Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Eylül 2013

aşkın gidişatı, Karikatür Çizimlerim, karikatür, aşk karikatürleri, sevgili başvuru formu, manita, mal varlığı, evlendirme programları, para ve aşk, msn aşkları, ayrılma sebebi, öpüşürken,
Nan arkadaş ben ne kadar uzun süredir çizim yapmamışım böyle yahu... Bu aralar bişeyler çizsem iyi olur diyip aldım tableti elime; ahanda çıkan çizim budur efem. Bana göre aşkın şuan ki gidişatı tam olarak budur ve tahminen 20 yıl sonra falan bu tarz formlar göreceğiz. Kendimizi erkek olsun bayan olsun bu formları doldururken bulmamız çok yakın gibi be hacı :) Umarım beğenirsiniz; paylaşım tuşlarını kullanarak çevrenizle paylaşırsanız daha bi makbule, olmadı hayriye geçer ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

23 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çizimlerini nerede yapıyorsun öğrenebilir miyim? Ben de yapmak denemek istiyorum ama nerede yapabileceğim hakkında hiçbir fikrim yok :) Yardımcı olabilirsen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde Photoshopta çiziyorum, şuan Cs5 sürümü yüklü. Elektronik kalemle (grafik tablet) çiziyorum böylece kağıda çizip bilgisayara aktarma derdinden de kurtulmuş oluyorum ;=)

      Sil
    2. Aahh ahh biliyordum ben de bir tane edinmek istiyorum onlardan. O kdar çok almak istediğim şey var ki elektronik ağlicam artık :( peki yüz buldum birkaç soru daha sorayım ;) cs5 in günahı ne kadar? Araştırmıştım bir ara sonra totoma bakarak gitmiştim. Ben taaa cs2 dönemlerinde kullanmıştım photoshopu tekrar başlamak

      Sil
    3. Türkiyede orjinal yazılım kullananların oranı ne kadar ? :D
      Kısacası fiyatı sıkıntı değil :) İstanbul içinde yakınlardaysan bi yolunu bulup verebilirim belki sana cs5

      Sil
    4. Ankaradayım derken bir yandan da ağlayabilir miyim:( İnternetten bulabilirim belki. Peki sence cs2 den sonra bu yeni sürümleri rahat kullanabilir miyim?

      Sil
    5. Rahat kullanırsın hiç fark etmez. Çünkü programlar yeni sürümlerde çokta değişmiyo. Topu topu bikaç ufak yenilik ekliyolar, puppet warp vb gibi. Çizim için falan cs2 yeterli zaten. Fırçaysa fırça, boyaysa boya :)

      Sil
    6. Tamam o zaman derin biraraştırmaya girişeyim ben en iyisi:) teşekkür ederim sabırla cevaplandırdığın için sorularımı.

      Sil
    7. Sorun değil, her zaman ;)

      Sil
  2. Hacı gelecekten bi kareyi karikatürize etmen hakikaten hoşuma gitti. İleride olasılığı yüksek bi durum gibi görünüyo şuanki toplumun gidişatı. Eski aşklar, sevgiler yerini maddiyatın abartılı şekilde pohpohlandığı, arzuların dört duvar arasından fırlayıp heran heryerde uluorta meydanlara serilerek sergileneceği bi yola gidiyo artık. Umarım bi an evvel millet kendine gelir ki doğruya yönelir.

    Non-felsefik mesajdan sonra karikatüre dönelim...
    çizimlerinde gayet başarılısın bunu herdaim bi yerlerimi gere gere söyleyebilirim. harbiden sen çizmeye devam et. Burnu uzun olan panpanın... bamyası biraz çelişkili mi olmuş ne :D
    Bu arada Hüso Dokuzbin1 onaylı :) forma İmza'da pek bi manidar olmuş panpa :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi incelemişsin, şeytan ayrıntıda gizli :D
      Evet adamın soyadına ve karakterine yakışır bi imzası olsun istedim :DDD
      Beğenmene sevindim; bu karikatür için paylaştığım bir internet sitesinde "ortada yetenek göremiyorum" diyende oldu çünkü =)

      Sil
    2. "Anlayana sivri sinek saz, anlamayana Davul Zurna az!"
      Bu atasözü ona logar kapağı mahiyetinde cukkadan otursun. Başka bişey söylemeye gerek yok. Sen rahatına bak, eleştirilerin yapıcı olanları al olmayanları iadeli taahhütle geri gönder bol limonlu bamya yiyesiceye :D

      Sil
  3. Çizim baya iyi, düşünce de aynı şekilde tabii :) Eline sağlık.
    Ben de ne zamandır tableti elime almıyorum ya :/ Bir ara çiziktirsem iyi olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hem erkeği hem kadını eleştirmek istedim karikatürde. Bazı erkeklerin kadınlara bakış açısı, cinsel ve özel mevzuların ulu orta konuşulur hale gelmesi, tapu, arsa, kredi kartı ve mal varlığı soran kadınların türemesi, neticede aşkın can çekişmesi gibi =)
      Aynen fazla ara verme, çiziktir gitsin :)

      Sil
  4. terazi burcu behlül anlattığı üzere çok çapkınmış o yüzdenmi yüzünü elleriyle kapatma telaşına girmiş kılları yeterliymiş aslında peçe niyetinede kullanabilirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah alemsin ya :) Öylesine bi tarih salladım hemen ne burcu diye mi baktın :D

      Sil
    2. Oyşşşş. burun olarak gördüğüm kolmuş:D şimdi muhabbet üzerine fark ettim. vay ebeveynisi.. uzun burun mevzusu mutasyona uğrayıp kol olayına döndü gözümde resmen:D neyse gözden kaçmış bi ayrıntı diyelim buna. uzaktan bakmıştım resme ondan aldandım zannumca. pufsss

      Sil
    3. Sorun değil ya olur öyle şeyler :D Ben bilerek çaktırmadım sana ;)

      Sil
  5. ahahahaa çok güzel olmuş abdullah.:)))çizimde süper

    YanıtlaSil
  6. Bunun olacağı kesin :D
    Bayıldım ya :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları