Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Temmuz 2013

pire kızı,adminpanpa,mizah,hediye çizim,takipçime hediye,üyeye hediye,çekiliş kazananı,pire kızının hediyesi
Bu ay bi kura çekmiştim, videosunu da yayınlamıştım hatta youtube üzerinden link vererek; Pire Kızı Temmuz ayının kazananı olmuştu. Tabi bildiğiniz üzere artık hediye çizim olayı değişti, yeni şartlar için tıklayıp okuyun lütfen "Hediye Çizim Etkinliği". Neyse konumuza geri dönelim, pire kızı, böyle siyah saçlı, kocaman kahverengi gözlü, yalnız, biraz ağlamaklı bi kız resmi istiyorum masaüstüm için dedi. Tabi anlatırken herkesin aklında canlananlar farklıdır; ben bu şekilde bişey çizmeyi uygun gördüm. Kendisini tebrik ediyorum; güle güle kullansın :)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. hoş olmuş da insan ağlamaklı resim ister mi yahu, direkt negatif elektrik.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İster :) Bak benim çizdiğim son resimleri görüyosun :) Hep karamsar; bişeyleri yansıtma isteği, ister istemez rahatlıyo insan...

      Sil
  2. çokkk teşekür ederim tekrar eline sağlıkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, beğendiysen ne mutlu bana ;)

      Sil
  3. Yine özgün ve güzel bir çalışma olmuş, elleriniz dert görmesin üstat:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ; teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Soğuk geldi bana bu çizim. Ben bu resmi masaüstüne koysam her gün moralim bozulur benim :D :D Rengarenk, mutluluk verici bir şey isteseydin Pirem :)

    YanıtlaSil
  5. darısı bize inş çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Umarım Ağustos'ta bize olur... :)
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları