Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Eylül 2013

karikatür, iş Türke gelince,Türk katliamı,Türkler katlediliyor,Urumçi,karabağ,kerkük,Suriye,hepimiz ermeniyiz,hepimiz hrantız,hepimiz rabiayız,rabia,R4bia,Türkler,arap,oy,medya,Türk soykırımı
Yıllardır anlam veremediğim bişey var hacı... Aslında anlatması da çok zor biliyo musun?... Yıllardır gizli gizli, hatta bazen medyaya yansıyan yüzüyle Türk katliamı yapıldığına şahit oluyoruz; hatta hala olmakta olduğunu da biliyoruz. Peki neden bu durum insanımızın zikinde değil ? Neden medyanın zikinde değil ? Başbakan neden umursamıyo; yoksa Türkler oy getirmiyo mu araplar kadar ? Bir ermeni öldüğünde herkes ermeni, Hrant ölünce herkes hrant, Rabia ölünce herkes Rabia, Papua Yeniginede biri ölse herkes Papua Yenigine'li. Peki kendi insanın öldürülünce, hiç mi değeri yok babasını satayım. O, bu, şu olmaya devam edelim, kendimiz olmayı unutalı çok oldu...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Türklük kavramını öldürmeye çalışıyorlar da ondan. Aslında halkımız olanların farkına varsa bir silkinse, bir sahip çıksa kendi benliğine o zaman olabileceklerden korkuyor çoğu devlet hatta belki bizim hükumet bile. Dolayısıyla herkese "tüh vah yazık", bize gelince "ne olmuş?"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bize gelince hep "ne olmuş"...

      Sil
  2. Bizde bi Mehmet ölünce herkes Mehmet olmayı bilse, diğerleri de belki "Bu Mehmet'te bi iş var aga, biz de Mehmet olak" der uyum sağlar ama cıks. Biz kendi milletimizin kıymetini bilemiyoruz ki, diğerleri bilsin. :) İşte bunlar hep kamuoyu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum, kendi insanımıza çok kızıyorum...

      Sil
  3. aynen bunu face sayfamda başına t.c. daha sonra ismi kampanyasının ardından herkes t.c. ibaresini koyar iş fiiliyata döküldüğünde hiç birinizden bi b*k olmaz hepiniz hrant olursunuz 50 cent olursunuz falan filan olursunuz ama bi savaşa girsek sizin tc. liğiniz sanalınız kadar bi halt olmaz hiç birinizden dediğimde ne kadar arkadaşım varsa beni döner bıçağıyla keseceklerdi :) laylay lom bi milletiz reklamı seven sanalı seven zor olan herşeyden kaçan antin kuntin şeylerin altına sığınan concon çocukları olduk çıktık kedi gibi miyavlayan kızlar elinde lcd ekranı kadar telefonla hava atmanın öyle salakça olduğunu ıspatlama amacında olan gençler falan filan off pek bi cinlendim sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. her zaman Türklerden korktular ve Türklük kavramı ölürse daha rahat edeceklerini düşünüyorlar ama ben böyle büyük bir kavramın, milletin ölebileceğini sanmıyorum. Hiç bir zaman Ermeni'de olamayız, Rabia'da bunu unutmamak lazım. Sokaklara çıkıp böyle bağıranda bence Türk değil. O kadar iddialı konuşuyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kendi insanımızı kurtaramamışız, aklımız hep başkalarında. Geçen Eminönünde beklerken yürüyüş yapan grup gördüm ellerinde Rabia flamalarıyla. Ben hiç Türk için ağlayan bi Arap, Ermeni falan görmedim. Nedir bu özentilik anlamıyorum, hemen facebookta profil fotoğrafları değişiyo; bi arapın sığırı ölse millet sığır resmi koyucak profiline...

      Sil
  5. biz biz olmaktan çoktan vazgeçmişiz çünkü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle, fakat ben bu akıma kapılmak istemiyorum...

      Sil
  6. Onlar hep ölür mantığıyla ilerledikçe biz insan olamayız!
    Çizimin her zamanki gibi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ve anlamlı olmuş.
    dikkat etim de iki yılı aşkın bir sürede gündem pek de değişmemiş.. sanki bugün çizmşsin gibi..

    YanıtlaSil
  8. papi bak doru diyosun da eklemek istediklerim var;kültürel olarak türk kültürü özeldir bence,değerlidir,sanılanın aksine ataerkil değil anaerkildir,kadın yüceltilir ve baştacıdır vb ancak mesela türk toplumu hiçbir zaman tek bir millet yada ulus kavramıyla bir araya gelememişki,hep kabileler yani bir anlamda klanlar halinde yaşamış,biraraya gelince de tabiri caizse birbirini yemiş,çok farklı fikri,kültürel,sosyal vb ayrılmış

    Demem o ki kısaca,bize fazla birlik beraberlik iyi gelmiyo,geçmişi şöyle bir canlandırıyorum kafamda,ne zaman "tv lerde birlik ve beraberliğe ihtiyacımız olan şu günlerde"tarzı yorumlara tanık olduysam,acaba yine ne olaylar ülkemin başından gececek diye düşünmüşümdür,tarih hic de yanıltmadı

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları