Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Ağustos 2013

bayramlarda el öpen, el öpmek, Karikatür Çizimlerim, para ver şeker değil, para vercekler diye el öperdim, paracı çocuk, çocukken bayramlarda, çocuğa şeker ver, çük şeker, şeker bayramı,
Efem malum bayram ve her bayram benim çocukken yaptığım bazı manyaklıklar aklıma gelir. Çocukluğa dair beklentiler, umutlar falan :) Karikatürü incelediğinizde eminim ki hepiniz kendi çocukluğunuzu görüceksiniz, çıkıpta "yok yea ben böyle değildim çocukken" demeyin lütfen; yemezler. Hepimiz çocuk olduk şimdi birbirimizi kandırmayalım lütfen; he yok, ben Sabancının çocuğuydum, babam bana hergün 50 euro verirdi, 6 yaşımda atvlere binip gezerdim falan diyosan, o ayrı =)
İyi bayramlar ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. çok ilginç ve güzel gelmişti, ama sadece bir kez oldu: yaşlı bi teyze güzel bi mendil ile sanırım o dönemin en küçük madenî parasından vermişti... şeker üstüne şeker alıp ardından böyle olunca harbiden motive olmuştum... :))
    mutlu bayramlar... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motive olunmaz mı yaaa aynen öyle :D

      Sil
  2. Ahahaha :D Ne diyim hic evirip cevircek bisi yok. Resmen benim sulale ne cektim ben dayimdan amcamdan :D bi tek annemle babam para verir brnim toplam 50 lira bide babaannem verir oda memlekette iste nadiren byramda gordugumden bisi alamazdim :D bi keresinde hatrliyorum - dayi derimde benim dayim yok bbamin dayisi - babamin dayisinin yanina gittik iste herkez gelio biz ilk gidenlerdeniz orda optum elini bisi vermedi - kucugum ama dha. Sonra bi kac bisi daha geldi aralarina karisik bida optum :D yine bisi vermedi - :S. Sonra 3-5 kisi daha yine kaydnadim optum fln bole bole 4 kere iste elini optum adamin - dudaklarim kurudu hani sanarsin kuru uzum :D. adam dan 5 kurus alamadim :D amcalarimdan daha hyatinda para almadim. :S. Aaaa ama en kotu yani neydi bilionmu :D millet bayram gelirken bu bayramda topladigim parayla -ps2 verdi o zamanlar simdi bayram bile kutlamam ben pek - ps2 alcam pc mi yenilicem fln derdi benim bayrmda aligim para wow a sure almaya yetmezdi -.- .. ve daha acisi bayrmdan sonra okula gitmek istinasiz bayramin en aci kismi okula gittigimde herkezin bayramda ne kadar para topladin demesi oluyodu :D alistiydim gerci. :D millet derdi 250-260-300-350 fln sonra bana gelir sen ne kadar topladin ? Cevap: babam 50 verdi yarisini annenden say dedi. O kadar :/ :D ama babaannmin yanina gidince iste tek annem ve babaannemin verdigiyle en yuksk miktar benim olurdu. 3-4 kere 300 verdi :D Heralde biz gidemedigimizden. biriktirirdi. sonr verirdi. yalniz kaldiginda baya uzulmustum :( iyi kadin :( nese benim bayram animarim tuhaf kuzenlerim onlarla ayni oyuncagi almadim die kusmustu spider man aldilsrdi bnde kucuklugumden beri marvel den nefret ederim spiderman batman superman vs.. hic sevmem :D spiderman almadim die kustulerdi :S nese nese tmm :D. Yav supersin be iyi kotu farketmedn butun anilari canlandiriyon eglendiriyon. Sagolasin :D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHahahah sende benim gibi bayram mağdurlarındansın desene :DDD Şekerde şeker şekerde şeker, nan sanki fabrika kurucam :D Para verin para, baralar baralar :D Sen öpe öpe dayının derinin rengini soldurmuşun resmen ya; umut dünyası işte napıcan :) Aynı şeyi bende yaşardım, millet camış gibi para toplar bisiklet alırdı, bende anca cips alırdım :)
      Siz süpersiniz sağolun :)

      Sil
  3. Benim tek hatırladığım şeker toplayacağız diye kuzenimle kaybolmamız. :D Ben el öpmeyi sevmezdim dedem, ninemden başka kimsenin elini öpmezdim. Uzaktan iyi bayramlar, amaca, teyze, abi, abla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah seninki cadılar bayramı gibi olmuş :DDD Uzaktan uzaktan :) Oldu olacak Tricky or Threat deseydin kapı açana :D

      Sil
    2. Hahahaha... beni şap şap tükmük içinde bırakıp öpmeleri sevmiyorum ne yapabilirim. :D Hele yaşlı teyzeler mübarek lama

      Sil
    3. Şap şüp öpülmeyi bende sevmezdim :D Hatta ıslak öperlerdi ben sinirlenip elimle silerdim annem yandan dürtükleyip "şşş ayıp ayıp" derdi :D

      Sil
  4. Ne yelan sölicem yeaa.. :P

    Ben hala ayar oluyorum böyle şeylere. El öpmeyi de hayatım boyunca hiç sevmedim zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) El öpmeyi bende sevmem. Bazıları elini uzatıyo " O kadar yaşlı değilsin " diyip yanaktan öpüyorum :D Yeni taktiğim =)

      Sil
  5. Valla akrabalar dışında imkanı yok bi yere göndermezdi annem :))
    Dedelerim zaten ölmüş bizden önce diğerleri de düşünmeye fırsat bırakmadan harçlık verirdi :))
    Çizim süper yine yeniden :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları