Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Kasım 2013

çizimlerim, illuminati, engel ol, durdur, büyücülük, kime karşı, çözüm yolu, perspektif, perspektif çalışmam, iblis, şeytan üçgeni, tabletle çizim, photoshop, karanlığa karşı, resim,
Çizim yapmayı özlemiştim yine, pikselleri burnumda tütüyodu. Eksik yönlerimi kapatmaya çalıştığım için biraz perspektif çalışayım dedim; bakış açısı falan. Her ne kadar amuda kalkamasamda kişisel olarak çeşitli bakış açılarına sahibim reyiz. Fakat resimlerde bunu uygulamak ne zormuş nan. Şu yukarıda görmüş olduğunuz, hatta 15 saniyeden fazla bakmaya, incelemeye tenezzül edip çükünüze takmayacağınız çizim tam 2 günümü aldı. 1.gün yorulup buraktım, sonra bugün kendime bi gaz verip "bunu bitirmelisin rakiiii" dedim, muhtemelen gazlı yiyeceklerinde etkisi vardı bu gazda. Laf ebeliğini ve saçmalık gebeliğini geride bırakırken sizleri yine yeni çizimimle başbaşa bırakıyom hacılar; görüşmek üzere :)

Not: Ulen şimdi içime doğdu he, resimde çizmek istediğim konu gereği üçgenleri, şeytan üçgenini, tek gözü falan görüpte adımı illuminaticiye çıkartmayın nan, valla piçaklarım adamı :) Baattin yokken biz vardık mahallede adam piçaklıyoduk...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

19 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Biz baattin yokkende adam piçaklıyoduk :) Baattin yaratmadı piçağı, kes piçaklarım :D

      Sil
  2. Kesinlikle farklı bir bakış açısına sahipsin. Çizimlerin ilginç, farklı. İlginçliği kötü mana da kullanmadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bundan sonra çizeceğim resimlerde perspektife bol bol yer vermeyi düşünüyorum :)

      Sil
  3. Son yarım saattir dönüp dönüp bakıyorum resme, inceliyorum baya. Abi nasıl bir bakış açın var yaa, İnan yorumlayamıyorum bile :) Süper bir çizim, bakış açın süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez bi çizimime bu kadar uzun süre bakanı gördüm :) Beğenmene sevindim, çok teşekkürler =)

      Sil
    2. :) Yalan değil valla baktım yarım saat. Hatta açık durdu sayfada ara ara dönüp baktım nasıl yorumlarım diye :) Yok çıkmadı bişey :)

      Sil
    3. Hehehe, sağlık olsun üzme kendini :)

      Sil
  4. Yapmayın etmeyin demişsin ama bütün sembolleri de koymuşsun resme napıcaz? ;) Çizimlerinde çok güzel detaylar kullanıyorsun bir kere, kendini kötüleme artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları çizdim çünkü resimde anlatmak istediklerim için lazım :) Kendimi kötülemeden edemem :) Hala çok eksiğim var ^^

      Sil
  5. Ama ben temasını anlamadım. Perspektif tamam ama.

    YanıtlaSil
  6. Günahımı alıyosun baaaaak :D
    Söz nan 3 gün bu karikatüre bakıcam :))
    Ama cidden karikatürüne bakıp geçmiyorum yan sekmede açıp baya detaylarına bakıyorum.
    Çünkü biliyorum ki şeytan ayrıntı da gizlidir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi tamamda, bu karikatür değilki, illustrasyon yani normal çizim :) Karikatür komik çizimlere denir :) İncelemene sevindim zira çizimlerle ilgilenen pek olmuyo =)

      Sil
    2. Bilmiyodum ki :))
      Olur mu ya emek diye bişey var :)

      Sil
    3. Emek diye bişey varda, ne biliyim işte insanların pek ilgisini çekmiyo çizimlerim sanırım :) Bak çizimlere genel olarak bak, yazılara oranla yorum oranları çok azdır, hatta çoğu sıfır yorum :) İstatistiklerden görüntülenmelerine bakıyorum, onlarda az =) Napayım anlamadım ki illa klasik çizerler gibi elma çizip "ahanda elma çizdim" mi diyeyim illa xD

      Sil
    4. Aslında bloga girip okuusalar ya da şu çizimlerine göz ucuyla değil dikkatli baksalar nasıl bilinir kıymeti eminim.
      Hiç sıkılmıyorum ki okurken yada çizdiklerini incelerken..
      Hemrn bitmesin diye yavaş yavaş okuyorum :))
      İnan bende anlamıyorum insanları gönül işi biraz da sonuçta o kadar emek var..

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları