Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Ağustos 2013

amaçsız amaç, amaç, zaman takıntısı, depresyon, bunalım, işten çıkınca acele, hızlı adımlarla, çabucak eve, hayattan bıktım, kendimden kaçıyorum, anlamı yok, can sıkıntısı, sıkılıyorum,
Tamam tamam, zaman takıntısına sahip biriyim; zaten ne kadar enteresanlık varsa alayı bende... Mesela sırf zamanım boşa gitmesin diye dayanabildiğim kadar geç yatarım; sabahta erken kalkmaya çalışırım (depresif durumlar hariç tabi). Hadi burada en azından bi amaç var, "zamanımı değerlendirmeye çalışıyorum" diyelim (sanki o ayakta kaldığım zaman zarfında odamda atom parçalıyorum babasını satayım; mal mal işlerle uğraşıyorum).

Fakat bugün bişeyi farkettim. Yani bu hep yediğim bi naneydi aslında, ama bugün daha da bi idrak ettim, 3.götüm açılmışsa demek; algıda zıçıcılıkta olmuş olabilir bilemiyorum. Olay şu ki, işten çıktığım zaman eve dönerken öyle acele ediyorum ki, sanki arkamdan bi grup tinerci döner bıçağıyla saldırıyomuş yada evde 8 tane çocuğum varda, ikisine sahte meme verirken bir diğerinin dötünü temizleyip sıva yapmam, diğerleriyle de oyun oynamam gerekiyomuş gibi. Öyle ki, yolda görsen "nan bu adam çok meşgul bu ipneye sormayayım" dersin o derece.

Peki tamam, zamanım boşa gitmesin eyvallah. Nan tamam da eve gidince ne yapıyosun gergedan dötü ? Ne yapıyon ya bi söyle bana nolur, please nan... Sanki arkadaşları arayıp duruyo, beraber gezip tozmaya gidecekler babasını satayım, öyle acele gelip çıkarıyorum üstümü eve. Sonrası mı?

Sonraaaaa parlak tenli salak genç daha üstünü çıkartmadan, içinde hala Şilede kumsalda yattığı geceden kalma kumların olduğu sırt çantasını çıkartır, fakat aynı zamanda da bilgisayarın güç düğmesine basmıştır. Diğer yandan da çiçekli böcüklü dekolte deniz şortunu giyinmek üzere kulvara girmiş, denizde yüzerken dötünden donu çıkmış adamın donunu bulduğu anki heyecanını andıran bi şekilde çekiştire çekiştire giyinmektedir. Nan çük beyinli totoş, ne yani, şimdi eve niye koştun; biliyosun ki bilgisayar içinde koşmadın eve; çünkü artık oyun , koyun, moyun seni sarmıyo. Neden koşturdum peki eve ben şimdi, bilgisayar başına oturup "Offf pofff" demek için mi ? yoksa çaydanlıktan bi çay alıp çarpık bacaklarımı göstere göstere annemin önünde turlayıp "Canım sıkılıyooo" diye acitasyon yapmak için mi ? Hayır, hiçbiri değil...

Anladım ki bu bende alışkanlık yapmış, hayattan tat alamıyorum reyiz, uzun süreli sittiri boktan durumların üzerime yapışmasından dolayı belkide, birde bu zaman takıntımla birleşince ortaya enteresan bi durum çıktı. Halbuki ne olur yani Harem sahilden otobüs durağına doğru sütçü beygiri gibi koşturacağıma durup bi an denizi izlesem; sağa sola takılsam biraz ? Olmaz dimi ? İşte işin diğer arapsaçı kısmı da burası sanırım. Çünkü fark ediyorum da zaman takıntımdan ziyade duygularımdan ve kendimden kaçmak içinde eve hızlı adımlarla gittiğim oluyo. El ele tutuşan mutlu sevgilileri, baba oğul sohbet edip sahilde oturan insanları, pahalı otomobilleriyle artistlik yapan totoşları, 15 x 25 cm gözlükleriyle hiç pas atmayan futbolcular gibi transit geçen insanları görmek istemiyorum belkide...

Düşününce içinden çıkamadığım bi foseptiğin içinde buldum kendimi, bu amaçsız amacıma anlam veremedim; hızlı adımlarla koştur, 4 köşe arasında mal mal kendini dinle, sonra yine run lola run... Biliyorum ben hacı, genlerimde bişeyler var benim, düşündüğüm 2 ihtimal var:
1) Küçükken beni Sarkozy büyütmüş olabilir.
2) Yada annem bana hamileyken at yemiştir.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bence annen at yemiş :))

    Allah seni ne güzel yazıyorsun sen bebeeeee :)

    bak bi ankara lı olarak bebe falan diyorum behzat ç nin de sana selamı var.

    takıntıları çok takmamak lazım çünkü herkesin bir popisi vardır kimse kimsenin popisine karışmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Elimde olmadan takıyorum işte :/

      Sil
  2. ''Dışarda gezip napacaksın ki zaten? Dışarıda insanlar belasıı arıyor ya gelip sana çatarlarsa? En iyisi sen hemen eve dön. Tanımadığın insanlarla da konuşma.'' der babam hep. Hadi ben kızım, bana diyor anlıyorum ama; abilerime de aynı şeyleri söylüyor. :D

    Aslında haklılık payı da var...

    Hem ne demişler çok gezenin ayağına pislik bulaşırmış. :D

    Ama arada durup denize bakmak falan da iyidir. İşte bunu ihmal etme. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya oradaki denize bakmak ufak bi benzetme aslında :) Yani hiçbişey yapmıyorum, bişeyler yapsam biyerlerde otursam falan sonra eve gitsem ölür müyüm? :) Yapamıyorum işte...

      Baban biraz haklı olsada birazda haksız; yıllarca aynı şeyi bizimkilerde söyledi, ama inan bana eksi yönleri çok fazla :)

      Sil
  3. Hehehehe...ben de öyleyim! İşim bitince dışarıda hızlıca eve giderim, ne yapacaksın dışarıda. Soyun dökün ooh rahatla :) :) çok takma böyle şeyleri kafaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum takma takma nereye kadar :)

      Sil
  4. Dediğin kadar benziyomuşuz yuh :D
    Alacağımı alır koştur koştur eve dönerim zaten suratımı görenin tepkisinden belli :)
    Yaşlı bi amca yanıma gelip hayırdır kızım dünyan mı yıkıldı demişti :D
    Uyandığım an saate bakamazsam kriz geçiyo gibi olduğum da oluyo tabi ama biz ailecek saate takıntılıyız da ben biraz abartıyomuşum güya :P

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları