Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Eylül 2013

Karikatür Çizimlerim, karikatür, Google, googleda en çok aranan, googleda google aramak, 2013ün en çok, google karikatürü, mallık, yalnız değilmişim, mizah, Google istatistikleri, adminpanpa,
Bi ara kazayla Google'ın kendi sayfasındaki arama kısmına google yazıp aramış, mal gibi orada çıkan sonuca tıklayıp tekrar google sayfasına geri dönmüştüm. Sonrasında o gece hisettiğim, kendim hakkında düşündüklerimi yazayım desem gılgamış destanı olur. "Nası bi malım nan ben?" diye az düşünmemiştim o gece. Fakat bugün internette araştırma yaparken bişey gördüm ve moralimin dolar gibi yükselmesine sebep oldu; özgüvenim at gibi şaha kalktı nan; affediyorum kendimi artıkın. Neden derseniz google istatistiklerine göre 2013 yılında Türkiye'den en çok aranan 10 kelime arasında "Google" var :) Yani google'a girip google yazıp aramak gibi bi süzmeliği yapan tek ben değilmişim ya la; sevindirik oldum. Fak yeh !

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahahahah ben de aynısın yapanlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı garip hissettiriyo ya :) Bi an kendinden soğuyosun ^^

      Sil
    2. bunu hayatı boyunca en az 1 kez yapmayan bizden değildir :D

      Sil
    3. Kesinlikle hacı, onları kınıyoruz :D

      Sil
    4. :) böyle kınarız işte!! A-a siz hala yapmadınız mı ;)

      Sil
  2. Genelde Google Crome ve Toolbar dan kaynaklanan bir durumdur. Adres çubuguna google yazıldığında google.com yazınca istemsiz bir şekilde karşılaştığım oluyor şahsen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla biz önümüzde google açıkken oraya google yazıp arayanlardanız :D

      Sil
  3. ne yazık ki bende yaptım...:D

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu yeni keşfettim :) yazılar süper.
    bende beklerim...
    http://aiqina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Bi uğrarım tabiki :)

      Sil
  5. en çok biz türkler yapıyor sanırım bunu :)
    hoopp durdum okudum yorum yaptım ve gittim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle :)
      Hooop teşekkürler =)

      Sil
  6. ben de yaparım bu meşgaleyi bazen ama akabinde bazen bir mesaj gelir gogle hazretlerinden"buraya cok geliyon kuzuuum beni eklermisin aha şuraya"diye,kıramadım hiç,yazık nasılda boynu bükük diyo yav

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları