Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Ekim 2013

yapmam gerekenler, iş bul, hayatımın aşkı, evden ayrılıcam, evet diycem, yardım dernekleri, etkinlikler, çello, mizah kitabı, kendim için yaşıycam, hayatı yaşamak, gerçek hayatım, yapılacaklar, viyolonsel,playing cello
İnsanların kendine özgü mizaçları olur, dolayısıyla herkesin koyun doli gibi aynı olması beklenemez. Fakat şu da bi gerçek ki insan zamanla değişir, aslında bi bakıma değişmelidir de (eksik yönleri için). En basitinden ben çok mal bi adamım, şalak gibiyim (Karadeniz'de aşırı gelişmiş salatalığa derler, orda duymuştum), harbi şalağım yani (kulağa salak gibi geldi ama oda olur). Çünkü 26 yaşıma kadar kendim için çok fazla bi bok yapmadığımı fark ettim son birkaç yılda, başkaları için yaptıklarım bile kendim için yaptıklarımdan kat kat fazlaydı, nan tamamda ben dünyanın sahipsiz çocuğu muyum arkadaş ya, niye kendimi bu kadar piç ediyim ki? dimi?...

Dediğim gibi, zamanla insanda değişir, bende özellikle son birkaç yılda dünya görüşü olarak çok değiştim. Ama bunlar yeterli değil, sarkozinin kukusunu dolduracak kadar küçük meseleler bunlar, o yüzden yapmam gerekenleri hem buraya sıralayıp hala yerinde sayan okurlarımı ufakta olsa gaza getirmek, hemde bunları yapmadığım zaman gözüme gözüme batsınlar diye yazıyorum. Anayasanın sürekli değişen maddeleri hesabı şimdi bende kendi yapmam gereken şeyleri yazayım bari (benimkiler anayasa kadar sık değişmez efem)

• İş bulucam,
Aslında bulmak için 2 yıldır kıçımı yırtıyorum, öyle ki kafamda çıkan yaraların sayısı Türk  bayrağını çiğneyen şerefsiz malta adasının insanlarından daha fazlaydı. Fakat ben anlamam, pes etmek yok haciiiiiii, o iş bulunacak huleeeeeeen, ayrıca ırıspı gibi her işe girip çalışmakla nasıl bi dangalaklık ettiğimi anladım; hepsi sürekli "iş,iş,çişşşş" diye sıkıştıran babamın yüzündendi aslında, sırf o egzosu patlamış 88 model doğan gibi sesler çıkarmasın diye yıllardır mal mal, birbirinden alakasız işlerde çalışıyorum, peki neticede elimde ne kaldı? kariyer mi? hayır, toplarım kaldı... Neyse ki artık akıllandım, geçte olsa, gad damnit !

• Hayatımın aşkını bulucam,
"Ah bulursun, nah bulursun" dediğinizi duyar gibiyim :) Aslında yazarken ben bile kendi kendime böyle dedim, çünkü sadece istemek yetmiyo be... Zaman değişti, insanlar değişti, her şey boka sardı. Herkes kusursuz insan arar oldu, kusursuz insan avcısı doldu çevre, yada tiki sever, para severler... Neyse yinede hep bi umut ışığı vardır, yani bu ışık bana pek yansımıyo olsa da vardır sanırım, hihi...

• Evden ayrılıcam,
Evet, buna mecburum sanırım, yani yapmalıyım. Çünkü şuan ben bu yazıyı yazarken bile içerde "bırbırbırbır bırbırbır" söylenen, şu yaşıma kadar bana gıdımcık saygı göstermeyip, akla gelmeyecek her türlü küfrü eden, çocukluğumdan beri bir kez olsun baba-oğul anlamında bişey yaşayamadığım, kızdığında "sizi evden atarım, s-kerim belanızı, evi satar yerim" diye tehdit eden, adına BABA denen biri var.

• Mümkün olduğunca şeye "Evet" diycem,
Hayatın bana sunduğu şeylere mantık çerçevesi içinde "Evet" diycem. Hayır dediğimde bi hayrını görmedim, belki evet bi işe yarar. "Gidelim mi? İzleyelim mi? İçelim mi? Oturalım mı? Konuşalım mı? Dolaşalım mı?" Evet lan EVET !

• Dernek ve kuruluşlara üye olucam,
İnsanlara yardım eden, birilerini mutlu etmeyi amaç edinmiş dernek veya kuruluşlara üye olucam, insanları mutlu etmeye çalışıcam.

• Etkinliklere katılıcam,
Kültürel, sanatsal yada ilgi alanıma giren şeylerle ilgili etkinliklere katılıcam, acaba demiycem, siterler acabasını nan, düşünmiycem, gitsem mi gitmesem mi demiycem, kendi çıkıma bi tekme atıp "sittir git lan işte" diycem.

• Çello çalmayı öğrenicem,
1 yıldır diyorum, çello çalmayı öğrenicem diye. Fakat hayat resmen hardcore film çeviriyo benle, bi kurtulamadım elimden. Kıçı bi doğrultamadık gitti babasını satayım. Çello çalmak, öğrenmek, bizim gibi adamlar için kolay iş değil öyle. Çellonun parası, kursun parası, ohooooo... Fakat dediğim gibi, yapacam dediysem yapacem ulen !

• Mizah kitabı çıkartıcam,
Aslında bu sene diye düşünmüştüm ama olmadı, 2013 nasıl geçicek diye bi karikatür çizmiştim daha 2013e girdiğimiz ilk hafta, işte bu yıl aynen öyle geçtiği için pekte bişey yapamadım. Ganyanda sonuncu gelen at, güreşte minderden kalkamayan adam gibiydim bu yıl. Fakat 2014 de çıkartıcam sanırım, yani umarım, yada öyle bişeydi işte...

• Bu saatten sonra kendim için yaşıycam,
Ağzına mıçarım nan, şu yaşıma kadar yüzüm gülmedi, bundan sonra keyfim için yaşar bi çok şeyi umursamam daha. Canım bişeyi almak istiyosa alır, gitmek istiyosa gider, yapmak istiyosa yaparım. Yapmadım da ne oldu? Cevabını ben biliyorum, o yüzden bundan sonra kendimi çokta kısıtlamıycam, huzurum olsun, gerekirse sabah akşam aynı yemeği yiyeyim, yeterki harbiden huzurum olsun, yeşil yol filmindeki zenci gibi parmaklıkların önüne geçip "Patvooooonnnn" diye ağlamak istemiyorum dünyaya karşı; cizıs...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

22 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Aslında hiç biri olmayacak istekler değil.. Umuyorum ki en kısa zamanda tek tek gerçekleşir hepsi... Yürü be Pampa diyorum ..kim tutar seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım, bu zamana kadar pek bişey göremedim hayattan belki bundan sonra görürüm. Teşekkürler ^^

      Sil
  2. Tüm dileklerin istediğin işe girdikten sonra bir bir olacaktır eminim. Para kazanmaya başlayınca insanın her şeyi değişiyor. Özgürlüğünü ilan ediyorsun evet ama para harcama konusunda farklı bir olgunluk geliyor üzerine. Kendi evine de geçersin, birine aşık olursun, çellonu da alırsın. Sonra farklı hedefler çıkar ;) Hepsi çabucak olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek emin değilim, çünkü çalışıyoken de pek farklı değildi hayatım :S
      Umarım dediğin gibi olur ^^

      Sil
  3. Aynen kahve telvesi'ne katılıyorum zamanla olur hepsi umarım...

    YanıtlaSil
  4. İnşaallah hepsi bugünden itibaren tek tek gerçekleşir. Dua edecem sana. Ama sen şu herşeye evet deme kısmını çok abartma yine de, her zaman iyi sonuçlar doğurmayabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlama ama duaların pek işe yaradığını sanmıyorum :) Yok evet deme kısmını tabi ki abartmam, dediğim gibi mantık çerçevesinde "evet" :) Yani "gel boğaz köprüsünden kurbağalama atlayalım" derlerse cevabım, lanet olsun tabi ki de hayır :DDD

      Sil
  5. Sarkozy'nin kukusundan ne istedin yav. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufff ondan çok fazla isteyeceğim şey var :D

      Sil
  6. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bizde gelene gidilir efem, gelirim tabi ^^

      Sil
  7. görüyorumki yorumlarda 7.sıraya düşmüşüm hemen in olmam lazım geldiğini anladım ;)
    şaka bi yana yazdıklarını okurken belki sadece sen yaşamıyorsundur bunları mutlaka yaşayanlarda var biliyorum diyorum, diğer yandan iş anlamında birazdan onu yazacağım zaten ki sen hiç bi yazıma yorum yazma admin hacı :) deki okudummu :)) buda şaka ama dokundurma bilesin..belki çok saçma gelebilir sana fakat bir öneri de bulunmak istiyorum olumlama yapmanı..o da nedir diyorsan sana istediğin zaman anlatırım hiç uzun değil sadece küçük bir pratik yani iş olarak demek istedim, geri kalan tüm maddeler bir gün sen çok ünlü olduğunda gelecektir, ünlü mü deyip güldüğünüde düşünüyorum ki gülüyorsundur inanmadan geçmeni istemem, bu yetenekle yakın zamanda keşfedileceğin hissindeyim hep..gaz mı kesinlikle değil..kızlara gelince ya istediğin kadar bulursun yada istediğini ;) hadi bakalım hayırlısı hacı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tamam bende sana yorum yazıcam :D Ama oje, aşk, makyaj konulu yazıların varsa yorum yazmam bak :D Ünlü münlü olacağımı sanmam ya, iltifatların için teşekkürler :)

      Sil
    2. yooo kesinlikle o türden değil :) hatta o türlerden nefret ederim..
      nasılda okumadığın besbellliiii kafama göre hacı senin gibi ;) iltifatı da sevmem bu arada :)

      Sil
    3. Ehuehehe biliyorum ya işin makarasındayım :) Şükürlerin olsun ki oje yazıları yazmıyosun :DDD

      Sil
  8. Of yaa

    Özellikle babamla ilgili kısımda içim cızz etti. :(
    Bence de yapacağım demek o işin yarısını yapmak demek. Bize bu listede tik attıklarınıda yaz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yorum olarak yazarım buraya tamamladıklarımı =)

      Sil
    2. bu listeyi tamamladığını görmeyi inanılmaz derecede çok istiyorum. hayatın umarım bu isteklerin ve yapacakların doğrultusunda ilerler. diğer takipçi arkadaşlarda aynen benim gibi düşünüyorlardır eminim. pehitonun yorumuna katılıyorum o konuda bende tuhaf hissettim kendimi ancak moralimizi asla bozmuyoruz. ve umursamıyoruz. son cümlelerinde de kendin için yaşayacağını belirtmişsin öylede yap bence en güzelini yapıyosun panpa Deeh de beygire de yola çık bi an evvel. erken kalkan yol alır misali ;)

      Sil
    3. Bakalım, umarım bişeyler olucak, bazen sadece çabalamakta yetmiyo...

      Sil
  9. Çok iste ama çoook :))
    Bak sana aşk konusunda net bişey diyeyim bulsan bile çok temiz kaçarsın sen şimdiki çoğu kıza sen :D
    Baaaak çoğu dedim sonra gelip kimse bana kızmasın :))
    Sanki hayır diyebiliyosunda zaten evet diyosun kiiii :))
    Mizah kitabını çıkarsan keşkee bende alsam ne güzel olur di mi :D
    Bende yıllardır keman diyorum başla bırak bi türlü olmadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok istiyom da bakalım :)) Sorma, sanırım biraz kirlenmem lazım :) Mizah kitabını elbet çıkartcam. Sen en azından keman çalmışın ben daha çelloya el süremedim :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları