Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Ağustos 2013

Ayak üstü din sınavı, din kültürü, yeni nesil, basketbol, namaz kılıyo musun, dövmen mi var, lanetli misin sen, eşek gibi gülüyosun, cehennemliksin, ateş seni çağırıyo, Allah yakar, huriler,
Akşamları canım sıkılınca bazı zamanlar basket oynamaya giderim, yani bi Kobe Briyantin yada Ben Wallace olacağımdan değil; maksat spor işte. Gittiğimde genelde basket oynayan başka gençler olur; hatta çoğu zaman 12-18 yaş arası olurlar. Ben yapım gereği abilik taslamayı sevmem hacılar; yani "aaa bak bunlar velet, küçük bunlar hehe hoho diye dötüm tavan yapmaz". Bazı elemanlar vardır böyle, küçükleri falan görünce savunmasız sincap görmüş çitaya döner; hava atmayı yada ezmeyi denerler. Her neyse efem; gençlerle takılıyoruz falan; daha öncede gördüğüm ve tahminen yaşları 10-12 arası olan ikizler geldi; geldiler gelmelerine de gelmeseler çokta güzel olur çokta iyi olurdu taam mı.

İkizler önce sohbet etmek istermiş gibi ben basket oynarken yanıma yanaştılar; sonra ufak tefek sorular sormaya başladılar mübarekler. Sonra garip bi durum cereyan etti nan; öyle sinirlendim ki birine dokunsam taşıdığım yüksekvolt admin enerjisinden dolayı aşırı yüklenme yapıp yanabilirdi o derece. He diyosun ki, "ne abartıyon nan at çükü, ne oldu yani, ne olmuş olabilir ?" Buyur oku:

Velet: - Aaa abi dövmen var senin ! Velet2: - Gerçek mi ?
Ben: .... (cevap vermeye gerek yok boşver takıl sen oğlum, önünden ye)
Velet: - He abi he abi, gerçek mi abi ? Velet2: -Gerçek mi ya ?
Ben: - Evet... (dayanamadım anasını satmayayım, sordularda sordular)
Velet: - Anaaa günah ama ! Velet2: Evet günah ama ! (tastik makamı pezemenk)
Ben: - Heee günah tamam günah, tamam gidin hadi. (kafa dağıtmaya diye geldim beynimde Saba Tümer sesleri yükseliyo resmen; fuk)
Velet: - Abi ama dövmen var senin sen lanetli misin ? Velet2: Evet lanetli misin abi?
Ben: - Heee lanetliyim... (O nası soru ağzına vurayım)
Velet: - Ama öyle abi, Kuranda öyle diyo; öyle yazıyo (hoca istesem camiye giderdim nan bi sittirin gidin kim gönderdi sizi)
Ben: - Tamam oğlum bi gidin ya lanetliyim işte he tamam, gidin diğer tarafa hadi basket oynuyorum ! (sinir katsayım durduk yere gaza gelen Rasim Ozan gibi artmakta; fevrii çıkışlar yapabilir, pipilerinizden basketbol potasına asıp kıçlarınıza sımaç basabilirim)
Velet: - Namaz kılıyo musun ? Velet2: Kılıyo musun?
Ben: - Sizene oğlum malmısınız, cins cins sorular sormayın lan adres sorar gibi, adamı hasta etmeyin ! (Ziticem he)
Velet: - Niye kılmıyosun abi, eskiden kılıyo muydun ? (Pişkin pişkin soruyo piçovski dobrovskiler,deli olmamak elde değil)
Ben: - Oğlum mal mısın lan ? O ne biçim soru? Çok normal bişey soruyomuş gibi alelade öyle sorulur mu namaz  kılıyo musun diye ? Sanane, napıcan ? Kılıyodum artık kılmıyorum oldu mu ameke !!! (Laaaaaaayyynnnn zorla küfrettirdiniz beni sarkozinin evlatları)
Velet: - Neden bıraktın ama abi o zaman cehennemliksin. Velet2: Evet cehennemlik (Ağzına zıçayım sanki beni yaratan bunlara yetki vermiş cennete cehenneme giriş çıkışlar için, gişesi var bunların sülalesinin, giriş çıkış biletini bunlar kesiyolar, sert çıkmayayım diyorum uzatıyolarda uzatıyolar)
Ben: - Tamam cehennemliğim o zaman; ateş beni çağırıyo evet...
Velet: - Aaa ne diyo yeaaa... Velet2: Anaaa cehenneme gidicen ama abi bak.
Ben: - Tamam lan, bu saatten sonra mutlaka gidicem zaten, sırf siz susun diye gidicem ağzına zıçayım, eğer siz orada değilseniz ben giderim oraya, oraya da adam lazım sonuçta, kontejyan falan boştur, kesin hadi yeter !

İkiz götoşlar beni bırakıp kendi aralarında fısıldıyolardı, bende sevindim oh be kurtuldum diye, oyunuma döndüm. Sonra basket oynadığım gençlerden biri komik bişey söyleyince gülüşme oldu, bende güldüm haliyle. Sonra bu ikiz götlerin 1 numaralısı, yani bana bu ahiret sorgusunu yapan emzik suratlı velet çok rahat bi şekilde "Ahaha abi eşek gibi gülüyosun" diyiverdi; anlaşılan o ki aileleri "Allah yakar, Allah cıs yapar, cennette 1000 huri vericekler ve sen 1000 erkek gücünde olucaksın" gibi bilgiler verirken çocuklara ahlak dersi vermeyi, adap öğretmeyi unutmuşlardı hacı. Öyle sinirlendim ki, vücudumun yandığını hissettim o derece; bildiğin hot chick olmuştum yani. Artık nasıl bi ifade oluştuysa yüzümde çocuğa dönüp baktım 5 saniye falan, suratındaki aptal gülümsemesi kayboldu hafiften. Fakat hala utanmaz utanmaz yüzüme bakmaktaydı ki buda benim iyice çileden çıkmam için yeterliydi. Açtım ağzımı yumdum gözümü reyiz:
"Ne diyosun oğlum sen ? Nasıl konuşuyosun sen büyüklerinle ? Böylemi terbiye verdiler sana? Yeminle seninde sana terbiye verenin de aklını alırım kaybol şuradan !" diye bağırdım elimde olmadan. Ama aşırı terbiyeli eleman buna rağmen yüzündeki hafif kızarıklıkla şöyle dedi "Ne dedim ki ?"

2 numaralı velet 1 numaradan daha akıllı olmalı ki diğerinin kolundan çekiştirip "sus" diyerek kulağına doğru fısıldıyodu. Zaten "ne dedim ki" sözünden sonra ben kendimi kaybettim; çok masum lan yazık...

İşte bu ve bunları yetiştiren zihniyetlerle muhatap olduktan sonra gel de dinden soğuma; dinden soğuma sebepleri madde 482 ,fıkra 7...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Cık cık cık, abisin sen hoş değil bu yaptığın :( Şaka bir yana bu konuda çok doluyum açıkçası. Sinirden köpürüyorum, tahammül edemiyorum artık. Kendi zehirli zihniyetlerini çocuklardan uzak tutsalar keşke... Çocuk aşığı bir insan olarak yetiştirilme şekillerine çok içerliyorum. Çocuğa öncelikle kendilerinde başkalarını yargılama hakkı görmemeleri öğretilmeli. En büyük sorunlarımızdan biri bu. Haddin olmayan bir şeyi yetkilenmek. Kimsenin kimseyi yargılama ve cezalandırma hakkı olamaz. Herkes kendinden sorumlu, bu kadar basit işte. Zaten faydaları dokunsun diye değil, ekşın olsun diye bu yargılamalar hüküm kesmeler filan. Eğlence çıksın diye. Onların da karşılarındaki insanın günahını sevabını düşündüğü yok. Şu ülkenin %90'ı müslüman ya, çoğu pabucumun müslümanı.

    YanıtlaSil
  2. "lanetli misin abdullah?" :))
    çocuk aslında ya, kim bilir aileleri ne dedi: belki sahiden yanlış yönlendirme, ama belki de çocuk işte, kim bilir neyi nasıl anladı. güzel anekdot ayrıca... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailelerin halt yemesi olduğu belli :)

      Sil
  3. Üniversitede sosyal proje kapsamında (aynı zamanda 2 kredilik dersti) tegevde 2. ve 3. sınıf öğrencilerine ders veriyordum.Bir gün banada öğrencilerden bazıları bana kabir azabı ve cehennemle ilgili youtubedan bir video önerdiler.Bu çocuklar gibilerin aileleri artık nasıl bir psikopatsa çocuklarını dinle korkutarak onları dini bütün bir insan yapmak istiyolar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle, yıllardır süregelen garip olaylardan biridir ailelerimizde...

      Sil
  4. Böle veletler cidden cok ama etrafta ya -.- Bende hic dini umursamam. Benimde basıma geliyo böle seyler kendimi zor tutuyom hani insanın cocugu tutup bi z..tir git lan velet diyip en okkalısından bi tane geçiresi geliyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde okkalı 1-2 geçiresim geldide kendimi tuttum :D

      Sil
  5. kusuruma bakma sevgili Abdullah normalde her komik olaya gülebilen bi yapım olmadığı için belkide haftalar sonra ilkkez bu kadar çok içten gülerek hatta ev dolusu gülerek okudum :) anlatım cidden muhteşem..veletlere gelince :) sanırım onlar harun yahya efendinin güzellerinden olma çocukları olabilir mi :)) tipleme tam ona uyuyorda :) kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :) Evet belkide onun çocuklarındandırlar :)

      Sil
  6. Bir de dövseydin, dayak cennetten çıkma değil mi? :DDD

    YanıtlaSil
  7. Küçücük çocukların böyle böyle beyinlerini yıkıyorlar işte nefret ediyorum bu tür insanlardan artık. Küçücük çocuklara din yerine bilim ile kültür ile ilgili bilgiler verseler bu durumda olmayacaktık zaten. Bu arada anlatımın her zaman ki gibi çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz öyle, bizim insanımız çocuk doğar doğmaz şeyh olsun ister :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  8. Dinde zorlama yoktur,
    insan hürdür elbette..!
    İster bu dünyada pişer,
    isterse AHİRETTE...
    Necip Fazıl Kısakürek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahirete yada ahiret inancı olan dinlere inanıyosan evet =)
      Zaten hangi dine mensup olan insana sorsan benim dinim doğrudur der :) Almanyada doğsan Hristiyan olucak ve belkide çok koyu olup müslüman evlerine suikast düzenleyen dazlaklardan olucaktın. Çin'in sichuan kentinde doğsan Buda'ya inanıp diğer dinlere gülücek, cennet cehennemde neymiş la diyecek, gizliden gizliye kıyım yapıcaktın :) Demem o ki eğer ahiret varsa ve acayip merhametli olan Tanrımız bizi o gün cayır cayır yakıcak, kazıklara oturtucaksa bu büyük bi çelişki olur :)
      Sağlıcakla ^^

      Sil
  9. Ben olsam köşeye çekip korkuturdum :D
    İkiz veletler hep böyle oluyo ama :))
    Çok mu kötüyüm ben ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkutmasını bilmemde iki tane koyasım gelmedi değil :D

      Sil
    2. Şimdi direk öyle söylesem hoş olmazdı benim yerime sen söyledin zaten :D
      Ne kadar kötüsün :D

      Sil
  10. :-)) Telefonda hatır sorma cümlelerimizden birisinin "ne yapıyorsun" olduğu (ne yaptığımdan sana ne) ve üç dakika önce tanıştığımız birisine hiç utanmadan özel hayatıyla ilgili sorular sorabildiğimiz bir toplumda iki çocuğun yaptığı, ön görülemeyecek bir terbiyesizlik değil bence.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları