Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Ekim 2013

adminpanpa, bloggerlar arası, mim soruları, mim geldi hanııım, mimlendim, sormuşlar cevaplayalım, soru cevap, çekinme hacı oku, pehito, tozludefter, Aslı Yılmaz, Gülçin Nur, Sinem Demirdöven,
Sevgili pehito beni mimlemiş efem, aramıza giren şiddetli rüzgarlar ve zamana rağmen beni unutmamış olmasına da ayrı bi sevindirik oldum (duy duy). Şimdi sıra gelsin cevaplarım, müvekkilime yani kendime söz hakkı veriyorum şimdi, tamda şuan lan.

1-En çok incindiğin/kırıldığın kelime?
Yakışıklı çocuksun lan, valla bak apo (yalanınızı yiyim sizin)


2-"Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın" ne düşünüyorsun?

Bişey düşünemiyorum naaaaaaan, sevgilim mi varda özel insan olsun da düşüneyim. Yani unum vardı da ben mi helva yapmadım, saçmalık... Bana aşkla sevgiyle gelmeyin arkadaş, böyle soruları görünce yalnızlığım aklıma geliyo, tırlatıcam, kafamı balıkların akvaryumuna sokar saatte 1.500 litre su çeviren filtrenin su çıkış borusuna ağzımı dayayarak kendimi öldürürüm bak ^^

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Ali Atay - Eksik bir şey mi var? Dinlerken bi acayip oluyom, sanki içimden şeytan çıkarıyolar, ağlayasım geliyo, tam gözlerimden yaş süzülürken annem üzerime okunmuş kutsal su serpiyo, kendime geliyom.

4-Daha önce birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti... Şimdi ne yaparsın ne hissedersin?
2.Şansları Tolga abi verir, bende pek yok ikinci şans. Şaka nan şaka, hayatımda biri yok ama, köpek gibi seviyo olsam ("insan gibi sev madem" demeyin ağzınıza ayağımı sokarım) çok inanılmaz bi hata yapmadıysa sarılıp her şeyi unuturum herhalde.

5-Nefret mi Aşk mı?
Bu soruyu tam anlamadım, garip bi soru, nası yani? Kim nefreti seçer ki? Yani insanlar aşk ister diye düşünüyorum, ne demiş ünlü zibidi düşünür "make love to the night baby, make loveeee to the night" Yani diyor ki, geceyle diyor, seviş diyor bebeğim diyor, seviş beybi diyor. Dizginle kendini admin çok sevişgen bi cevap oldu ^^

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Param olsa para verip alırdım kaça satıyon diye ama param yok :) O yüzden gidip "kusuruma bakma yeaaa" der, birazda şebeklik yapar gönlünü, hatta aklını alırım.

7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? İçine akıtarak mı?

Ben çok zor ağlarım öyle böyle değil, öyle çıkar ki en sonunda gözyaşım, akarken yüzümü yakar resmen. Nasılda yakarak, tuzlu tuzlu çıkar meret. En son 3 gün önce yaşadım bu durumu, iyi hatırlıyorum...

8-En korktuğun şey?
En korktuğum şeyin olması ;)

9-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir/dinlendirirsin?

İlk iş ocağa bi çay konur, o fucker fucker kaynarken üst baş çıkartılır, korkmayın nan müstehcen bişey anlatmıycam, popomu aynaya dönüp şapşaplamıyom sakin olun :) Donla kalındıktan sonra evdeki halterler ve dambılllar itinayla ayarlanır, arka plandan dubstep müzik açılır ve ayna karşısında ağırlık çalışılıp spor yapılır. Bi yandan "lanet olsun canım sıkılıyo" derken bi yandan da yapacak bişey olmadığından bunu yapmakta olduğun hatırlanır. Bazı zamanlar da tablet alıp resim çizilir, yazı yazılır, ağlarken yada gülerken...

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
Cidden beni düşündüğü için kızıyosa biri, ve cidden iyiliğim içinse pekte fark etmez açıkcası. Ama iş olsun diye, yada egosunu tatmin etmek için kızıyosa onu yapanın ağzına sarı tuvalet terliği girsin.

11-Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Müzik, helede heavy dubstep yada bayan rap vokalli müzikse tadından yenmez.


12-En son ne için ağladın?
Ailevi meselelerden ve buna bağlı olarak içinde bulunduğum çaresizlikten dolayı...

13-Birinden hemen etkilendiğin özellik?
Davranış şekli ve gülümsemesi.

14-Dayanamadığın şey?
Kafamda sürekli bırbır edilmesi ve dejavu, lanet olasıca dejavu.

15-En sevdiğin duygu?

Gülmek, ama gerçekten gülmek, yani mutluymuş gibi göründüğüm anlardaki sahte gülümsemem değil, harbiden mutlu olduğumdan dolayı gülmek. Onu da en son ne zaman yaptım hatırlamıyorum.

Cevaplara son verirken bişey söylemek istiyom, mimlemeyi düşündüğüm herkesi mimlemişin nan hain ağlak yazar. Neyse en azından bana bi kaç kişi kalmış yine, cevaplayın bakem aşağıdakiler :)
tozludefter | Gülçin Nur | Sinem Demirdöven

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Abdullah
    Şu ağlak yazar işini bir çözüme kavuştursak. Sen hala karikatürü yapmadığın için kimse bir şey anlamıyor.
    :)
    Sonra aramıza rüzgarlar girdi demişsin, ben seni unutmadığıma göre böyle hisseden bir tek sensin.
    :)
    Korktuğum şeyin olması, şahane cevap. Hala gülüyorum.
    :)
    Mimlediklerimi benden önce zaten mimlemişler. Bu mimi cevaplamayan çok az kişi kalmıştı.
    :)
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya onun karikatürünü çizsem bile herkes görmeyeceği için yine anlamayan olacaktır :) Ama rahatsız ediyosa kaldırabilirim yazıdan :) Rüzgarlardan kastım unutmak değilde iletişim kopukluğu diyelim ^^

      Sil
  2. güzel cevaplar hacım :)
    zaten normalde yaşadıklarının bir araya toplanması gibi bişey olmuş..
    beni de mim lemişsin ne yapıyım bu yaprak sayfası kadar temiz kalbine teşekkür ediyim, cevapları veririm hacıı ;)

    YanıtlaSil
  3. 8.sorunun cevabına ba-yıl-dım :D
    hehehe

    YanıtlaSil
  4. Eve dönünce yanıtlayacağım söz ama biraz gecikmeli olacak:)

    YanıtlaSil
  5. Yakışıklı çocuksun lan valla bak :D

    YanıtlaSil
  6. İlk işim soruları cevaplamak oldu. Bakalım kaç puan vereceksin;)
    http://herseydenkonusmali.blogspot.com/2013/10/admin-panpadan-mim-geldi-gec-olsun-guc.html

    YanıtlaSil
  7. İntihar yöntemlerinde yeni yöntemler buluyosun ya helal :))
    Hiiiç demedim içimden insan gibi sev diye bak :D
    Çok da gülmemek lazım yaaa :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları