Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Ekim 2013

Aslı Yılmaz, asliminho, Üye Hediyeleri, hediye çizim, takipçime hediye, hediye banner, üyelere yaptığım hediye çizimler, blog takipçime, adminpanpa, Abdullah Kara, blogspot, çizim, header, çekiliş,
İviiit, Eylül ayının sonunda yorum sayısı olarak ilk 10'a giren takipçilerim arasından yaptığım çekilişin kazananı Aslı Yılmaz oldu. Şuan teknolojik bazı problemler yaşadığı için mailime cevap verip bana dönmesi biraz zaman aldı, sık boğaz ettim sürekli maillerimle, adeta "hediye kazandın nan, neden almıyosun" der gibi =) Şöyle mi yapsak, böyle mi çizsek, şu mu olsa, bu mu olsa  derken Aslıdan beklenen o cümle geldi "Sana bırakıyorum adminpanpa" Bi an sevindim mal varlığını falan bırakıyo diye, meğersem çizim olayıymış, şieeet. Efem tabletimi kucaklayıp şuan görmüş olduğunuz bannerı çizdim kendisine, umarım beğenir.

Sizde hediye çizim kazanmak istiyosanız AdminPanpa'yı takipte kalın hacılar :) Fakat bundan sonra ilk 10a giren arkadaşlara ay sonunda mail atmayacağım, takipçim olanlar zaten listede kendilerini görücektir, sonra Admin söylemedi demeyin ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

21 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. aayyyşşşş bu benim miii şimdiiiiii :)
    ççookkk teşekkür ederiiiiimmmmmm!!!
    ilk defa böyle bir ödül alıyorum! çoookk sevindirik mutlu bişi oldum ki bennn :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş :) Güle güle kullansın Aslı :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar çok meşgulüm:) Yorum hızım düştü farkındayım. Hemen kendime çeki düzen vermem lazım. Çizimi alan üsküdarı geçti, ben uyuyorum:)

    Tebrikler Aslı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe :) Özletme kendini :)

      Sil
    2. Shemellon selamlarrr
      yorumun çookkk tatlı :) teşekkürler <3

      Sil
  4. Yeaaa bana ne, bana ne bea:))) tebrikler aslı:(

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullansın güzel bi çizim olmuş darısı bana ;)

    YanıtlaSil
  6. Kıskanmakla beraber güle güle kullanmanı dilerim Aslıcım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar değdirmeyin kızın bannerı kopup düşecek yerinden :D

      Sil
    2. evet yaaa doğru söylüyorsunn Apo dur ben bi okuyup öfliyim blogumu :D
      hehehehe

      Sil
  7. Geç de olsa tebrik ederim. kısmet sizeymiş. Kimbilir bir dahaki ay,dan sonraki ay,dan sonraki ay... elbet birine denk gelir bize de :) dimi sayın panpa :P diyerek kişisel mesajımıda yapıştırıraraktan giderim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım şans işi bu sonuçta :D yorumda ilk10 da olduğun sürece her ay çekilişe ekleneceksin, buda hep bi ihtimal var demek :)

      Sil
    2. haklısın o kadarda uzak değil ilk onda olduktan sonra elbet denk gelir :) Ama bu çekiliş videosuda gayet güzel olmuş kupayla ismimi kağıtta görünce heyecanlandım naaann. kalbim'de hadise den düm tek tek ritmi çaldı pata küte daldı kendimi orada yazılı olarak görünce harbiden bi başka güzel o çekilişte olmak bile ;)

      Sil
    3. Çekilişi yapan ben olduğum halde ben bile heyecanlanıyorum çekerken :D Videoyu amatör çekiyorum cep telefonuyla, kamera olsa çok farklı düşüncelerim vardı =)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları