Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Ekim 2013

korkudan bile korkar, korkak ablam, korkak, böcek korkusu, köpek korkusu, kedi korkusu, korku filmlerinden korkan, her şeyden korkan, korkar mısın?, ödlek, karıncadan bile korkar, gel beni al, köpek var
Kedi, köpek, böcek, korku filmleri falan filan... Yani herkes bi şeylerden korkar elbet, bazıları yükseklikten, karanlıktan, gök gürültüsünden falan. Peki ya hepsi birden bi insan üzerinde toplanmış, adeta ona combo yapmış, fatality çekmişse? İşte o an zıçıldığı andır. Ben böyle birini tanıyom hacı...

Benim gibi bikaç tahtası eksik, makara bi ablam var, bildiğin arızadır, anten falan takmadan uydunun çekebildiği tüm kanalları görüntüler; bazen ufoların onu ve beni araştırmak için dünyaya ziyaret gerçekleştirdiğini düşünüyorum; yoksa ne işleri var nan burda. Korkudan konuyu niye buraya getirdim peki reyiz? İzin ver açıklıycam dur, van minitttt.

Efem ablam bize geleceği zaman mutlaka telefonum çalar ve şu söylemleri duymazsam öbür tarafa götüm, pardon gözüm açık giderim:
- Abdullaaaaaaaahhh beni alsana yoldayımmm !
- Ya gelsene işte ayakların basmıyomu, cizıs... (donumuda yeni giymiştim, kim giycek yine pantolon)
- Ya yolda köpek var yeaaaaaa, ya ısırırsa, ya saldırırsa !?
- Nan abla trolleşme bizim mahallede saldıran köpek mi var gel işte geç yanından.
- Lan oğlum korkuyom gelsene.
- Köpekte senden korkuyo abla, püffff içine mıçayım ya, tamam bekle geliyom (içimdeki hayvan insafa geldi).

Apartmana gelir, nan apartmana girmişin işte, 2 kat çıkamaz, merdivende kedi gördü diye yine beni arar, ne rastlantıdır ki ne zaman beni arasa genelde eve yeni gelmiş ve don atlet pinekliyo olurum. Arar:
- Gardeşimmmm, gelsene merdivenlerdeyim.
- Ne merdiveni nan, cennete çıkmaya çalışıyonda merdivenleri mi çıkamıyon, çık gel işte.
- Kedi var ama (dinozor gördü sanki)
- Nan nolcak kedi varsa abla, keko musun sen?
- Ya üstüme zıplarsa ?
- Napcak üstüne zıplayıp nuri alçonun kedisi değil ya, korkuyolar zaten sen yürü çekilir onlar.
- Ya gel işte oğlum 3 tane oldular (sanki toplanıp seni dövücekler babasını satıyım)
- aaaaaaaaAAAAAAAAAAAAA... Tamam...

Mutfakta laflarken eline karınca tırmanır, birden farkedince,
"EeeeaaaaAAAA Abdullaaaaaaahhh, ayyyyy !" diye çığlığı koparır. Nan karınca nan karınca arkadaş, bildiğin karınca yani, hani kazayla hapşursan hayvan atmosfere kapılır yada tükürüğünde boğulur. Koluna tırmanan komodo ejderi değil ki, nedir bu tırsıntı; cizıs kırayst...

Otururken duvarda örümcek görür,
"Ayyyyyyyy örümcek, örümcek, örümcek, vur vur vur, örümcek, vur, vur, örümcek, vur" diye arıza yapar, devreleri yanar, aynı lafı bin kere tekrarlar ve örümcek üzerindeki öldür söylemi Adolf hitler reyizi andırır. Sadece "örümcekten sabun yap yada gaz odalarına götür" demez, tek farkı odur.

Yerde böcek falan görürse çıkabileceği en yüksek yere çıkar, hatta mümkünse minareye tırmanıp "böceeeeeaaaakkkkk" diye çığırır. Nan topu topu bi böcek işte, ya terlikle vurur pekmezini akıtırsın, yada arkasında yağ lekesini kumaştan çıkarma yollarının yazdığı gerzek takvim yaprağını kopartıp o sayfayla böceği alarak "ziktir git lan" der camdan aşağı sallarsın. Nedir yani bu kadar büyütüyosun...

İn, cin mevzularını hiç deme zaten acayip tırsar onlardan da, yüksekten falanda korkar, ani seslerden sık sık korkar, şimşek sağlam çaktığında yine anlık bi tırsma yaşar; korku kelimesinden bile korkar. Anlayacağın hacım, benim sevgili büyük ablam sadece kendinden korkmaz. Sevgili blog, ben bunu niye yazdım dersen, ne bileyim nan işte şurada iki muhabbetin şeyini şey edelim diye laflıyoz işte, sende amma şey çıktın he. Ben kaçtım, hadi çüş.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

24 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Mimledim seniii
    :)
    Yazını okumaya döneceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni iyi kardeş, ablam okudu mu bu yazıyı bakiiiiim!!
      :)
      Bir de hala mimi yapmamışsın.
      :(

      Sil
    2. Haberi yok ama olsada bişi demez zaten sever beni :) Mim konusuna gelince hayatım bu aralar fazlasıyla alt üst gidiyo bloga bile pek zaman ayıramıyorum, evde duramıyorum. Uzun zamandır yazmadım diyerekten yazıyorum bloguma bile bu aralar :( Kafamı biraz toparladığımda mimini cevaplayacağım ;)

      Sil
  2. Böyle hayat mı geçer ya ? Ablayı hemem korkularıyls yüzleştirmek lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar çok korkunun hangisiyle yüzleştiricen :D Ben denedim işe yaramıyo =)

      Sil
  3. Kardeşim köpek korkusunu Hera'yı yavrucacıkken kucağına alıp, tatlılığına aşık olup aştı. Bir arkadaşımın böcek korkusu vardı. O da geçen yaz kampta, çadırda kaldı. İlk günler böcekler yüzünden neredeyse tek ayak üstünde duruyordum ama sonra gördüğüme çaaatt, paaat girişmeye başladım dedi :) Kendisi de rahatsız mı acaba korkularından yoksa bu korkuları kullanıyor mu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatsız rahatsız :D Hem korkularından hemde kişisel olarak :D

      Sil
  4. Anaaamm ablan hakikaten korkularından korkan bi tipmiş :) Çok güldüm ya, Allah kolaylık versin ikinize de ne diyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. benimde kardeşim öyledir asansörden bile tırsar :)

    YanıtlaSil
  6. bu nasıl bi abla yaw e o korktukça başına gelesi olur, fanustamı büyümüş anlamadımki getir onu bana hacı boca ediyim çekirgeyi karafatmayı ruhsal arınma yaşasın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet çocukken fanusta büyüdü diyebiliriz; hatta büyüdük :)

      Sil
  7. :))))bi psikoloğa görünse:)))yani kızmasın bana ablan zamanımızda psikoloğu olmayana acıyorlar neredeyse:)))pahalı olmasa ben her hafta gideceğim ayrıca bu arada kediden korkanlara gıcığım kediden korkulur mu?
    bu arada 29 ekimin kutlu olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eniştenin psikoloğa verecek parası yok, zor yetiyo paraları zaten :D Kedileri falan uzaktan seviyo aslında, ama yaklaştıkça bişeyler oluyo kıza :DDD
      Seninde 29 ekimin kutlu olsun :)

      Sil
  8. :) o narin abla sinirlendiğinde ise bambaşka bir şey oluyor mu? Ben öyleyimdir de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, acayip bişi oluyo resmen :D

      Sil
  9. Ben bi karanlıktan korkuyorum, o da son zamanlarda moda oldu. Işığı kapadığımya anda gölgeler gelecekmiş ya da birisi beni öldürecekmiş gibi hissediyorum. Çok kötü bi durum yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eskiden benimde vardı karanlık korkum; fakat artık tam aksine karanlık daha çok hoşuma gider oldu :) Üzerine gittim korktuğum ne varsa yada araştırdım :)

      Sil
  10. ablanın korkuları cidden normalin üstünde seviyeye gelmiş malesef. geçmişte yaşanılan kötü anlar, korkuyla heyecanın hat safhada dans ettiği zamanlardan kalma bu ürekeklik hali yaşantıyı kimi zaman zora sokuyo. bende köpeklerden özellikle tipi kayık ve sert görünümlü cins köpeklerden korkuyorum. sevimli olan, gelip kuyruk sallayanları ayırıyorum tabi. diğerleri ise gelip ısıracakmış hissine kapılmamıza neden oluyo. bu korkularımızdan elbette kurtulabiliriz ancak psikolojik destek olsada korkuyla yüzleşildiğinde fiziksel olarak yaralanma sözkonusu olursa şayet tekrardan psikolojimiz dahada ağırlaşır ve daha fena korkarkmaya başlarız haksızmıyım :)

    neyseki karanlık korkum yok en azından ışığı kapattığımda olmuyor:)

    YanıtlaSil
  11. Deme öyle ya :))
    Hayvanlar aleminden genel olarak bende korkuyorum :D
    Ama diğerleri değil :)
    Napalım yani korkuyoruz hıh :D :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları