Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Ağustos 2013

7cm uzayın, boy kısalığı, boyunuz uzasın, böyle çözüm mü olur, Hemde 7 cm, Reklam sektörü, yüksek topuk, ürüne bak, şaka gibi, Ayak altına gübre, gizli silah, reklam zırvaları, yersen, sörf,
Reklamcılık sektörü aldı başını gitti, mecazi anlamda demiyorum, bazıları harbiden başını alıp gitti... Başlarının yerine ne koyup kullanmaya başladılarsa ondan bende istiyorum be hocam. Milleti enayi yerine koyuyolar ya, ister istemez ayar oluyorum.

İnternette geziniyorum; ental dantel tabirle "sörf" yapıyorum. Sitenin birine girdiğimde ekranın sağında enteresan bi reklam çıktı. Reklamın felsefesi şu "Hani yeeeersen be güzelim!" Çünkü reklamda yazan slogan şu: "Anında 7cm uzayın" Yanlış anlaşılmasın boyumuz için diyo :) Peki bunu nasıl yapıcaklar ? Nasıl uzayacağız anında 7cm ? Tıp bu kadar ilerlediyse 1-2-3 tıppp oynamanın zamanı çoktan gelmiştir. Nasıl uzatıcaksınız bizi anında 7 cm nan totoşlar; hmmm bazı tahminler getirmeye başladı ilham perilerim :

1) Ayaklarımızın dibine gübre koyup bizi geniş bi saksıya ekerek boy atmamızı bekliyceksiniz. (Pek işe yarayacağını sanmıyorum; uzun dönemde belki yarardı ama öylede annelerimiz bizi evde barındırmaz. Gerçi fotosentez de yapamam oda ayrı dava)

2) Eski dönemlerde germe işleminde kullanılan işkence aletine bizi el ve ayaklarımızdan bağlayıp gererek uzatmayı deneyeceksiniz. (O arada bel, kalça, kaburga falan kayıp yerinden çıkacağı, kırılacağı için yürürken popping yapan elemanlar gibi görünebiliriz; göt baş kaydıktan sonra yemişim boy uzamasını)

3) Vurup 2,80 uzatıcaksınız.
(Sonradan düşündüm de; buda işe yaramaz)

4) İlaç verip bizi Hulk'un uzaktan akrabaları haline getiriceksiniz.
(Fazla fantastik, bi o kadar hayvansı bi hayal oldu; gerçi yediğimiz her şeyde bi at çükü çıkıyo, yok ekmekte bu varmış, yok domateste şu varmış... O yüzden belkide ilaç alsak pek zararı olmaz nasılsa bünye kaşarlaşmış)

5) Etrafımızdaki insanlara para verip, harbiden de uzamışız gibi savranılmasını sağlayacaksınız, her gören "Oooo hahunha going ne kadar uzamışsın nan" diyecek. (Kesinlikle işe yarar; aynaya bakana kadar)

6) Ayakkabının tabanına 7 cm topuk ekleyerek hayatımızı podyumda devam ettiriyomuş gibi yürümemize sebep olacaksınız. (Herkes bundan giyse, sabah işe giderken veli efendi hipodromu gibi sesler çıkar kaldırımlarda. Taka tak, taka tak, tak tak tak tak)

7) Tüm insanlığı gizli silahınızla küçültüp bizi uzun göstericeksiniz.
(Bilim kurgu mod On)

8) Psişik yöntemlerle bizi hipnotize edip uzadığımıza inandırıcaksınız.
(Her boka inandırdılar yıllarca; buna da inandırabilirler sanırım)

İşin komik yanı; nasıl olucakmış bu diye merak edip araştırdığımda 6. tahminimin doğru olduğunu gördüm ya la :D Neymiş efem anında 7cm uzayın, neyle? 7cm topuğu olan ayakkabıyla. Yok devenin dalı. O topuklarla nasıl yürüyceksiniz diye soran yok. Ayrıca çözümde çok saçma. Boy uzasın diye 7cm topuklu ayakkabı satan firmalar, çükü kısa olan için pipiye takılabilen 4-5 cmlik odunlar, göğüsleri küçük olan kadınlar için göğüslere yapışıp hiç bırakmayan deniz anaları mı satıcak ? Düşünce sistemleri onu gösteriyoda o yüzden şeyettim...

Neyse çok çene çaldım, ben uzarrrrr, hemde 7 cm ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. En iyisi reklamlara çözüm:) AdBlock kullanıyorum:) kafam rahat :) al bu da benden sana reklam olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya o zaman da internetin tadı kalmaz :D

      Sil
  2. pöff ne saçma işler ya, önemli olan boy değil :DDDDDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak seeeeeeğğğğnnnn :D
      Doğru ama :)

      Sil
  3. Reklamcılık işte... Adamlar hiçbir şeyi takmıyor, tıklasınlar yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, tık tık tıklaaa banaaaa mantığı var adamlarda :)

      Sil
  4. Ben o reklamlara alıştım desem. İnternet sitelerindeki reklamlar bildim bileli saçma olmuştur zaten. İnsanlar merak etsin, tıklasın da nasıl olursa olsun mantığı kullanılıyor olmalı.
    Burada sadece 7 cm diyerek olaya farklı boyut katılmak istenmiş, belli. Komik.
    Tv reklamları da artık saçmalıyor. Nereye gittikleri belli değil. Ürünün reklamı olsun da nasıl olursa olsun işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sansar Salvo'nun da dediği gibi "Reklamın iyisi kötüsü olmaz, mezar taşında yazılı adım" mantığı diyosun yani :)

      Sil
    2. Ben demiyorum, onlar diyor. :)

      Sil
  5. hele şu ara hangi videoyu açmaya kalksan 20 sn bi reklam faslı. o reklamları yapan akıllı düşünemiyomu ki bu reklamları izlemeye mecbur bırakılanlar iyice uzaklaşacak o ürünlerden :D çok saçma değilmi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, iyice soğutuyolar adamı :D

      Sil
  6. O değil de her boyu uzasın isteyen topuklu giyerse bayanların ne farkı kalıcak?
    Eşitlik meşitlik dinlemem, topuklular bizim bikerem!
    Ah şu reklamcılık... Tıklattırmak için takla atıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede topuklular sizin olsun :D Erkek adam topuklumu giyermiş caaanım :) Ama 7 cm bayanlar için bile fazla yaa o ne öyle eyfel kulesine çıkmış gibi.

      Sil
  7. :) Onun çin birde paramı verecekmişiz. Biz zaten 13 pont = 10 cm giyiyoruz uzuyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Etrafımızdaki insanlara para verip, harbiden de uzamışız gibi savranılmasını sağlayacaksınız. Beşinci madde en mantıklısı :D :D

    YanıtlaSil
  9. Yok be ya beni 7 cm kurtarmaz :D
    Amaan bi boyumu takmıyorum kafama zaten ;)
    Topukluyu ben giyemiyorum erkekler nasıl giysin :))
    O değil de ben cidden çok fesatım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlığı bilerek böyle attım fesat olan sen değilsin :DDD

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları