Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Temmuz 2013

yorum, ne yorum yazsam,blogger yorum,bloglara yorum,yorum yazmıyorlar,kız blogları,kadın blogları,oje blogları,moda blogları,çanta blogları
Kimse söylemez ama biz erkek bloggerların ciddi bi problemi var (yanlış anlaşılmasın cinsel değil; dini hiç değil). Çokta kötü bi problem, diğer bloggerlar açısından, ayrıca bizide çaresiz hissettiriyo; fak det !
Neden bahsediyosun sen nan ? Şöyle ki efem:

Makyaj malzemeleri, oje, çanta, ayakkabı, kıyafet, çocuğunu anlatan anne ve aklıma gelemeyen bazı blog türlerine ciddi yorum yazma sıkıntısı yaşıyorum. Prostat başlangıcı olan dede gibi tuvalette saatlerce çömelip o son gelen yolcuyu ağırlamaya çalışıyorum; oda maşallah komando b-ku gibi sallanıyo, düşmüyo büyük bi inatla. İşte böyle dakikalarca "lan bu yazıya ne yorum yazsam ki?" diye düşündüğüm yazı ve bloglar var. Üstelik vicdanımı da rahatsız ediyo; mesela benim bloga yorum yapmış 3-4 tane, diyorum ki nan bende onun blogundakileri okuyup yorum yapayım falan. Sonra bi giriyom bloga; "Cart curt ojesi" diye yazı yazmış. Lan arkadaş bi düşünme alıyo beni, beni benden alıp Akdeniz akşamlarına götürüyo resmen, düşün babam düşün...

"Ne yorum yazsam? Şey yazsam, şeyyy, şey yazayım gitsin işte, hmmm..." Çanta, kıyafet vb bloglarda aynı, hadi bi yazıya "güzel kıyafetmiş hakkaten" yazdım diyelim (ki adama sorarlar lan oğlum topmusun mini etekle ilgili yazıyı okuyupta neden güzelmiş diye yorum yapıyosun diye) diğer yazılara ne yorum yazıcam ? Spam mesaj gibi hepsine "güzel kıyafet, güzel çanta, güzel yazı" falan mı yazıcam ?

Çocuklarını anlatanlarda aynı kategoride benim için.
"Osmanı bugün parka götürdük bi oynadı bi oynadı ki sormayın"
Tamamda napayım, yani ne yazıyım şimdi... İyi tamam oynamış, salıncağa falan binmiş, iyi güzelde ne yorum yazıp kurtulayım şu vicdan azabımdan ? "Afferim Osmana, hanimiş Osman"

"Kızımız bugün ilk kakasını yaptı"
"Hayırlı olsun" yada "başarılarının devamını bekliyoruz" mu yazayım yorum olarak ?

Birde feminist yayınlar yapan bloglarda benim için aynı. Nan yorum yaparım diye giriyorum hangi gün baksam erkekleri aşağılayan, "erkek aldatır, erkek şöyle yapar, erkek bok yer, erkek yosunla beslenir" tarzında yazılar görüyorum, onlara da yorum yapamıyorum; madem o kadar feministsin zittir git eşeyli üre len !

Cidden beni anlamanız için empati yapmanızı rejaaa ediyorum bebikler. Ne desem olmaz yani, "he bu yazıyı neden yazıyorum?" Ya işte bazı blogger arkadaşlar "AdminPanpa bizim bloglara yorum yapmıyo",  "çükü düşesiceye 8 yorum yaptım bana sadece 1 yorum yapmış" demesinler diye. İnanın ki bende çok isterim sizlere yorumlarla destek olmayı; ama elden bişey gelmiyo be iffet, o yüzden beni affet.

Hee arada bi farklı, biraz daha genele hitap eden bişeyler yazarsanız bak o zaman balıklama dalıp bende rahatça yorum yazabilirim işte. Bu arada bişey farkettim, şimdi bazılarınız "Nan sen yorum yazsan ne olur yazmasan ne olur çokta fifi, kendini bişey mi sanıyon at boku" diyebilir, ama olsun, ben en azından yazıp rahatlıyayım. Ohhh içimi döktüm rahatladım peder bey, Teeaaannrı seni korusun, baba, baldız, su pokemonu adına, görüşürük, başbaş...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

36 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Baya güldüm :D
    Yorum yazmak zorunda değilsin ki. Tamam, o sana yorum yapmış olabilir ama eğer onun yazılarıyla ilgili gerçekten bi düşüncen yoksa yazma bence. Sonuçta onun bahsettiği konu seni ilgilendirmiyor. :)
    Bu arada daha sık yazı yazarsan iyi olur ya. Gülümsetiyorsun beni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne biliyim kendimi borçlu hissediyorum :D İçimdeki yardımsever ayıya laf geçiremiyorum :)
      Yorumların azalmasından dolayı biraz moralim bozuk o yüzden yazı yazasım gelmiyo pek :( Böyle arada işte.
      Yazıları beğenmene sevindim =)

      Sil
  2. Son yazımda eteğin boyunu uzun tuttum , yorum yaparsan sevinirim :))

    YanıtlaSil
  3. Hislerime tercüman oldun valla:) 1 sene ara verdim blog yazmaya, döndügümde bir baktim her yer moda bloguna dönüsmüs. Üstüne birde google+ Nerde o eski bloglar azizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yazarken yalnız olmadığımı biliyodum :D

      Sil
  4. Bence bu sadece erkeklerin sorunu değil, bazı kadınlar da o tip bloglara yorum yapamıyorlar, yani bu bir genel insanlık sorunu. Lütfen ayrımcılık yapmayınız:))

    YanıtlaSil
  5. Hehehhehe.... ama gerçekten ne yorum yazacaksın ya. Ben bile ojeli, kremli cartlı curtlu bloglara yorum yazamıyorum. Hakkınıda vermek lazım gerçekten bazı kişiler gayet iyi blogger oluyor ama yorumlara baktığımda ay çok şeker, çok güzel, buna bayıldım, çok beğendim...

    YanıtlaSil
  6. hahaa :)) çok güldürdün ya haklısın aslında ve o yorum yapamadığın bloglar arasında sanırım ben de varım :D ama yine de yazmayı bırakma bence çünkü çok iyi yazıyosun ve sıkı takip ettiğim bloglardan birisisin ona göre :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sen yorum yapılabilecek şeyler yazıyosun ya :))
      Birilerinin beni takip ettiğine sevindim; teşekkür ederim =)

      Sil
  7. Sesli güldüm... :)

    Daha taze taze WoW hakkında yazdım...
    Mini etek giyip oje sürmüş Undead'ler hakkında...
    Kendi kendimle tartıştım falan; Acaba Death Knight'ların lense ihtiyacı var mı? Yoksa mavi parlayan gözlerden mutlular mı diye... :)

    Gerçekten böyle bir yazıya bile yorum yapmaya zorlanıyorum ya.. Oje falan konuşanlara en son ne buldun çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      Dkların lense ihtiyacı yok bence :)
      Undeadlerin mini giymesini hoş karşılamıyorum hatta mümkünse tüm undeadler kapansınlar; Sylvannas hariç ;)

      Valla bazılarına yazıcak 1-2 yorum buldumda, artık ıkınsamda gelmiyo :)

      Sil
    2. hahaha :)) çok güldüm. Bayanlar olarak biz bile o tarz bloglara yorum yapamazken çoğu zaman, senin yorum yapamaman da gayet normal :) İçini dökmüşsün iyi olmuş bak :) Hem sana yorum yapan herkese sende yorum yapmak zorunda değilsin ki... İçinden gelirse, okuduklarına yorum yapma isteği doğarsa, o zaman yorum yaparsın. Zorla olmaz bu işler :)

      Sil
  8. Bence o tip yazı yazanlar erkekler genel olarak yorum beklemiyorlar gibime geliyor. zira onların kafi derecede o konuda meraklı yorumcusu mevcut. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım biz çokta tınlarında değiliz xD

      Sil
  9. Ben mesela hergün takip ediyorum, yorum yazmıyorum bilmiyorum ayıp mı ediyorum. Ancak düşüncelerin ve düşüncelerini belirtiş stilin gerçekten çok iyi. Bazen millete söylemek isteyip söyleyemediğim içimde kalan düşünceleri yazan birini görmek iyi oluyor. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip eden birileri olduğunu duymak güzel :)
      Duygularına tercüman olabiliyosam ne mutlu bana =)

      Sil
  10. Piki o zaman.

    Bak ne kadar icerikli bi yorum yaptimmm meselaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet acayip içerikli oldu blog çökücek :D

      Sil
  11. Ara sıra twitle ya da face de paylaş.Bakın bakalım belki sizin için iyi fikirolabilir diye.:)))

    YanıtlaSil
  12. Heh be, sonunda bu konuda; böyle bir yazı gördüm.. Ne zamandır düşünüyorum acaba sadece ben mi zorlanıyorum yorum yazma konusunda ama benim gibi düşünenler de varmış.. Yazıyı okurken, defalarca "Yürü bee!" dedim içimden.. Bence içinden geldiği zaman yorum at. Ben de öyle yapıyorum. Darılan olursa da bu yazıyı okutmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle artık napalım içimizden gelirse yorumlarız kasmıycam daha :) Sonra kendimi garip hissediyorum :) Sanırım bir sürü insanın hislerine tercüman oldum =)))

      Sil
  13. "Kızımız bugün ilk kakasını yaptı"
    "Hayırlı olsun" yada "başarılarının devamını bekliyoruz" mu yazayım yorum olarak ?

    Kısmına gülmekten bayıldık :)

    YanıtlaSil
  14. Okurken katıldım resmen (gülmekten) Yapma yorum yahu, anlamadığıni bilmediğin eyler için:) Birde ben ona yazdım, o bana yazmıyor tarzı kimsenin takip ettiğini sanmam, yoksa sen yapıyor musun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yapmıyorum da, bazen diyorum hulen bana yorum yapıyolar ben onlara yapamıyorum alınmasınlar :)) He bazen şeytan bişeyler fısıldıyo ama aldırış etmiyorum :D

      Sil
  15. :D ayy gülmekten öleceğim... Biri bensem de haklısın, nasıl yorum yazılır ki böyle şeylere.. Sen kendi blogunu yaz, bizi güldür geçir, bu bize yeter bence..:DD ama senin yorumlarında çok eğlenceli oluyor pek tabii...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok senin bloga arada bi sataşma tarzında makara yorumlar yazabiliyorum en azından :)))
      Teşekkürler, ben yazam , çizem madem ^^

      Sil
  16. Sen yorum yaptın diye karşılık beklemek olur mu ki :)
    Hem dediğinde çok haklısın mskyaj bloglarında bende afallayıp kalabiliyorum :D
    Ama kızanlar için iyi olmuş tabi bu yazı varsa tabi :)

    YanıtlaSil
  17. ahahha çok güldüm yazına. alakasız yerlere gitmene gerek yok ;) hatta mümkünse gitme yaaa hihih ;)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları