Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Eylül 2013

Film Yazılarım, Un Cuento Chino, Zoraki misafir, film tavsiyeleri, dram filmleri, Çinli gencin, İspanyol yapımı, huysuz hırdavatçı, İnanılmaz olaylar, inek altında kalıp, film, nişanlısı ölen,
Siz hiç gözleri dolmuşken aynı anda gülmekte olan duygusal bi sığır gördünüz mü? Ben az önce kendimi gördüm rahat olun siz... Sebebi ise bu mükemmel film, filmimizin adı deli saçması gibi görünse de Türkçesi "Zoraki Misafir"
 
Dram filmlerini çok seven biri değilimdir aslında hacı; yani öyle hadi bari ağlayalım yada "vah vaaah bakalım nolmuş" diye açıpta film izlemem. Fakat eğer bi filmin konusu, karakteri beni cezbederse yada bolca boş vaktim varsa (ki şuan aşırı boş vakitten kabız olmak üzereyim) önümdeki filmi büyük ihtimalle izlerim. Aslında ben filmi dram olduğunu bilmeyerek açtım çünkü afişinde inekle kanka olmuş enteresan tipli bi adam vardı; yani inekle aile fotoğrafı çekilmiş gibi resmen. Komedi filmidir diye açtım o hevesle, filmin başlarında biraz güldüğüm olduysa da sonraları işin renginin değiştiğini, pembe diye baktığım panjurun aslında mavi olduğunu anlamam çokta zaman almadı; zira köşeli jetonları pek sevmem.

Efem bu filmi şiddetle tavsiye ederim; izlemeyen kalmasın, kayınçoların, biraderlerin, dede ve ninelerin birbirini atladığı saçma sapan film ve diziler izleyeceğinize böyle size bişeyler katabilecek şeyler izlemenizi temenni ederim; hoş ben kimim ki babasını satayım ? Yani ben temenni etsem ne olur di mi? Ama öyle değil işte, ben en azından çevremdekilere alması gerekenin bi kısmını tavsiye edeyim de, onlar ister "uuu süper beybi" diyip sarılsınlar, isterlerse "bu ne bok la" diyip kışkışlasınlar...

Film Yazılarım, Un Cuento Chino, Zoraki misafir, film tavsiyeleri, dram filmleri, Çinli gencin, İspanyol yapımı, huysuz hırdavatçı, İnanılmaz olaylar, inek altında kalıp, film, nişanlısı ölen,

Filmin konusu gerçek bi olaydan alınmış. Başrolde Roberto adında hırdavatçılıkla uğraşan aksi, bekar, dünyadaki ilginç haberlerin koleksiyonunu yapan İspanyol bi adam var. Kendisi bayağı bi huysuz, fakat bi o kadar merhametli bi adam. Zaten film onun merhametinden dolayı başlayıp enteresan bi hale geliyo. Çinle bi elemanla hayatları kesiştiğinde filmin her dakikasını "acaba şimdi nolucak lan, ağzına vurayım nolucak laaaaağnnnn?" diye büyük bi heyecanla takip ettim; kaçırıcam diye korkudan 15dk önce durağına gittiğim otobüsü beklediğim gibi filmin başında büst edalarıyla bekledim.

İnanılmaz bi akışı var, sürprizlerle dolu, etkileyici bi film. Tam "aha sanırım hikaye böyle gidicek" derken olaylar birden başka hallere bürünüyo. İspanyol reyizler güzel bi dram filmi yapmayı başarmışlar bence.

Mutlaka izleyin, çay, kahve yada her neyse alın yanınıza güzellll güzellll izleyin, emin olunca pişman olmayacaksınız; size AdminPanpa tavsiyesi. Pişman olanlar 8686 ya "Çok Pişmanım" diye mesaj atarlarsa filmi izlerken kaybettikleri süreyi bir sonraki hayatlarına ekleyerek ek süre tanıyoruz efem.

Film Hakkında Kısa Bilgiler (Neye Yarayacaksa) :
Yönetmen: Sebastian Borensztein
Yazar: Yine bizzat kendisi efem
Oyuncular: Ricardo Darin, Muriel Santa Ana, İgnacio Huang (Çang çing çong reyiz)

Dipnot: Kendimi filmdeki Çinli gencin yerine koyduğumda bi garip hissettim nan; cizıs...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :D hemen izleyeyim istiyorum ama akşamı beklemek zorundayım. :)) tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettim, en kısa zamanda izlenecekler arasına girdi. hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin de tavsiye boşa gitmez :)

      Sil
  3. Bu film afişini gören herkes komedi diye izler. Çok gülen insan en çok ağlayan insandır Panpa! :) İlk defa duyuyorum bu filmi, sırf şu afişinden dolayı izleyeceğim merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet afişte öyle bi hava var =) Umarım izleyince beğenirsin ^^

      Sil
  4. Açıkçası oldukça enteresan bi filmle karşı karşıya kaldım. Dediğin gibi hiç beklenildiği gibi sonuçlarla devam etmedi senaryo. Şunuda belirteyim sadece yazının filmin ismini verdiğin kısmını okudum sonra hemen filme geçtim bakalım nasılmış diye. Yorumunu film hakkındaki düşüncelerini şimdi okuyorum. Dün seyretmiştim yazını okuduktan hemen sonra.

    Bana göre film dram konusunda övgüyü hak ediyor. Aslında filmin hikayesine sen değinmişsin benim tekrardan yinelememe gerek yok diye düşündüm. Sonuçta izleyenler olayların akışını kendi kendine seyrederken öğrenmesi daha güzel şimdiden tadı tuzu kaçmasın kimsenin filmi seyretmeden herşeyi öğrenmeleri heyecanlarını yitirmelerine neden olabilir. O nedenle bu yorumuma burada üç nokta koyarak (...)şimdilik veda ediyorum. Filmi izlemeyi sakın unutmayın haa.. Paylaş butonuda azcık yukrıdaydı onada 1 tık yapıverin herkes seyretsin öyle değil mi ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dram filmi olarak kesinlikle övgüyü hak eden bi film. Beğenmiş olmana sevindim; dediğin gibi paylaş butonuna basarak paylaşırlarsa iyi olur, belki nasiplenenler çıkar ;)

      Sil
  5. Sonunda adam inekle evlenmiyorsa ben izlemem hacı. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özek istek üzerine senaristin eklemesiyle imam nikahı kıyabilirler. resmi olması şart değildir sanırım:)

      Sil
    2. Film çekilmiş bi kere senarist daha eklese ne olur :)

      Sil
    3. o basit iş, alt yazı döşersin altına film sonuna oyuncular scrool olmadan az evvel, sonra re-upload... olay finito :D

      Sil
  6. En kısa zamanda izlenir :)
    Teşekkürler panpacan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle, pişman olmazsın :)
      Ben teşekkür ederim ^^

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları