Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Ağustos 2013

Şşş baksana, paranormal olaylar, yaşadığım korkunç olay, in cin, karanlık bişey gördüm, kımıldayamıyodum, sesin geldiği yöne bakınca, çocuk şeklinde, başıma gelen, korku mizah, paranormal,
Yıllardan geçen yıl, aylardan da o yılın içinde bişey işte, hatırlamıyorum yani ama saat gece 4-5 arası. O sabahta köyden babam gelicekti (üzerimde stresi de yok değildi hani).

Film, oyun, müzik, depresif sitemler, kişisel sorgulamalar falan derken saate bi baktım abooow saat 4ü geçmiş. Üzerimde de çok hafif bi kırgınlık var, böyle hani sümüğüm akıcakmışta, henüz yıkılmadık diyerekten düşmemek için direniyomuş gibi. Şöyle bi kendimi karşıma aldım, "oğlum birazdan millet yeni güne başlıycak, yatsana artık dötoş" dedim ve üzerimde güzel bi etki bırakmış olmalı ki, canım, sevdiceğim, bidenem, kasasına kurban olduğum bilgisayarımdan ayrılırken hüzünlü hüzünlü "bilgisayarı kapat" a bastım. İşte ne başladıysa bundan sonra başladı psikolog hanım...

Tutankamon gibi mumya sitiliyle yatağa yattıktan hemen hemen 5-10 dakika kadar, zaten tüm gün mesai yaparcasına yorulmuş olan at bünyem uykuya dalma çabaları içindeydi. Fakat uyumadığımı düşünüyorum (kesin olmamakla birlikte), yani uzanmış uyumayı bekliyodum aslında... Sonra bişey oldu, böyle anlatılamaz bi ürperti hissettim üzerimde, sanki ipnenin biri gelmişte kulağımın arkasına "Püfffff" diye üfleyip rahatsız ediyomuş gibi. Fakat o anın büyüsü müdür nedir, pek bi kımıldamak istemedim, inceden inceden anlam vermeye çalışıyodum ki, sağ yanımdan bi ses geldi. Şimdi sesin söylediğini mi garipsesem yoksa gördüğümü mü garipsesem bilemedim reyiz. Sağ yanımdan "Şşşşş Baksanaaa" diye bi fısıltı geldi, yani öyle öküzümsü bi şekilde bağırırcasına değilde, hani böyle, "aman ha bak bu ikimizin arasında, başka bi duyan olmasın" ses tonuyla gelen bi fısıltıydı. Sesin geldiği yöne döndüğümde gördüğüm manzara anlatılamaz, aslında anlatılır da, sen onu gözünde canlandıramazsın öyle diyim.

Siyah, tüten dumanlardan oluşmuş bi çocuk, 1 metre boylarında falan. Sigara dumanı gibi tütüp tütüp duruyo fakat bi yandan da o çocuk şekli hiç bozulmuyo. Gözleri ise kırmızı ve inanılmaz büyük; yüzü neredeyse 2 çift gözden oluşuyo o derece büyük diyim sana; bizim halk arasında eşek gözlü dediğimiz göz tipi onun yanında ot yemiş yani. Şimdi tabi burada makara kukara yapıyorum da, ben onu görünce kilitlenip kaldım. Şimdi bazılarınız "tüh tüüüh, bak dua okusaydın ya hemen giderdi" falan der, demesi kolay efem, öyle bişey görünce afedersin ama insan zıçmayı bile unutur, kaldı ki ben dinlere inanmadığımdan dua okuma ihtiyacı da hissetmiyorum :) Bu ya beynimin oyunudur, ya başka bir varlıktır ya da paralel evrenlerle ilgili bir şeydir der geçerim. Üstelik böyle şeylerden pekte korkan biri değilimdir, zaten korkmaktan çok şaşırdığım için etki yarattı üzerimde. Fantazi filmlerindeki sahneler hesabı, sanki el ve ayaklarımdan yatağa bağlanmışım babasını satayım, kımıldayamıyorum. Zaten ben o silueti 3-4 saniye gördükten sonra başımı tavana doğru çevirip beklemeye başladım. Bitti mi? hayır, hatta "çüşşşş" yada "bırak nan sallıyo bu ipne" diyeceksiniz.

"Hayal görüyom nan, hep bu aşırı doz çayın yüzünden" diye düşünerekten tavana bakıp beklemeye başladıktan 3-4 saniye sonra kadar topuklarımın altında bişey hissettim. Yine böyle hafif rüzgar gibi, fakat biraz sıcak bi rüzgar. Zaten bu olaylar başlayınca beni bi hararet basmış, göbek taşına yatan 150 kiloluk amcalar misali terlemeye başlamışım. Birden sağ ayak topuğumda bi acı hissettim, sanki tırnakları çok uzun olan biri, ayak topuğumu avuçlarının içine almışta, inanılmaz bi güçle sıkıyomuş... Bu andan sonra ise eskiden başını oynatan ben, kılını bile kımıldatamaz oldum. Bikaç saniye süren ücretsiz acı seansından sonra bi ürpertiyle beraber kendimi serbest hissettim, yani artık hareket edebileceğimi anladım. Fakat ayaklarıma falan kramp girmişti, bazen ayak parmaklarından biri durduk yere diğer ayak parmağının üzerine binmeye çalışır ya; işte öyle. Tam ben gördüğüm bu ürpertici manzaranın şokunu atlatmaya çalışıyodum ki, gecenin köründe "TAK TAK TAAAK" sesleriyle kırılırcasına kapı çalıverdi. Kapıyı açtığımda bunca olaydan sonra sonra 2.ürpertici şeyle karşılaştım; babam...

Not: Anlattıklarım tamamen gerçektir nan, valla bak.
Notun Notu: Yedi cihan beni Taksim meydanında fortlasın ki gerçek hepsi, amacım sallamasyon yaparak birilerini ürpertmek falan değil, zaten öyle bi amacım olsa yazıyı mizahla karıştırmazdım ;)
Notun Notunun Notu: Siz bu yaşadıklarıma ister "vücut uyuyomuşta beyin uyanıyomuş" , "bu adam sallıyo" , "in,cin, üç harfli" ister "hanisülasyon görmüşsün" diyin, bildiğim tek şey o anı yaşadığımdır.
Notun Notunun Notunun Notu: Sanırım beyinim bana süper bi oyun oynadı yada biraz ateşim vardı beyinle ateş el ele verince bana uykuluyken bir sahne sergilediler. Korkmasa da korku filmi izlemeye bayılan biri olarak sanırım beynim birikmiş olan korku sahnelerini dışkılama yoluna gitti :) Bilinç altı öyle güçlü ki neler yapabileceğini tahmin bile edemeyiz.
Sonuncu Not: Babamın kapıya vuruş şekli, yaşadığım bu olaydan daha korkunçtu.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

20 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Al işte şimdi gece rüyama girecek. :D

    Valla ben böyle bir şey görsem, sanırım ağlamaya başlarım. :D Çığlıkta atabilirim. Ama Büyük ihtimalle donup kalırım. :D Şaşkınlıktan değil, Korkudan.. :)

    Sen bu olaydan sonra iyi tek yatabiliyon ha. Ben kesin annemle babamın yanında yatardım. :D Koca kız olmuş olabilirim ama korkularım hala büyümedi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben pek korkmuyorum :) Hiç sallamam valla karanlıkta oturur öyle tek başıma koca evde :)

      Sil
  2. spiritüel olaylara kesinlikle inanan ve farklı deneyimler yaşayan biri olduğum için tamamen inanıyorum..senin gördüğün türü tanımadım tanıma kelimesini bile zikretmedim şuan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offff Keske banada olsa :D Bende hic korkmuom normal gelio :D ne bilim oyunlara cok sardim ondan heralde 18 yasima gircem 9 yildir warcraft oynuyorum hayatimin bi parcasi oldu ve bole olaylari normal karsilamama neden oluyo :D yani sira arkadasim yanimda seytana donusse "he ok sus bi a..." der gecerim heralde :D her an olabilirmis gibi gelio :D bole tuhaf seyler basima gelsin istiyom bende bide anlatmissin gozler kirmizi buyuk dumandan bi cocuk die :D Dumandan lan super la heralde ilk denicegim sey elimi icinden gecirmeye calismak olurdu ahhahahaha :D Dusunsene "CEK LAN ELINI KOLUNU" fln diomus :D super olur :D kucukken babam asker lojmanda otuurduk evde bisi vardi o odada :D benim odam da benim disimda biri kaldiginda karabasan basardi :D 1 kere ablam 3 kere kuzen kaldi 4 baskin yasandi :D beni hic basmadilar :( bende istiyooomm :D dicekler simdi "Deli lan bu" :D benim ilgi alanim bole ben napim. bi gun konuu acildi bundan konusuyolar iste mete disinda kalan basilio fln die :D kuzenlerden biri " mete basio olmasin kara ya " dedi :( icime isledi hic ole bozulmamistim :( ustunden 6 yil gecti galiba evt 6 yil ( dusundum :D ) hala izlerini tasiyorum :( bida gelirse bana yolla az eglenek :D yav sekil adamsin ne guzel anilain var bende istiyom :D

      Sil
    2. Hahahah :D Bunun neresi güzel anı :D Gerçi yaşanan herşey bi tecrübe orası ayrı; bende 6 yıl wow oynadım fakat inanki kendi gözlerinle görünce o oyun ekranındaki gibi laylaylom olmuyo :D Bi şoke olup kilitleniyosun korkmasan bile :)
      Karabasan olayı iyiymiş, belkide mete karaya basmıştır he haahahah

      Sil
    3. Tecrube etmek isterim ama :D

      Sil
  3. Ben bir daha gelmiom buraya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmezsen bende bana uğrayan bu varlığa senin adını veririm bak =)

      Sil
  4. İyi geleyim bariii :D Lanetli site burası dövmende varmış zaten kesin lanetli kesin git tövbe et :D günah çıkar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen lanetliyim ben, dövme yaptırdım; blogumda öyle, oda banner yaptırdı koluna :D
      Günah nasıl çıkartılır? Kazısam çıkar mı vücuttan :DDD

      Sil
  5. Böyle şeyler anlatmasana ya.. Tam da bunu okurken fonda acayip bir müzik çalıyordu...Müziğin geldiği sayfayı bulana kadar canım çıktı, meğer bir oyun açmışım o sırada..https://apps.facebook.com/bubbles_iq/?fb_source=ego&fb_appcenter=1:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :D Senin şansına :D BU blogumuzun ücretsiz korkutma servisidir efem; korkmayınız ücrete tabii değildir :D

      Sil
  6. Bu mizahla dolu yazı ile bile ürpertici olmuş! Tamam tamam inandık anlattıklarının atmasyon olmadığına. Çünkü benim başıma da geldi böyle bir şey. Daha doğrusu bizim evdeki tüm ahalinin başına gelip bana gelmedi. Herkes uyandığında aynı şeyi anlatınca. Bu kasın dinlenmesi, insan yorulunca halüsinasyon görür bilgisi acaba doğru dememe neden oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ürpertmesin diye azıcık mizahla harmanladım :D Blogdaki ilk korku,mizah ikileminin bi arada olduğu yazı oldu sanırım ;)
      Senin olaya gelince; Bilemem :)...

      Sil
  7. Karabasan geçirmişin işte :P , her ne kadar uyumadım desende muhtemelen çok kısa bi süreliğine rem uykusuna girip bi şekilde bozulmuş olabilir

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Uyku_felci

    Üstteki linkten alıntı :
    Bazıları, değişik faktörlerin uyku felci ve halüsansyonların yaşanma olasılığını arttırdığını rapor etmişlerdir. Bunlar :

    Sırtüstü yatmak
    Düzensiz uyuma saatleri; şekerlemeler, çok veya az uyumak
    Fazla stres
    Uyku öncesi açlık

    Tüm tanılar uyuyo nerdeyse D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir tabi, bence de uyku felci veya bilinç altımın bi oyunu :)

      Sil
  8. Oğlum bak git :D
    Okurken tırsmadım da 2-3 kere bana da oldu aklıma geldi şimdi :S
    Nan git git annatma işte :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları