Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Ağustos 2013

Çekicimi verin la, Ne olmak isterdin, Hayalindeki savaşçı, eskiden yaşıyo olsaydın, barbar, çekici sallıycan böyle, dötü başı açık zırh, spartacüs, fantazi dünyam, ağır zırh, kurt başı,
Yazılarımı takip eden arkadaşlar bilir, benim hayal gücüm biraz geniştir, tamam tamam bildiğin obezitedir... Beyine kan gittikçe; ki özellikle ben yürümeye başladığımda beynin içindeki boş kısımları kan doldurur, aksi durumlarda pek kan gittiğini sanmıyorum; birbirine küs iki kardeş gibiler. Neyse efem sık sık kurduğum bi fantazim vardı, geçende kankamlar aynı konuyu açınca aklıma geldi yine. İçimdeki manyağı biliyorum ve bu manyağın düşünme sistemini, fantazi dünyasını biraz açmak istedim.

Üzerinde düşünüp fantazi kurduğum konu şu: Adriana Limanın baselleri; değil tabi ki delü :) Konu şu, bazen düşünüyorum böyle, nan diyorum eski zamanlarda yaşıyo olsaydım, yani şu savaşların göt göte mesafelerden yapıldığı, tüfeğin ve tabancanın henüz gayların eline düşmediği yıllar. O yıllarda ne olmak isterdim? Nasıl bi zırh ister, ne silah kuşanmak isterdim hacı dayı ? Şöyle bi sorguya çektim kendimi, fakat ben ne aç adammışım la, her boku istiyorum resmen :P

Aslında ilk aklıma gelen savaşçı olmak isterdim, ama öyle düzenli ordu falan değil. Yada şu paşanın bu paşanın sağ topları olmakta değil. Böyle kabilelerdeki bi savaşçı gibi falan yani; hani şu hayvan gibi yiyişip saçı sakalı hiç kesmeyen, koltuk altı kılları Miss Vietnam birincisinin saçlarını andıran barbarlar varya, onlar gelmesin hemen aklınıza. Ama hani şöööyle uzun ve metal halkalarla örülmüş sakallarım olaydı, savaş şarkısını söylerken içtiğim bira sakallardan aşağı böyle sebil gibi lıp lıp lıp lıp damlayaydı tam süper olurdu he. 

Böyle biri olsam kuşanmak istediğim zırhta biraz farklı olurdu. Bikere öyle spartacüs gibi götümü başımı gösteren, savaşırken pipinin sağa sola sallanıp "Hiiiii" diye selam verdiği dekolte zırhlar istemezdim. O ney lan öyle zırh mı olur, savaşırken paso kıçımızı mı dikizliycek totoşlar.Üstten te tutturmuş 2 metal parçasını, neymiş efem, zırh. Sie nan ! Tamam hız kabiliyetini falan engellemiyo anladıkta, memeleri, ağda yaptığın döt yanağını da savaşırken göstermek zorunda değilsin yani, bari bi bez parçası ört nan aşifte. Efem bunu istemediğim gibi öyle yürüyen teflon tavayı andıran Crusader diye tabir ettiğimiz, hurdalık zırhları da istemezdim yani. Heryer metal, sadece yüz açık. Sanki o zamanlar bi din gelmişte "Tanrı erkeklerin heryeri kapansın, sadece gözleri görünsün" demiş, millette ona göre zırh kuşanmış. Nan o zırhı bi giysen zaten savaş alanına gidene kadar yorgun düşüp ölürsün. Dötünün dibine bi bedevi elinde çük kadar bıçağıyla girse, senin etrafında "arkadaşım eş arkadaşım eş arkadaşım eşşeeeek" şarkısını söyler, makara yapa yapa çember çizer, zırhının üzerinde ceviz kırar nan.Hadi diyelim o zırhı giyip yürüyen dodge kamyonların şekline büründüm, peki ya hava çok sıcaksa ? Bi tişörtle bile güneşe dayanamayıp terlemeye başlayan ben, o zırhın içinde ne yaparım nan, herhalde öyle terlerim ki zırhın boşluklarından oluk oluk akar, millet savaşçı altına işiyo zannedip kikirder; ayrıca o sıcakta ısınan zırhın üzerine biri gelip yumurta kırsa, pişirip yese, haklı mı haksız mı, ne diyim ben adama yani. Heee diğer bi mevzu, nan bi işemem zıçmam gelse napıcam, içeriye koyversen bi süre sonra psikolojik olarak tozutursun zaten, o zırhı çıkarıp yaparım desen zaten çıkarıp giyinmesi 1 saat, transformers değiliz ki mübarekler. 

İşte bu sebeplerdendir ki ben biraz enteresan bi zırh isterdim efem. Sağ omzumda hafif metalden yapılmış süslemeli bir ayı başı figürü, sol omzumda bir ejderha kafası figürü, kafamdaki miğferde de at kafası işlemesi. Sırtımda uzun bir kurt kürkü. Boynumda bu zamana kadar öldürdüğüm savaşçıların mal varlıklarının asılı olduğu bi kolye ;) Karın bölgesinde büyük geniş, işlemeli bi metal levha, zincirlerle omuzluklara falan tutturulmuş. Offff, fuk yeah, gaza geldim nan hayal edince :) Evde de malzeme yok ki kendime zırh yapam...

Silah olarak ise, çift el çekici tek geçerim; war hammer akar hacı dayı. Alırım elime eşşeğin şeyi kadar çekici, "hüleeeaaaynnn yine mi elektiriğe zam" diyerekten sağlı sollu sallayarak dalardım elemanlara. Artık kimin neresine denk gelir, kim pastırma olur bilmem. Belime asılı normal bi kılıç olsun yeter, he bu arada sırtımda da bi kalkan asılı olsa hiçte fena olmaz, çokta güzel olur, çokta iyi olurdu taam mı. Çekicin ucundaki metal kısma da "Selam şanslı kıç" yazdırmak isterdim bak, adamın yüzüne doğru "fıııııııııııışşşşşttttttt" efektiyle savururken (bu ses efekti en iyi yeşilçam filmlerinde çıkar efem, ben beceremedim) herif o yazıyı görsün ve son nefesinde "hasktrrr pisikopat ipne" diyerek ölsün isterdim yani.

Aaaah ahhhh, seni bilemem de, aslında daha hayalini kurup olmak istediğim çok model var ama bazı zamanlar beynim iş bırakma eylemi yapıyo, bazen de hayal gücü kullanımına yasak geliyo...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. game of thrones'u andırdı.. ama zırh falan deyince, oradaki lekesizler, belki de aşırı disiplinden dolayı göze daha ii geliyor gibi.. :))
    açık söylemek gerekirse, bugüne dek en çok etkileyen hep çağrı filmindeki Hz. Hamza'nın giysisi olmuştu. Sade, siyah ve beyazın uyumu, göğüste göze hoş gelen bi katkı daha.. ama daha yakına gelirsek, 1nci dünya savaşı sıralarında, neredeyse tüm ülke piyadelerinin kullandığı, basit, rengi ağır üniformaların altına bugüne göre epey demode kaçan çizme iyi olabilir gibi..
    yalnız silah konusunda kesinlikle ve kesinlikle ok.. önce at, baktın bitmiyolar ufaktan topuklamaya mesafe kalsın.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayı bende severim, zaten diğer fantazilerimden biride okçuydu :D Sallıycan sallıycan uzaktan, baktın olmadı çıkıcan zeytinin dalına :DDD

      Sil
  2. "Balta" der ve susarım agalar :)Çift-elli ;)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa eskilere döndük hee :D bende sürekli derim kendi kendime keske topun tüfegin olmadıgı orta cagda yasasaydım böle antik-kadim cagda fln savascı degilde büyücü olmak isterdim :D meyç :D büyünün varlıgına ınanıyom da iste din tarZı seylerin cıkmasıyla insanların büyüye olan inancının kayboldugunu bu yüzden büyünün ortdan kalktıgına inanıyom inanan kisilerde umutsuz caba harcamıolar iste tıpkı ben :D üşengeçiz adminpanpa nabıcan :D wow a girip meyç acacan varlok acacan :D sende oynuyomusun kesin vardır bi paladin sende :D hammer style fln :D o zamanlar daha iyidir be en azından teknoloji degil yetenek konusuyomuz iste b*oka sardı isler zevki yok artık :D bide orta cag da gemici olmak isterdim korsan fln :D - karayip korsanlarını biraz cok izledim de :D insan özeniyo be :D keskelerle yasamamak lazımda be adminim düsününcede keske demeden edemiyosun :( gece gece ruhumu konusturdun be :D babm harb okulu mezunu ona kılıc vermıslerdı mezun olurken hala durur bazen ceker oyalanırım keskin degiller :D sadece sivriler - ciddi ciddi yastıgı parcaladım kucukken :D - tmm sakinim yoruma bak :D nerden girdim nere gidiyom hmm neremi gidiyom yarın kalcam iste bayramda alanya :D tmm tmm sustum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mage olmanın fantazisini bende az yapmadım :D Gerçi druidliği de çok isterdim =) Wow oynamaz olur muyum ya koskoca 6 yıl :D Babana tembihleyelim kılıcı güvenli biyere saklasın :D Bizim evde olsa bende dayanamam :D Hadi iyi yolculuklar bakalım ^^

      Sil
  4. Senin şu hayaller iyi ki gerçek olmuyo :D
    O değilde o sakal ne yav iğreeenç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurban ol sen o sakala :D Mükemmel barbar sakalı o ^^

      Sil
    2. Metal halkalı bi de ıyyy senden barbar olmaz ki :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları