Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Ağustos 2013

adminpanpa, Ayın Gifi, funny gif, gifler, hahaha, hastayım merdiven inişine reyiz, James, James Cogney, komedi, komik gif, makara, merdiven inerken, mizah, stairs, tebessüm, yankee, zıplaya hoplaya,
Ağustos ayının gifini huzurlarınıza sunarım :) Acayip keyif aldım nan nedense; izlerken yüzümde bi tebessüm oluştu, adamın resmen merdiven inme yeteneği var nan :) Bu arada amcamın adı James Cogney'miş, selamlar sana ayakları kibirli ceyms.

Uyarı: Giflerin düzgün çalışması için 15-30 saniye beklemeniz gerekebilir.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Keyifli de, öyle yürümek zor ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl beceriyo anlamadım ya; özellikle son merdivenlere doğru ayaklarını gördün mü adamın :D Saniyede 2 kere geliyo gidiyo :DDD

      Sil
  2. Charlie Chaplin'in kel hali :) yetenek var, yetenek var :))

    YanıtlaSil
  3. İlk an herhalde düşecek sonuna gelmeden dedim ama maşallah amcama :) bu da bi yetenek işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbi yetenek :D Kelebek gibi amcam :D

      Sil
  4. Bu adamı görüğ, "çok kolaymış, ben alasını yaparım!!" diyerek merdivenlerden yuvarlanan kaç kişi oldu acaba, merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  5. O da bir şey mi yaa? :P Ben merdivenleri beşerli beşerli iniyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O başka canım onu bende yapıyorum :D Godzila gibi iniyorum merdivenleri ama bu amcadaki yetenek bende yok =)

      Sil
  6. Ahahaha adam yetenek :D Benimde yapasım geldı :D

    YanıtlaSil
  7. Ben zıplayarak inerdim de böylesini görmedim :D
    Yapmaya çalışsam direk kafa göz kırılır :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları