Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Eylül 2013

askeri hastane, açık böbrek taşı ameliyatı, bir taş macerası, böbrek taşı, böbrek taşı ameliyatı, böbrek taşı düşüren, daha önce taş düşüren, pipi, sonda, sonda taktılar,
Daha önce "Bir taş macerası" adlı yazımla size yaşadığım bi böbrek taşı maceramı anlatmış, sonunda yazıyı bitirirken "daha bitmedi, devam edicek" mesajı vermiştim alayınıza :) İşte bugün üzerimdeki zikik depresif moddan kurtulmak için bu yazının arta kalanını yazmaya karar verdim hacı.

Neyse efem dediğim gibi, böbrek taşı ameliyatım bitmiş, sevgili fırça bıyıklı hemşirimin gözetimi altında dinlenmek üzere hasta odasına yerleştirilmiştim. "Oh beaa sonunda kurtuldum nan" diye bi yandan sevinirken bi yandan da vücudumda gezen narkozun etkisiyle yavşayan beynimi toparlamaya çalışıyo, öte yandan da "ulan üriner bölgem neden karıncalanıyo" diye anlamaya çalışıyorum.

Daha önce ameliyata girmiş olanlar bilir, ameliyathaneler inanılmaz soğuk olur, öyle ki döt kılları aşırı soğuktan beyazlayıp düşen insanlar olur. Yeniden çiçek açıcak ağaçlar gibi solar adamın dötü o odada. Bundan dolayı odaya getirildiğimde üzerime 3-4 kat yorgan attılar, fakat ben hala yorganın altında Azer Düldül gibi titriyorum. O sırada benim bu yazıyı yazmama ve anlık kayış koparmama neden olan olay gelişti. "Keh keh keh" diye bi gülme geldi yanımdan. Kafayı çevirdiğimde masmavi gözleri olan, Isparta'nın köylüsü bi amcayı gördüm, o da böbrek ameliyatı olmuş fakat ona açık ameliyat yapmışlar; bildiğin yarmışlar yani kabak gibi. Fakat amcanın üzerinde anlamsız bi neşe, içinde enteresan bi enerji var. Bakıp bakıp gülümsüyo, kikirdiyo falan. Sonra ilk cümleyi kurarak muhabbeti başlattı:

- Nassın asker ağa ?
- İyiyim amca sağol... (içime sokmuşlar domuz kurdu kadar hortumu, nasıl olayım bea)
- Takıverdiler mi suntayı ?
- Neyi ?
- Sunta sunta...
- Sunta ne amca ya ? (Olum ne suntası lan, nereme taktılar suntayı, zaten vücudumda narkoz var biyerime bişey takılıysada hissetmem)
- Çüküne diyom, takmadılar mı sunta ?
- Bilmem ki :S (Babanı satim sunta bildiğimiz sunta mı nan ? acaba bişeyle pipime sunta falan mı tutturdular ameliyatta ? Hani içeri hortumu salarken kolaylık olsun falan diye ? ıyyyy, abowww bi tuhaf oldum, ıyyyykkk)
- Dakmışlardır saaa sunta, sormadan dakıyola genelde asker ağa, bak şeyine bi görürsün hehehehe !
- Ta-tamam amca... (ufff, yorganı kaldırıp bakıcam şimdi, sanırım dediğim gibi yaa, ameliyat sonrası oraya sunta falan koymuşlar demek)

Ahada bu andan sonra hayatımın en garip, en sıçmık anlarını yaşadım. Ameliyathanede makara kukara yaparak ameliyat olan, umursamaz tavırlarıyla doktor ve hemşirelerin dikkatini çeken ben, yorganı kaldırdığımda gördüğüm manzara karşısında küçük dilimi yuttum. Yorganı bi kaldırdım; nan arkadaş bu nasıl anlatılır ki ayıp olcak şimdi :) Püfff... Aman nolcak ya, işte kaldırdım yorganı, nan meğer amca şiveden dolayı söyleyemiyomuş, sunta dediği şey meğersem sondaymış. Sonda takmışlar benim garibana. Bende sonda nedir hiç bilmezdim o güne kadar; yorganı kaldırıpta küçük adminin yarıçapının 5 katının 10 fazlası kalınlığındaki lanet olası hortumun içine girmiş olduğunu, suratındaki o mutsuz ifadeyi görünce şok geçirdim. Aniden gözlerim karardı, "ne değerli çükün varmış nan" diyceksiniz şimdi. Ama yok abi mevzuu çük değil inanın ki, mevzuu tamamen fiziksel ve bilimsel. 1cm çapı olmayan bişeye 3cm kalınlığındaki hortumu nasıl sokmuşlar; beyin onu idrak edemeyince gözler karardı bende; sonra yattığım yerde bayılıcak gibi oldum resmen. Amca ise karşıdan pis pis gülüp "gorkma len bişi olmaz bana gaç kere taktılar alışıverdim" diyip trolleşmekte, olayı "ben bu işin ırıspısı oldum" demeye getirmekteydi.

Ben o manzarayı gördüm ya, korkudan bacakları hiç kapamıyorum mal varlığıma bişey olucak diye :) Çiş hortumdan akıyo aşağıdaki torbaya, ben kendimden nefret eder bi halde utana sıkıla yanımda refakatçi kalan asker kardeşime bakıyorum. "Sıkıntı yok çavuş ben boşaltırım çişini" demesiyle bi garip hissediyorum kendimi. Narkozun etkisi geçmeye başlayınca, bi yanma, bi kaşıntı başladı, anlatılmaz yaşanır derler ya, heh tam olarak o işte. Kuduruyorum resmen yattığım yerde. Huysuzluğa bi başladım "çıkarın şu şeyi" diye, sonunda dayanamayıp sesime bi hemşire geldi. Geldi fakat "doktor söylemeden çıkaramam" diyince benim kafa oldu mu sana astronot...

- Ben anlamam çıkartın şunu !
- Çıkartamam diyorum !
- Yahu duramıyorum duramıyorummm !
- Doktora sorayım bi bekleyin (ne değerli pipisi varmış arkadaş, lanet gitsin)

Doktor "tamam çıkartın madem" diyince çıkarmaya geldiler, fakat bu sefer beni ameliyata götüren o fırça bıyıklı, sürekli espri yapma ihtiyacı hisseden hemşir geldi. Tuttu hortumu, başladı asılmaya :) Ben de korkudan gözler olmuş eşşek gözü gibi, büyük bi dikkatle adama bakıyorum. Nan adam çekiyo ama, bende beraberinde gidiyorum, hortumun çıktığı falan yok yani, belli ki yerini sevmiş. "Dur abi çok asılma koparıcan" diyince "bu böyle olmayacak, kan pıhtılaşmış az bekle geliyom asker ağa" diyip gözden kayboldu. O ara kendimce manyak manyak kuruyorum kafamda, ya orada kalırsa, ya çıkmazsa falan diye. Elinde koca bi iğneyle gelip "bunu şu kapaktan salıcam, pıhtılaşan kanı çözücek, sonra rahat rahat çıkarırız" dedi. İğneden salınan sıvı meksika sosu gibi içimi cayır cayır yaksada sonunda o lanet olası hortumdan kurtulmuştum. Bağımsızlığımı ilan etmiştim artık, ha Malta adası ha ben.

Hortumu çıkartınca artık yattığımız yerden işeyemez olduk; fakat vücuda ameliyat sırasında öyle çok su bastılar ki, doktorun defalarca "hemşire hanım su basın" dediğini duydum; bayağı bi pompalamışlardı suyu bana =) E tabi bunun vücuda girdiği gibi çıkması lazım dimi; doğal olarak sürekli çiş geliyo. Çok değil hortumu çıkarttıktan 10-15 dakika sonra çük gürültülü sağanak kakalı bi lavabo ihtiyacım geldi hacı (özür diliyorum nasıl anlatılır bilemedim) Veee olay burada koptu...

Hani oyunlarda ölümcül vuruşlar olur ya, Mortal Combat'ta falan böyle fatality çeker rakibin ağzına edersin. İşte ben kendi kendine fatality çekip, kendini katleden ilk adam olarak tarihe geçmeliyim. Tuvalete girip çömeldiğimde "çıtırıtttt" diye bi ses duydum sırt tarafımdan (narkozu vurdukları bölge). Anaaa nan bi baktım ayağa kalkamıyorum, bildiğin salyangoz gibi kaldım öyle, doğrulamıyorum. Dötü çevirmişim uydu alıcısı edalarıyla bekliyorum öyle. Nan arkadaş yok, ufak ufak zorluyorum kendimi ama kalkamıyorum, resmen tuvalette esir kaldım. Ayağa doğrulmam yaklaşık 20dk kadar sürdü, o arada narkoz + vücudu zorlarken sarf ettiğim eforu düşünürsek tuvaletten çıktığımda üzerimde inanılmaz bi ter vardı. Refakatçi asker arkadaşım yüzüme doğru garip garip bakıp "İyi misin çavuş?" dedi; iyiyim diyip geçiştirdim. Demek ki hacııı, her boka karşı gelmeyecekmişsin, çünkü sonraki zaman zarfında her 10 dk da bir tuvalete işemeye gidip benzer olaylara maruz kaldım. Bilmişlik yapıp hortumu çıkartırsan, farkında olmadan kendine fay hattı döşeyebiliyomuşsun demek ki... Doktorun işine karışmıycan reyiz...

Bol çüklü, kakalı, dötlü ve pipili bu yazı için kusura bakmayın; fakat olayı başka türlü anlatamazdım ;) Görüşmek üzere, takipte kalın (takip eden kaldıysa)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Admin Ç.
    Bir çük hikayesi. :)

    O değilde olmadık yerlere o hortumları neden sokarlar anlamıyorum. Yok mu bunun başka yolu acaba? Hortum sokmak yerine hortuma sokmak daha mantıklı sanki. ( Ne biçim yorum yaptım lan ben :S )

    YanıtlaSil
  2. :DDDDDDDDDDD rezil oldum sayende iş yerinde:))))))))

    YanıtlaSil
  3. Takip forza. Takip işinde sıkıntı yok, ayrıca geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Sabah sabah gülmekten gözümden yaş geldi :) Allah iyiliğini versin emi. İşte doktor sözü dinlemezsen böyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiysem ne mutlu bana :)
      Evet, anladımki doktorun işine karışmıycan, bırak ne sokuyosa soksun :D Bundan sonra bana boru hattı döşeseler laf etmem daha :D

      Sil
  5. Bir taş macerası diyince aklıma ilk gelen sevgili meselesi oldu içim fesat sanırsam :D
    Doktor sözü dinlemek şart işte tabi her zaman değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fesatsın harbi :D
      Aynen öyle.

      Sil
    2. Taş diyince normal taş bile gelmiyo aklıma o derece :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları