Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Kasım 2013

ayak yapma reyiz, çinçin, Çin, Çin'le ilişkiler, otobüs anıları, kafa ziken adam, sata kablosu, ne kabloymuş, yüksek sesle konuşup, Çin'den mi istiyim, 15B, Üsküdara giderken, mizah, egoist,
Üsküdar'a doğru yola koyulmuştum, maksat hem gezmek, hemde "haha bak sarı kıçımı gezdiriyorum, asosyallikten kurtuldum" diye kendimi avutarak akvaryumum için bişeyler bakınmak. Yola çıkarken beynimin düşünme eylemini gerçekleştiren kısmı arıza yapmış yada çalışmamış olmalı ki (belkide bu güne kadar hiç çalışmadı) işten çıkış saatinde Çengelköy ve Beylerbeyi yollarının arap saçı kadar karışık ve Merkell'in yüzü kadar kırışık olduğunu düşünemedim. Bilirsin hacı, hani bazen kafanı kullanmadığını düşünürsün ya, heh işte o hisse kapıldım.

Ortalara doğru bluetooth kulaklığı ile beraber garip bi adam geldi. Otobüsün tutangaçlarına tutunabilmek için balerinlerin parmak üstüne kalkma hareketini yapıyodu zaman zaman. Sonrasında telefon konuşması ilişti kulağıma, daha doğrusu zorla kafasını kulağımıza soktu diyebilirim. İş ile ilgili bi arkadaşıyla görüşmekteydi fakat ilgileri üzerine çekmek istediği aşikardı, milletin ona bakması için tek yapmadığı şey otobüsün içindeki yuvarlak metal demirleri tutup striptiz dansı yapmaktı. Trt 1'i bile çekemeyen eski radyoları andıran zırıltılı ses tonu ile telefon konuşması yaptığı arkadaşı aracılığıyla bize anlatmak istediği şey tam olarak şuydu: "Çin'le ilişkilerim var sizi zikikler" Çünkü muhabbet şöyleydi.

- Oğlum adam aradı diyoki yok efendim bu sata kablosu buna uymadı, Çin'den getirtemez misiniz? falan filan... (duydunuz mu lan ezikler, Çin'le ilişkilerim var)

- Lan işte bende onu diyorum, ne sata kablosuymuş arkadaş bu ya, aramışta bulamamış. Sanki İranlı teröristlerden nükleer füze başlığı almaya çalışıyo. Altı üstü sata kablosu lan. (Adama ürünü kakalamışsınız belliki, bulamıyosa yardımcı olsana adama nan fermuara kaptırılmış çük)

- Hayır yani bi sata kablosu var diye Çin'i mi arıyım? arayıp "kolileyip bi sata kablosu gönderebilir misiniz?" mi diyim? (Anladınız dimi, anlayın diye tekrarlayıp duruyorum ezikler, Çin işte Çin)

- Anlamıyorum arkadaş dünyanın kablo ihtiyacının %55 ini biz üretiyoruz zaten nasıl sata kablosu bulamıyo anlamıyorum, çıldırmamak elde değil. (Artiz seniii, nasılda otobüse otobüse, ağzımıza ağzımıza oynuyosun o balerin tarzı tutunma çabanla. Sata Sata diye diye tüm yol boyunca beynimize tecavüz ettin lan, hatta gangbang yaptın alayımıza. Millet işten çıkmış, üzerlerinde yorgunluk ve stres var, oda yetmezmiş gibi senin babasını sattımın sata kablosu maceranı dinleye dinleye otobüstekilerin suratı gemlik zeytini gibi buruş buruş oldu. Bide istatistiğe gel, sanki köklü bi araştırma yapmış pezemenk, %55ler falan, bi sittir git 4 saattir sıcakta pişmiş çorabımı çıkarıp ağzına ittirmeyeyim)

- Yok yani ben şimdi Çin'den 1 tane kablomu istiyim bu herif için, cihaza bi kablo bulamadı gitti, Çin'i mi arıyım yani, daha neler... (Bencede daha neler, ağzına vurduğmun şakirt görünüşlü Çin fetişisti seni. Bi git la, bi sittir git. Arkadaki amcanın yüz ifadesi öyle bi hal aldı ki az daha konuşup kafa ütülersen amca çıkartıp kendi sata kablosunu takıcakmış sana. Eski olduğu için yayınları belki siyah beyaz alıcaksın ama olsun, eski toprak başkadır be reyiz. Görürüz hep bu tipleri, birine sitem ediyomuş gibi söylenirken aslında egosunu şişirip kendini göstermeye çalışır. Çin de çin, sittir git çine lan, keşişlerin tapınaklarında tapın dur, bi dahada binmem senin olduğun otobüse, kablo delisi ibne)

1 saat süren yolculuğun sonunda bana bi aydınlanma geldi, bişeyi çok iyi anlamıştım artık "Bu adamın Çin'le ilişkileri vardı" Yakın zamanlarda terapist abladan sonra otobüs içinde gördüğüm en totoş canlı türünden biriydin be hacı. Terapist abla en azından biraz eğlenceliydi, sende o da yok, varsa yoksa çin. Açtım, al sana ÇinÇin !

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hehehehe.... ne mal insanlar var ya! Abi ben kablonu alacam Allahını seversen bir sus diyeydin. Ben terapist ablayı merak ettim ama öyle bir yazın var mıydı, gözden kaçırdım yoksa. Eğer yoksa terapist abla yazını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok terapist ablayı daha yazmadım, yazıcam sanırım ilerleyen günlerde :D

      Sil
  2. çin malı dediğin nedirki hacı, uyduruktan kablonun ve çinin reklamı yapan adamın otobüste ne işi varmış haa? illet olurum böyle tiplere bi kaç ay önce benimde bindiğim otobüste karşıma oturmuş iki zibidinin şiir dinletisi deli etmişti beni seninkide o hesap olmuş adam kızılaydan bilmem nereye kadar aralıksız hiç susmadan şiir okudu meğer uydurur dururmuş otobüstekiler şaşkın ben şaşkın 15 dk geçmiş çocuk şiiri bitirdi yanındaki salak -oo bu defa rekor kırdın lan 15.dk bilmem kaç sanyie demezmi suratına çakıpda inesim geldi ama şükür çin işi değil bizimki madein törkiy'di..terapist ablanı okumadım onu ne zaman yazdın :)) sen onu nerden biliyon diyecektim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe :) Cidden enteresan şeyler olabiliyo :) Terapist ablayı yazmadım, belki yazarım ;)

      Sil
  3. :) Hep Amerika'nın ayy pardon Çin'in oyunları bunlar hahahahhh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiiiğğğ yaaa, belkide işin içinde onların parmağı var =)

      Sil
  4. Bence de isteme bir kablo için değmez, yalnız nasıl çözülecek bu kablo işi?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekirse ben yollıycam adama yeter ki sussunlar :)

      Sil
  5. Dikkat çekince ne oluyo anlamıyorum ki :)
    Ne desem terbiyem bozulacak öyle ahlaklı bi insanım ki hiç söylemem böyle şeyler :D
    Ama sen anladın anladın :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları