adaletin simgesi gibi geldi biranda sonra adaletin asla olmadığını düşündüm o erkeğe benzeyen ama kadın olan tnarıça misali çizimin kafası her iki kötü kuyuya atacağı insanları dahi görmemesi üzücü geldi bilmem bu mudur...iyi geceler..

    YanıtlaSil
  4. heeyyy abdullah bu çizim geçen gün konuştuğumuz konuyla mı alakalı bana mı öyle geliyorrr?? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onunla ilgili :D
      Bu arada yeni G+ resmide yakıyo hani :D

      Sil
    2. hakikaten güzel olmuşşş
      erkek tanrıca bizi hangi deliğe atacağına tek başına karar veriyor ve bizim yapabileceğimiz tek şey onun bizi attığı o çukurda yaşamaya çalışmak :/

      ya yaaa soorrrmmmaaa :)

      Sil
    3. Evet ve böyle bi durumda adaletten söz edilebilir mi bilemedim... :)

      Sil
    4. napcaz o zamannnn :)
      adaleti kendimizce mi sağlasak biz de :P :)

      Sil
    5. Ne yazık ki elimizde değil :)

      Sil
    6. ama şimdi bu haksızlık kiiii :)

      Sil
  5. Hangi tarafta olursan ol, hazzı yaşayacak olan tek kişi seni elinde tutan gibi. Ve son iki taraf içinde pek iç açıcı değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haz kısmı doğru; fakat çocuklardan biri şanslı, diğeri de günah keçisi ;)

      Sil
  6. Irkçılık mı ki yoksa :)
    Tamam tamam saçma olabilir dalga geçme ya :D
    Çizim süper ama saçlarını çekmeseydi iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ırkçılık değil ama olsun oda bir bakış açısı.
      Saçlarını çekmesi gerekiyodu ;)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları