Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Kasım 2013

Çay bardağıyla ritim tutarsan, çaykolik, çay, çay içerken müzik, mizah, makara, pipiyi yakıyoduk, çay döküldü, yanıyodum azdaha, adminpanpa, dubstep müzik, coşunca, elde çay varken, zuhaha,
Sevdiğim bi müzik kulağımı zevkin doruklarına sokan ritmiyle çalmaktaydı, kulak memelerim adeta harlem shake dansı yapmak istiyodu ama elinden bişey gelmiyodu. O an beni kıpır kıpır eden dubstep müzik çalmaktaydı. Aslında kıpır kıpır olmamın, ritim tutmamın sebebi mutlu olmam değildi, tam aksine kendimi kandırma yoluna giderek durduk yere mal mal gülmeye, kendimi neşelendirmeye çalışıyodum, sevineyim diye fıstık falan attım kendi camımdan içeri maymunları ziyarete gelmiş dötlek gibi.

Elimde çay bardağı, arkada werewolf isimli dubstep parçası sağa sola kaykılıp duruyorum oturduğum yerde. Titanik falan yanımda bok yemiş o derece sallanmaktayım. Aptalca neşeme sallanma eylemi yeterli gelmeyince trollüğe vurdum tabii kendimi, ulan elde çaybardağı varken ritim tutup Jay-Z'nin omuz hareketleri yapılır mı keko? Oldu olacak çayla beraber popping dans yapsaydım.

Neyse efem, su 100 derecede kaynar fakat bu çaylar için ayrı bi prosedür var sanki babasını satayım. Bu ritim esnasında enteresan bi komboya şahit oldum. Önce çay küçük genzime kaçıp samantv dizilerindeki mübarekler gibi sesler çıkarmama sebep oldu, akabinde kendimi toparlamaya çalışırken gelen öksürükle beraber çayı tutan elim anlık bi titreşim aldı. E artık çay durur mu, durmaz tabi, aldı bi kere hareketi ipne. "Öhhöööö" sesinden 1 saniye sonra çay bardağının içindeki tüm çay havaya fırladı, o an sanki göz göze geldik şerefsizle. "Şimdi zıçtım ağzına admin" der gibi baktı bana. Ben daha olayın şokundan çıkamamışken benden çok hoşlanmış olmalı ki direk kucağıma düşüverdi. Yaşlı gözlerle Hayko Cepkin taklidi yapıp scream atarken bişeyi daha öğrenmiş oldum: Çay bardağıyla ritim tutulmaz, yoksa pipiyi daha hayattayken cehenneme gönderirsin...

Neyse ki kurşun pipiyi sıyırdı reyiz, elinizde sıcak şeyler varken malum bölgelerinize dikkat edin, götünüz başınız ayrı oynamasın, adam gibi için nan şu mereti :) Bir daha ki felaket haberinde gömüşmek üzere, adios...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Eh olacak olan o tabii :) Ucuz atlatmışsın, genç yaşta!;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :D İşsizlik insana neler yaptırtıyo gör işte :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hepsi önemli :D Herkes dikkat etsin :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yeni değil, maziden bişeydi :D Sağol :D

      Sil
  4. Çocuklar ateşle oynanmaz der gibi olmuş.
    Hadi çok geçmiş olsun.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Çay elinde oynanmaz ama hiperaktif bi insana bunu söylemek çok saçma biliyorum :))
    Kızdın mı?
    Kızmadım de noluuur :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları