Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Ekim 2013

Prezervatif balığı, Çengelköy, çevre temizliği, denizleri koruyalım, ahlaksız toplum, bilinçsiz insan, denizi izlerken, deniz keyfi, prezervatif, denize atılan, utanç kaynağı, bacağım girsin,
Çengelköy sahilinde denizi izliyorum, maksat kafamı dağıtmak, sıkıntılarımı engin denize bakarak bi nebze olsun unutmak, dünyanın babasını satmak. Gökyüzünün etek yırtmacı arasından gelen güneş ışığı denizin bi kısmını zikik magazin ışıkları gibi parlatmakta. Balık sürülerinin hareketlerini, martıları falan izlerken birden yalnız bi balık takılıyo gözüme...

Bu balık öylesine parlak ki, ufo gördüm diye gazeteyi ararsın ilk bakışta, fakat rengi de yarısına kadar solgun, yarısı beyaaaz yarısı şeffaf, hasta gibi yani hacım. Yüzmekten vazgeçmiş, koyuvermiş yüzmenin bişeyine afedersin, öööyle bırakmış kendini akıntıya, asena gibi sağlı sollu kıvırtmakta gelen dalgalar eşliğinde. Parlak rengi gözümü kamaştırırken, sivri burnu da bi o kadar gözüme çarpmakta. Yanında da o yalnız kalmasın, üzülmesin diye, yüzen ekmekler, metal parçalar, lastikler, hatta koltuk takımları yüzmekte. Fakat o da ne, 5 saniyelik bu salak düşünce faslından sonra bu parlak balık asıl görünümünü kazandı. Ağzına mıçayım senin ben prezervatif balığı, seni oraya atan şerefsizlerin dötlerine bacağımı sokayım, üzerlerine krem şanti sıkıp yalasın diye sarkoziyi göndereyim,  bana denizi izleyip kederden arınma imkanını bile vermeyen, zorla insanı küfre iten bu düzenin, bu ahlaksız insanlığın gelmişine geçmişine 3 değil, 4 hiç değil, tam 5 kavonoz arı balı hediye edeyim... 

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Arkadaşım denizleri kirletiyorlar, nehirleri kirletiyorlar, sokakları kirletiyorlar bu insan denen canlı türü (hay dünyaya gelmez olaydım ben de insanım) hariç doğaya zarar veren başka canlı türü yok:(((
    yazınız aklıma şunu getirdi hemen dün yaşadığım bir olay ekmek almaya gidiyorum, karşı kaldırımda bir adam ıyyyy boğazından sesler çıkarta çıkarta sokağa tükürmek ay midem kalktı ya kusura bakma yazdım ama ne bu kardeşim? Valla sokağa çıkasım gelmiyor ama ekmek almaya filan mecbur çıkacaksın....ben anlamıyorum öyle kızdım ki adama beddualar ettim sabaha çıkma senin gibiler yaşamasın diye..ya soyu kurusun bu türlerin diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, tiksinmemek elde değil, insan kılığında gezen isimsiz varlık dolu etraf, hayvan diyemiyorum, çünkü bi çok hayvan daha temiz ve ahlaklı...

      Sil
  2. hacım bak hala tikim geçmedi yazını okuyorum gülüyorum hala geçmedi..
    ama bişey diyeceğim sana ya kardeşim sen paratoner misin anlamıyorum ki; nerde anormallik var seni buluyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerefsizim ki bunu bende anlamıyorum :D Sanırım farkında olmayla ilgili bişey :) Bak mesela en basiti ben bu olayı yaşarken yanımda bi adamla yaşlı annesi ve balık tutan insanlarda vardı. Fakat hiçbirinin dikkat ettiğini sanmıyorum çünkü tepkileri olmadığı gibi yüz ifadeleri de hiç değişkenlik göstermedi :) Yada dediğin gibi ben paratonerim :)

      Sil
    2. blogdaki isim başlığını derhal değiştir yada ekle ispanyollar gibi admin panpa paratonero :)) ciddi diyorum..

      Sil
  3. Bu arada konu dışı ama yazıların kumanda panelimde gözükmüyor, tıklayınca şu uyarı çıkıyor kopyaladım:((( acaba nasıl düzelir? bilgin olsun...

    URL'yi takip ettiniz ancak bu URL'ye ilişkin bir içerik takibi bulamadık.
    Lütfen URL'nin doğru olup olmadığını kontrol edin: http://adminpanpa.blogspot.com/
    Yapılandırmayı güncellemek istiyorsanız lütfen Yönet sayfasını kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm... Enteresan, ilk kez duydum bu sorunu :S Biraz araştırayım google'da. Bu arada blogger kumanda planelindeyken izlediğin bloglar görünüyor ya hani, orada mı görünmüyorum? Eğer öyleyse tarayıcınız yada cookie ayarlarınızla ilgili bişey olabilir; çünkü başka hesabımdaki farklı blogumdan AdminPanpa'nın yazılarını görebiliyorum panelimde :)

      Sil
    2. evet izlediğim bloglarda (okuma listesi) görünmüyorsun arkadaşım.
      İzlediğim diğer bloglar yeni bir yazı yazarsa panele düşüyor ama senin ne yeni yazdıkların, ne eski yazıların hiçbir yazın görünmüyor:(

      Sil
  4. Sana katılıyorum, hayır bir şey değil, bu şeyi denize atan kıt beyinlilerin spermleri ile yarı balık yarı insan bir yaratık oluşur diye çok korkuyorum. Balıktan daha ilkel bir beyne sahip ve insan vücudunda bu canlılar aman tanrım:))

    YanıtlaSil
  5. Kesin sende şeytan tüyü var bak demedi deme :) Bütün gariplikler sende can buluyor :)))

    YanıtlaSil
  6. O değil de, atan kadar terbiyesiz bir yazı bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaa bana terbiyesiz dediiii, koşun tüm televizyon kanallarını buraya çağırın :DDD

      Sil
  7. Pislikleeer :D
    O değil de cidden onun orda ne işi var ya :D
    Sendeki göz bütüüün gariplikleri çekiyo yaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek orda ne işim var deniz kenarınada mı gitmiyek hava almaya :D

      Sil
  8. Onun dedim leyla senin demedim :D
    Atarlanma banaaa :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları