Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Eylül 2013

Karikatür Çizimlerim, Hayat, karikatür, bok hayat, götünü döner, karikatürler, adminpanpa, keşişler, hayat hakkında sözler, keşiş, atın şu pezevengi, yaşam, bakış açısı, hayat kimine,
Dün gece moralim çok bozuktu; odamda akvaryum karşısında biraz mal mal oturduktan sonra bilgisayar başına, oradan balkona, oradan tekrar akvaryum başındaki yatağıma çöküverdim. Yine herzaman yaptığım gibi hayatı sorgulamakla meşguldüm. Sonra birden aklıma  bi söz geldi, çokta hoşuma gitti nan... Bu karikatürü sırf o sözü bulmuş olmam ve hayat felsefemi yansıttığı için çizdim diyebilirim. Umarım beğenirsiniz, paylaşım buttonlarını kullanan elleriniz dert görmesin; adios amigosss ben kaçarrr...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

25 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok da felsefi konuşmaya gerek yok, hayatın özü bu işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ilk kez keşfettiğim bi sözü çok sevdim :D

      Sil
  2. felsefik söylemlerden sonra seninki daha özgünsel olduğu için hoş karşılanmamış dış söylem tarafından :)

    Neyse, anlatılmak isteneni oldukça güzel anlatmışsın. Hem kendi deyiminle, hemde düşünürlerin uzun uğraşları sonucu yada pırt diye bi yerlerden çıkarttıkları etkileyici cümleleriyle...

    Ayrıca şu ejderhalı sözde arkaplanda başka bi söz mü vardıda üstüne yazdın onu tam anlayamadım ya da silmeyi unuttun :) Birde şu çince harflerin anlamı varmı sallamasyon tarzı mı oldu onlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o arkaplandaki bulut, fakat konuşma baloncuğu üzerine denk gelince öyle bi izlenim bırakmış olabilir :) Çince harfler falan sallamasyon, mevzu o havayı versin :DDD

      Sil
    2. ilk başta bende bulut olabilirmi diye düşünmüştüm. arkadaki bulutlar beyaz çevresinde siyah çizgiler olmadan yapıldığı için bulut olamaz herhalde dedim. bu bi problem değil yanlış anlama küçük ayrıntılara takılamaya gerek yok :)

      Sil
    3. Anladım :) O bulutu ön planda tutmak istemiştim, dağın zirvesini sardığı daha net anlaşılsın diye :) Sonra üzerine konuşma baloncuğu gelince enteresan bi hava verdi, değişmeye de üşenmiştim :) Silsem mi dış çizgisini :)

      Sil
    4. Düzelttim valla, benide rahatsız etmişti sonradan görünce çünkü =)

      Sil
  3. benim eşimde akvaryumun karşısında affedersin mal mal oturuyor. Ne anlıyorsunuz o akvaryumdan bir anlasam:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme, çok farklı bi dünya o :) Hoşlandığın bi atmosferi kurunca, içine sevdiğin türleride koyunca izlemeye doyulmuyo :) Günde 1 paket sigara bitiren annem ben akvaryum kurduktan sonra günde 4-5 daldan fazla içemez oldu; unutuyo çünkü :) Gidip gelip balıkları çocuk gibi seviyo, yavruları izliyo falan :)

      Sil
  4. o zaman darısı başıma, ben bir türlü bakamıyorum onlara. Şimdi de pirana alacakmış manyak kocam:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAhaahha akvaryumu neden sevmediğini şimdi daha iyi anladım :D Pirana ne ya :D Onu izleyipte ne zevk alıcan :) Kabahat eniştede sende değil :D

      Sil
    2. belki dişleri hoşuna gider. sırıtışı gülüşü :D olamazmı ;)

      Sil
    3. Piranha gülmezki :D Şerefsiz hayvan o :DD

      Sil
  5. uyurken kolumu bacağımı yedirir diye korkuyorum yaw...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla dediğin gibi piranha alıcaksa onlar etçil canlılar, evde et kalmazsa eşin senin bacağı akvaryumun içine çaktırmadan bi daldırabilir haklısın :D

      Sil
  6. Akvaryum izlemeyi ben de çok severim. Cem Yılmaz'ın bardak yıkayıp hayatın anlamını bulduğu gibi "Hııı anladııım!" olurum onlara bakarken, bol düşünme fırsatı bulurum :) Ha bi de patates soyarken :D
    Senin felsefe en iyisi! Benim de fikrim gelse arada, çizsem.. eyi olcak eyi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, rahatlatıcı bi havası var akvaryumun :) Evet bu felsefemi bende sevdim, sözüde durduk yere lap diye kendim bulmuş olmam ayrı bi tat :D Sinirliyken mırıldanıyodum şak diye çıkıverdi :D
      Benim fikir sıkıntım olmaz pek, hep gelip giderler bana :) Sıyırıcam bigün... Şimdi de yeni bişey çiziyorum ama bu seferki karikatür değil ;)

      Sil
  7. Tip olarakta pek benzemiş sana, kendini de iyi çizmişsin hani:) Çok manidar söz kesinlikle katılıyorum :) Hayatın özüne felsefik yaklaşımın süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karakteri bilerek kendim yaptım zaten :) Teşekkürler ^^

      Sil
  8. süper bir söz bulmuşsun apo tebrikler :D

    YanıtlaSil
  9. Vee yine panpacan harika bi sözle çizimini yapar :D
    Kimisine zaman zaman kimisine hep dönüyo işte :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları