Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Ekim 2013

Şeytanın suçu yok, şeytana uydum, şeytana uymak, şeytan, kötü insanlar, insanlara kötülük yaptıran, şeytan yok, tecavüz, soygun, din adı altında, şiddet, hırsızlık, şeytana gerek yok, bahane,
Aaah aah şu insanoğlu... Nasıl bişey olduk la biz, tasvir etmeye kalksam bünyem kaldırmaz kusarım klavyeme; kösele ayakkabı giyip köpek kakasına basmaktan bile daha iğrenç. Her türlü ipneliği yapan, her boku yiyen, adına insan denen, çakma varlıklarla doldu etrafımız. Ellerinde de mükemmel bi koz var, kumar masasındaki Joker adeta, inanılmaz...

Birine, hatta engelli birine tecavüz eder, ipnelik bu ya, psikolojim bozuk, yada abazanlıktan deveyi bile yılın en seksi kadını seçecek haldeyim, rüyalarımda sağa sola sallanan toplar, asfalt makinesiyle yeri kıran kadınlar, birbirini kırbaçlayan Rihanna'lar görüyorum demez. İçindeki öküzü bastıramayıp tecavüz eder, birinin hayatını karartır, sonra elindeki kozu atar ortaya "şeytana uydum"

Din adı altında yardım derneği için para topluyoruz der, kermes kurar, insanlara hayır adı altında her şeyi satarlar, toplanan parayla hayatında para kazanmak nedir bilmeyen karısına landrover cip alırlar, sorsan paranın ön yüzünde ne var, asgari ücret ne kadar hiç bilmezler. Yardım adı altında toplanan paralarla sırayla birbirlerine cip, villa falan alır totoşuna kakaolu yanık kremi sürdüklerim. Yakalandıkları zamanda (çoğu zaman yakalanmazlar) yine "şeytana uyduk" derler.

Adam öldürür, yada eşlerini döverler. Sanki şeytan gelip kafalarına silah dayamış "gebert şu sürtüğü" demiş gibi. Sorunlu adamın sorunu olduğunu görmesinin önüne konmuş en büyük engeldir şu şeytana uydum olayı. "Kişiliksizim, psikopatım yada dötümde bi çivi mi noksan?" demezsin, "şeytana uydum" der, boku şeytana atarak kendi sorumluluğundan yırtmaya çalışırsın; al yırtarsın; nah yırtarsın pezemenk !

Gider hırsızlık yapar, zaten açlık sınırında yaşayan, sabah kahvaltısında kapı kulu, akşam yemeğinde masayı kemiren halkın hayat mücadelesi yetmezmiş gibi, bide hırsızlığın götürüleriyle uğraştırır. Çalışmadan kazanmanın, totoşluğun yolunu bulmuş, yaptığı soygunlardan beleş para kazanmanın dibine vurmuştur, yakalandığı zaman "şeytana uydum" diyerek sıyrılmaya çalışır.

Ne çakalsınız nan siz varyaaa, bu yaptıklarınızdan şeytanın bile haberi yok, çoğunu o bile görse şaşar kalır nan bu insanlar ne kadar acımasız diye, hatta belki "bana gerek yok ki, beni geri al" da diyebilir. Bence asıl şeytan sizlersiniz be totoşlar, altından kalkamadığınız, açığa çıkan her bi haltınızdan sonra olup olmadığı bile belli olmayan şeytana iftira atarak kurtulmaya çalışır, birilerinin hayatını ziker atar, insana istemeden brazzers videolarında başrol oynatırsınız...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ne yorum yapsam bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı insanlar şeytana papucunu ters giydirir :)

      Sil
    2. İşte benim yazdıklarımda o yola çıkıyo zaten ;)

      Sil
  2. Doğru tespit tebrikler okurken anlatım tarzına gülmemek elde değil ama bi o kadar da ağlanacak bir durum oysaki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet ne yazık ki ağlanılacak bi durum.

      Sil
  3. bloguna bayıldım doğru samimi takipçinim artık bloguma bekliyorum http://nihalcee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; bende sizi takibe aldım :)

      Sil
  4. Kesinlikle katılıyorum arkadaşım, yanlış anlama yıllar önce - o zaman blogcu.com'daydım benzer bir cümle kurmuştum- bu insanlar yapıyor, yapıyor kötülükleri ondan sonra suçu var olmayan, görünmez bir varlığa ATIYOR. E kolay tabii! ! ! diye. Hakikaten inan gazetelere bakmak istemiyorum acaba hangi iğrenç sapıklığı ya da vahşeti göreceğim diye, daha bugün 9 yaşında çocuğa abi tecavüzü vardı anası da tutmuş kız abisine iftira ediyor demiş! 9 yaşında çocuk böyle bir iftira eder mi!!? kedilere, köpeklere bile musallat oluyorlar ya hakikaten kopsun kıyamet ne olur..şeytan diye bir şey yok insanların bir kısmı şeytanın ta kendisi
    eline sağlık

    not: yazıların hala panelime düşmüyor akıl ettim de tıkladım Allah'tan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, benim bayağıdır aklımdaydı işte yeni yazıya döktüm bu konuyu :) Hatta karikatüre de dökücem bu işi :)

      Nota cevap: AdminPanpa'ya 2-3 günde bir tık yapın efem çok boş durmaz :))

      Sil
  5. Pislik olduklarını kabul etmektense şeytana at kendini kurtar!
    Yok öyle işte sen desen de kimse inanmaz ki
    İnananı da benim aklım almıyo zaten. ..

    YanıtlaSil
  6. Yok artık işler öyle yürümüyo. Şimdi moda; yaptığını dinî referanslarla meşrû hale getirmek. Bkz. örnek: "günah işleme özgürlüğüne müdahale"
    Şeytan ise bu aralar Maldivler'de, Jet Fadıl'ın Eyyup El Ensari House'nda tatilde olmalı....

    YanıtlaSil
  7. Bazen kim lan bu şeytan deyip sorasım geliyor. Yine çok güzel bir konuya değinmişsin. Başkası bu şekilde bir üslupla yazsa belki tepkili olurdum ama içten yazman bu üslüba sadece tebessüm ettiriyor. Kalemine sağlık güzel insan.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları