Yazan / Çizen : Admin Panpa 24 Eylül 2013

Ne?, Ne, Ne var, Ne istiyorsun, İyi ve kötü, şeytan, yaratan, oyun mu bu, iyiliği engelleyen, serbest miyiz, çizim, çizimlerim, gözetleniyoruz, oyunun içindeki insan, Tanrı, izin ver, eli kolu bağlı, neden,
Kafam bozuk olunca her zamanki gibi kaleme sarıldım yine. Geleneği bozmayıp resimde anlatılmak isteneni yada benim çizerken düşündüklerimi paylaşmıyorum çünkü herkes kendince anlayıp yorumlar resimleri. Sizi "Ne" isimli yeni boktan çizimimle baş başa bırakıyorum hacılar. Yorum yapan ve paylaşanlara şimdiden teşekkürler; baş baş...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

29 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu ne ne ne istiyorsun benden Tanrım, yeter artık diyormuşsun izlenimi yarattı bende.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeytani bir güç....zor zapt edilen..her an dışa vuruluverecekmiş gibi...

      Sil
    2. Ben böyle anladım yaaaa :)) Bana nee

      Sil
    3. İtirazım yok, dediğim gibi kim nasıl yorumlarsa :)

      Sil
  2. Resmi çoook uzun inceledim ama ne yorum yapayım bilemedim :) Sol elin orta parmağı kırılmış gibi ama zaten el toptan siyahlara bürünmüş. Kötümser bir şeyler oluyor orada. Sağ el ise parıl parıl bir şeylere ulaşmak istiyor ama ulaşamıyor bir türlü. Engelliyor bir şeyler. Adamı izleyen göz ise hadi bakalım başarabilecek misin der gibi bakıyor bence.
    Yalnız tek anlam veremediğim adamın ağzından çıkan yılan dili gibi olan şey ?! Ya da ben öyle benzettim sanırım. Bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi güzel yorumlamışsın; benden ve diğerlerinden farklı olarak. Evet siyah olan eldeki bazı parmaklar ters yöne doğru kırık. Bu arada yılan dili dediğin şey sakal :) büyütüp bakarsan net görürsün =)

      Sil
    2. Dediğin gibi büyütünce sakal olduğunu fark ettim. Utandım biraz yılan dili benzetmesi pek olmamış :(

      Sil
    3. Hehehe nolucak ya algı meselesi bu :) demek ki öyle görmek istemişsin o an. Biraz fantastik bi çizim olduğu için oradaki sakalı fazla uzun çizdim, e saç ve sakal rengide kızıl tonlarda olunca uzaktan bakıp yılan dili olarak canlandırmış olabilirsin ;)

      Sil
    4. kahve falına bakıncada herkesin yorumu kendine göre farklı olur ilk izlenim öyle olmuştur ;)

      Sil
  3. Kanka Benim anladıgım parmakları carpıklaştırmısın.. Parabittiginde her an d,lenc,lik yapabilirmişin gibi geldi :D jahssudlkdsd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarpıklık kısmı doğru :) Dilencilik kısmı için diyebileceğim "fak yüüuu" ^^

      Sil
  4. seni her fırsatta gözetleyen gözlerden nefret ederim üzerimde psikolojik baskı uygulanırmış gibi..Amaaa....çektiği acı kin ve sinir öylesine net ki; gerçekten sormak istediklerim ve yardımına ihtiyacım vardı, zamanlama yanlış olmasın diye erteliyorum...bazen zamana ihtiyacımız olabilir, sabretmeni isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok benim için sıkıntı değil, sormak istediklerin falan varsa yardım etmekten mutluluk duyarım.
      Sabretmeyi çok denedim; artık sabreden yerlerim ağrıyo =)

      Sil
    2. tamam birazdan face sayfanı beğenip oradan sorayım, teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Zincirelerini kırmak isteyen fakat bu zincirlere körü körüne bağlı, ne kadar acı çeksede içindeki gücü dışarı çıkaramayan ve hep birilerinin gözetiminde olan biri... Çaresiz, kırgın, yorgun gücü tükenmiş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir bakış açısı daha ;)

      Sil
  6. Berbat bi bakış açısı geliyor uyarıyorum :))

    O ışık gibi olan şey elde edilemeyenler uzansan tutacak gibi ama ellerin de bağlı gibi(umut gibi)
    Siyah olansa tüm gerçekler aslında elin kolun bağlı değil ama elde edilmediğini kabullenmiş
    Ama yüz ifadesi hala çabalar gibi
    O göz de iğneleyici insanlar olsun :)
    Ay çizimin içine etmiş olarak kendimden utanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo niye içine etmiş olasın herkes görmek istediğini görür :) Zaten o yüzden bu tarz ucu açık şeyler çiziyorum =)

      Sil
  7. Bence önce her iki eli de bağlıydı ve ellerinin her isinin de üzerinde aynı ışıktan birer tane bulunuyordu. Bana göre sol eli büyük bir çaba ile bu ışığı yakalamış ve ışığı tutması ile hem eli hem de bağlı olduğu ip yanmış. Böylelikle bu eli özgürlüğüne kavuşmuş ancak el kullanılamaz hale gelmiş. Hala dumanları tütüyor. Bağlı tutulduğu bu yerden özgürlüğüne kavuşması ancak diğer elinin ipinden kurtulması ile olacaksa eğer ve serbest kalan eli tamamen kullanamaz hale gelmişse o zaman tek seçeneği var o elinin üzerindeki ışığıda aynı şekilde büyük bir güç ile yakalamak ve aynı acıyı çekerek ellerini feda etmek. Göz ise onu orada tutan veya tutanlardan birine ait. "Bu burdan kurtulursa netçez? diye merak eden ama iyiki özgürlüğünün bir bedeli var elleri olmadan bize birşey yapamaz" diye düşünen biri mesela :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ucu açık, farklı şeyler çizmeyi seviyorum part 1200 :)))
      Farklı, güzel bi bakış açısı daha.

      Sil
  8. Ben de yorum yapayım ama betimlemeler üzerinden gideceğim
    Kızıl saç, yangını betimler, bu değişik şekillerde yorumlanabilir; iç yangını olabilir, cok incinmişlik olabilir, aşk yarası olabilir vb.
    Yukarıya bakış, isyan olabilir, elde edilemeyenler olabilir, elde kalanlara karşı umutsuzluk olabilir yada ne oldu keske olmasaydı, yada varolmasaydım tarzında bir ifade şekli olabilir kendince
    İçeriye dönük çarpık gri el, ne aldım ne buldum'un üzerinde yarattığı huzursuzluk olabilir yada ne verdin ki ne istiyosun gibi bir duygu durumu vb
    Parlak sarı küre, gizem ve varoluşu temsil eder, ben varım demek gibi
    Bakıp duran kırmızılı göz, aslında ben senin dostun gibi görünüyorum ama öyle değilim çünkü sen öyle görüyorsunda ondan gibi bir çarpık senmerkez durumu yada baksanda göremzssin, istesen de olmaz, sen bilirsin tanırsın ama ben sadece seni izlerim, neysen nesin beni bilemezsin, teksin adamım heyoooo diyorlarmış da sen hayal dünyasında uçmuş gidiyorsun uloo panpomanyak tarzında kendine dönük bir hatırlatmayı tasvir ediyor gibi vb..........
    Tabi bunlar zorlama, zımbıllama, hoppalama ifadeler, yani kaale alman gerekmez panpo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım niye kaale almıyım, zaman ayırıp yazmışsın. Aslında yine de birçok şeyi yakalamışsın, her ne kadar benim anlatmak istediğim ana fikri yakalamış olmasanda. Fakat yakalamanda gerekmez zaten :) Çünkü ucu açık çizimler yapıp herkesin farklı şeyler görüp kendilerince ifade etmesini seviyorum ;)

      Sil
    2. eyyyyvallah panpapooo, hadi diyorya recebim, ey bilmem ne diye ben de size diyorum eyyy panpo, bak ne demiş demirel babuuu, gaz vardı da biz mi içtik, bende rakı vardı da kafayı mı bulduk diye bir deyim patlatıyorum ki ilerde belki atasözleri ve deyimler kitabına girer, içermisin bilmem ama ben binde bir parlatırım biraz ama sen sen ol, bak bu önerimi unutma papi bunu kimse yapmaz aasınıi satiimm :) başkası olma kendin ol böyle çok daha espruksün bak bu iyiliği kimse yapmaz:) hooo okmi panpiii

      Sil
    3. Hee okey :D Ama bence sen bu yorumu zaten içip yazmışsın, kafan güzelken :)) Başkası olamıyorum zaten istesem bile.
      Not: İçerim ama yılda 1-2 kere anca, oda ortam olcak, içmeye değer dost olcak öyle. Onun dışında içemem çünkü alkolü sevmediğim gibi sporla da uğraşan biriyim :)

      Sil
    4. yok ben de sevmem zaten dedim ya binde bir pek de aram yok zaten bünyem de kaldırmıyor aynı senin gibi düşünüyorum o konuda,
      bak kafa güzelken demişsin yok yau ne içmesi, içsem gülmekten yazamam,hatta yazamam, yazsam da kelimeler birbirine girer
      ne demiş reco "Köşe yazarları ne kadar az yazarsa ülkede o kadar huzur olur"
      ben de az yazayım bunlar bizi de köşe yazarından sayar da:)hehuuu

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları